Autor Wątek: Zamawianie, czas oczekiwania i odbiór nowego auta  (Przeczytany 1329342 razy)

lilunat

  • Potrafi się przywitać ;-)
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Model: Tiguan
  • Napęd: FWD
  • Skąd: Krk
Odp: Zamawianie, czas oczekiwania i odbiór nowego auta
« Odpowiedź #6720 dnia: 2024/05/03 18:20 »
Advertisement
Dzięki za opinie.
Do środy muszę podjąć decyzję. Któraś z opcji będzie, bo zależy mi też na tym progresywnym układzie kierowniczym.
Ogólnie przesiadam się z dość twardego civica, więc tu wszystko wydaje się mega komfortowe  ;D
Jednak pewne prowadzenie jest dla mnie równie ważne, więc jakiś kompromis muszę znaleźć.
 

smartb

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 38
  • Thanked: 2 times
  • Model: Tiguan II
  • Wersja: Comfortline
  • Silnik: 1,5 TSI / 150 KM DSG7
  • Napęd: FWD
  • Skąd: WL
Odp: Zamawianie, czas oczekiwania i odbiór nowego auta
« Odpowiedź #6721 dnia: Dzisiaj o 19:13 »
Elegance PHEV 204 KM - zamawiany 21 marca, dziś się potwierdził na 24 tydzień roku. Produkcja prognozowana była początkowo na 25 tydzień, potem prognoza wskoczyła na 24 i dziś ten termin się potwierdził - nie robiłem żadnych modyfikacji zamówienia. Pozostaje czekać i organizować finansowanie.
 

Galon

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 489
  • Thanked: 81 times
  • Model: Tiguan
  • Wersja: R-line
  • Silnik: ehybrid
  • Napęd: FWD
  • Skąd: PO
Odp: Zamawianie, czas oczekiwania i odbiór nowego auta
« Odpowiedź #6722 dnia: Dzisiaj o 22:31 »
PHEV, dlaczego taki wybór?
 

smartb

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 38
  • Thanked: 2 times
  • Model: Tiguan II
  • Wersja: Comfortline
  • Silnik: 1,5 TSI / 150 KM DSG7
  • Napęd: FWD
  • Skąd: WL
Odp: Zamawianie, czas oczekiwania i odbiór nowego auta
« Odpowiedź #6723 dnia: Dzisiaj o 23:21 »
Wybór przemyślany, związany z trybem jazdy: codziennie ok 20 przejazdów dwukilometrowych -mój tiguan2 1,5 TSI w takim kieracie palił 11-12 litrów, diesel z kolei by się szybko zatkał. Mam gdzie ładować - w garażu gniazdo siłowe 16 amper - wallbox 11kw już podwieszony, poza tym miejska ładowarka 6 kw za free w pobliżu. Fotowoltaika w planach. Wybór optymalny - faktycznie phev jest droższy o te 20 tys , ale przewiduję 95% jazdy na prądzie, co powinno zrekompensować wydatek. W wakacje dłuższe wyjazdy, do których nie mam zamiaru przygotowywać się, jak na obóz przetrwania, więc czysty elektryk odpada 😉