98 nic Ci nie da, chyba że zrobisz mapę na 98, wtedy faktycznie więcej mocy uzyskasz
Jedyna przewaga paliw premium nad zwykłymi jest to coś "extra'. Przy bezpośrednim wtrysku (szczególnie TSI) mogą się zbierać nagary (pewne 2,0 mają to rozwiązane dotryskiem pośrednim paliwa w kolektorze). Niektóre paliwa lepiej to wypalają.
Jako ciekawostka, paliwa w Austrii, Niemczech czy choćby Słowacji mają inne wartości "oczekiwane" od tych u nas - zaskakująco mamy najgorsze. Tutaj przewagą Shell VPower jest, że jako podstawę mamy to inne paliwo, niż to nasze z Orlenu czy Lotosu. Nie zawsze to robi różnicę w odczuciach, czasem to różnica w żywotności silnika, wtryskiwaczy itp. Ale udowodnione jest, że taki paliwo z np. Austrii lepiej się zachowuje przy wysokich obrotach, tzn przy TSI dużej różnicy nie zrobi, ale w takim wolnossacym japończyku można te pare % więcej koni mieć