Zamawianie, czas oczekiwania i odbiór nowego auta

Zaczęty przez MrBlacker, 2018/06/20 23:29

Poprzedni wątek - Następny wątek

ratoschlaff

Cytat: thanek w 2021/10/22 10:49
Cytat: ratoschlaff w 2021/10/22 09:31
Jeden forumowicz zamawiał w maju wersje Life z hakiem i była już dostępna od ręki na otomoto jakiś miesiąc temu
Niektórzy jeszcze załapywali się też na zamówienia złożone dużo wcześniej przez dealera z przeznaczeniem na plac. Jeśli konfig trafiał w ich oczekiwania, to mieli dużo mniej czekania.
na zagranicznych portalach pokazują się nowe ogłoszenia, głównie wersje Life, niestety z podstawowym wyposażeniem, ale to i tak lepiej, niż ostatnie miesiące, gdzie nie pojawiało się nic nowego :D

michalom

Cytat: reality1 w 2021/10/22 10:16
A ja po 2 tygodniach oczekiwania (od zgłoszenia problemu z ciągłym przekładaniem terminu produkcji mojego Tiguana) - wczoraj taką dostałem odpowiedź z centrali VW Polska:

,,Szanowny Panie, dziękujemy za wiadomość. W celu zweryfikowania Pana zgłoszenia skonsultowaliśmy się z działem marki Volkswagen w Volkswagen Group Polska sp. z o.o. Otrzymaliśmy informację, że niestety producent nie określa dokładnej daty zakończenia produkcji Pana samochodu.

Prosimy mieć na uwadze fakt, że w ostatnim czasie cała branża motoryzacyjna stoi przed wyzwaniem wydłużonych terminów produkcji ze względu na brak półprzewodników. Zapewniamy, że robimy wszystko co w naszej mocy, aby przesunięcia były jak najmniejsze. Jednakże jest to problem o charakterze globalnym, dlatego uprzejmie prosimy o wyrozumiałość.

Wyjaśniamy również, że po zmianie statusu produkcji, w pierwszej kolejności zostanie poinformowany sprzedawca, dlatego sugerujemy pozostanie w kontakcie z dealerem. Nasza spółka nie jest stroną zawartej przez Pana umowy, dlatego nie jesteśmy odpowiednim adresatem Pana roszczeń".

Łączymy wyrazy szacunku.

Biuro Obsługi Klienta / Customer Care.

Czyli generalnie - lubimy Pana, ale radź se Pan sam bo to nie nasz problem...

To po co oni są?


Dealer twierdzi zaś że to od nich jedynie można jakiekolwiek info uzyskać...


Czyli ktoś tu kłamie!




Bo ten cały system dealerski jest chory. Przez to jest popaprany łańcuch: producent (VW) > importer (VW Polska) > sprzedawca (dealer). Oby to jak najszybciej umarło, to poziom obsługi klienta cały czas jak z lat '90-tych: to nie do nas, prosze się udać do pokoju 102 i grzecznie zapytać...

Robi

Cytat: michalom w 2021/10/22 12:34
Cytat: reality1 w 2021/10/22 10:16
A ja po 2 tygodniach oczekiwania (od zgłoszenia problemu z ciągłym przekładaniem terminu produkcji mojego Tiguana) - wczoraj taką dostałem odpowiedź z centrali VW Polska:

,,Szanowny Panie, dziękujemy za wiadomość. W celu zweryfikowania Pana zgłoszenia skonsultowaliśmy się z działem marki Volkswagen w Volkswagen Group Polska sp. z o.o. Otrzymaliśmy informację, że niestety producent nie określa dokładnej daty zakończenia produkcji Pana samochodu.

Prosimy mieć na uwadze fakt, że w ostatnim czasie cała branża motoryzacyjna stoi przed wyzwaniem wydłużonych terminów produkcji ze względu na brak półprzewodników. Zapewniamy, że robimy wszystko co w naszej mocy, aby przesunięcia były jak najmniejsze. Jednakże jest to problem o charakterze globalnym, dlatego uprzejmie prosimy o wyrozumiałość.

Wyjaśniamy również, że po zmianie statusu produkcji, w pierwszej kolejności zostanie poinformowany sprzedawca, dlatego sugerujemy pozostanie w kontakcie z dealerem. Nasza spółka nie jest stroną zawartej przez Pana umowy, dlatego nie jesteśmy odpowiednim adresatem Pana roszczeń".

Łączymy wyrazy szacunku.

Biuro Obsługi Klienta / Customer Care.

Czyli generalnie - lubimy Pana, ale radź se Pan sam bo to nie nasz problem...

To po co oni są?


Dealer twierdzi zaś że to od nich jedynie można jakiekolwiek info uzyskać...


Czyli ktoś tu kłamie!




Bo ten cały system dealerski jest chory. Przez to jest popaprany łańcuch: producent (VW) > importer (VW Polska) > sprzedawca (dealer). Oby to jak najszybciej umarło, to poziom obsługi klienta cały czas jak z lat '90-tych: to nie do nas, prosze się udać do pokoju 102 i grzecznie zapytać...


Generalnie to widać, że wklejają każdemu taką samą formułkę. ;)




Kri5Kro5

Ja dzisiaj dostałem info ze samochód w Poznaniu 😁 wiec coś się chyba generalnie zaczyna ruszać z tymi Tiguanami 😉

ratoschlaff

Cytat: Kri5Kro5 w 2021/10/22 13:50
Ja dzisiaj dostałem info ze samochód w Poznaniu 😁 wiec coś się chyba generalnie zaczyna ruszać z tymi Tiguanami 😉
a jakie info?

van_daal

Cytat: ratoschlaff w 2021/10/22 13:55
Cytat: Kri5Kro5 w 2021/10/22 13:50
Ja dzisiaj dostałem info ze samochód w Poznaniu 😁 wiec coś się chyba generalnie zaczyna ruszać z tymi Tiguanami 😉
a jakie info?
Cytat: Kri5Kro5 w 2021/10/22 13:50... ze samochód w Poznaniu.
;)

ratoschlaff


Robi

Cytat: Kri5Kro5 w 2021/10/22 13:50Ja dzisiaj dostałem info ze samochód w Poznaniu 😁 wiec coś się chyba generalnie zaczyna ruszać z tymi Tiguanami 😉
A kiedy miałeś status zakończenia produkcji, z jaką datą ?
Bo mój też jest w drodze do Poznania, status zakończenia produkcji mam z 15 października.
Chodzi mi o to po jakim czasie od tego statusu pojawił się w Poznaniu?
Mój  też stał ponad miesiąc na placu i czekał na części.

Kri5Kro5

Tego nie wiem bo nie miałem dostępu do myvw. Informacje dostawałem od sprzedawcy. Ze screena który mi wysłał wynika ze 14.10 samochód już był wysłany do PL.

Robi

Czyli z datą 14.10 masz już status wysyłki do Poznania ??


Czyli jednak nasze auta nie przyjechały na jednym wagonie  ;)

thanek

To też w pewnym sensie dobra wiadomość, bo wychodzi na to, że do Polski przyjeżdża więcej niż jeden pociąg miesięcznie :D

Kri5Kro5


pitheron

Słuchajcie, to może zróbmy spota kiedy już odbierzecie i pochwalicie się  Tigami, bo człowiek już pomału zapomina jak taki nowy wygląda, pachnie itd :-)

michalom

#2338
Coraz lepiej z 13-tego na 23-ty tydzień. Chyba już odpuszczę. 15 miesięcy czekac na Volkswagena...

Skariusz

A mój deler unika telefonów. Od 2 tygodni go ścigam i się nie odzywa.