VW TIGUAN III - ogólna dyskusja o modelu

Zaczęty przez van_daal, 2022/06/21 15:18

Poprzedni wątek - Następny wątek

Kabe

A do czego porównujesz, bo w moim 1,4tsi który jest bardzo cichy również nie słychać start-stop, jeśli porównujesz do tdi lub silników innych marek to oczywiście

thanek

Cytat: van_daal w 2024/01/05 09:18Moja przybliżona konfiguracja dla 1.5 eTSI : 211.870,0

A porównywałeś tę cenę z obecną ceną podobnej konfiguracji MK2? Ja sobie kilka dni temu wyklikałem "swojego" R-line (nie można już zamawiać, ale dało się wyklikać) i cena dokładnie mojego konfigu to było ok 250k PLN. Dlatego MK3 nie wydaje mi się dużo droższy (jeśli w ogóle) z obecnymi cenami MK2 (które są po prostu z kosmosu) ;)

Mave

Zrobiłem konfigurację MK2 i MK3 ( obecne cenniki) w konfiguracji samochodu jaki posiadam różnica to jakieś 18 tys zł - nie mało ...


p.s - jedna różnica to 1.5 TSI - 1.5 eTSI
        druga to brak Harmon Kardon w konfiguratorze MK3 ale do ceny dorzuciłem 4,5 tys zł - mam nadzieję że się pojawi w cenniku  ;)

S-Tig

Cytat: Kabe w 2024/01/06 10:11
A do czego porównujesz, bo w moim 1,4tsi który jest bardzo cichy również nie słychać start-stop, jeśli porównujesz do tdi lub silników innych marek to oczywiście
Do silników z klasycznym rozrusznikiem.

mariobravox

Czy ktoś już zamawiał, czy jest opcja na jakiś rabat w tej chwili?

Jarek_P

Cześć! Na chwilę obecną przy zakupie w kredycie, na osobę prywatną nie ma zniżek/rabatów od VW. Ale od dealera coś można dostać. Mały dealer dawał 3%, u dużego dostałem nieco ponad 5%. Produkcja dla zamówień z Polski ma rozpocząć się od 9 tygodnia 2024.

iks

Jak myślcie czy planowany zamiast Allspace'a model Tayron będzie dużo droższy od Tiguana? Obecnie różnica między Tiguanem a Tiguanem Allspace'em była mała. Chciałbym poczekać na Tayrona bo interesuje mnie nie 7 miejsc tylko wielkość bagażnika a nie znajduję niczego z takim bagażnikiem jak Allspace czy Skoda Kodiaq tylko pytanie jak oni chcą tego Tayrona umiejscowić.

thanek

https://www.youtube.com/watch?v=zdr8KFhzoJc

Recenzja wraz z jazdą testową zarówno R-Line, jak i Elegance.

smartb

Można już skonfigurować Tiguana III z silnikiem ehybrid (na polskiej stronie vw.pl)- wersja Elegance z silnikiem 204 KM, R-Line z silnikiem 272 KM, Ciekawe czemu nie ma Elegance 272 KM? Tak, jak u Niemców w pluginach w standarcie jest DCC Pro i chyba nie można z tego zrezygnować.

Wojmar

A widzieliście Chińską wersję tiguana z dodatkowym ekranem przed pasażerem[/size]

Wojmar

Chińska wersja ,czemu nie w Europie


Kabe

W Audi Q6 e-tron pokazano takie rozwiązanie w zeszłym roku, ale sens tego wyświetlacza jest dyskusyjny moim zdaniem, a tak jak w tym chińskim Tiguanie długi niski ekran to już całkiem bez sensu

Galon

Za dużo ekranów, brak pomysłu aby środkowy wkomponować w całość. Wygląda jak przenośny. Reszta może być.

paweel84

Cytat: Wojmar w 2024/03/15 21:49
Chińska wersja ,czemu nie w Europie
Obstawiam, że chcą wprowadzić super nowość po lifcie. Nie mozna dać wszystkiego na raz, z nadmiaru szcześcia klienci by chyba zwariowali  ;)

Kabe

Obserwując VAG to co roku w każdym kolejnym roku modelowym wprowadza zmiany, oszczędności i nowości.
Niemieccy dziennikarze już teraz testując Tiguana 3 informują że VW na start nie zdążył zaimplementować podświetlanego logo z przodu i tyłu auta (jak w Touaregu) ale zapowiedział że w bliskiej przyszłoś go doda. Tak było zawsze że np. w nowym/poprzednim modelu Passata czy Tiguana w pierwszym roku stosowano stary system Infotainment i ekraniki a po roku/dwóch zmieniano na nowsze. Ewidentnie chodzi o przedłużenie efektu nowości i świeżości.