Kilka moich obserwacji "dla świeżych" użytkowników:
Ta nagrzewnica (w Discover: Automatyczny dogrzewacz) wpływa na szybsze wskazywanie osiągania temperatury 90 stopni silnika. Jest to jednak bardzo ciekawe bo wystarczy na chwilę się zatrzymać, i już temperatura szybko spada więc jest to jakieś sztuczne podbijanie. Sama nagrzewnica faktycznie robi różnicę, o wiele szybciej wnętrze się nagrzewa co jest dość ważne przy dieslu i na dodatek krótkich dystansach.
Co do zwiększonych obrotów, to u mnie występują:
- przy włączonej nagrzewnicy (tutaj najbardziej zwiększone)
- przy wypalaniu DPF (to dla mnie jedyny znak rozpoznawczy wypalania, bo Start-Stop wyłączam więc nie mam żadnego komunikatu: konieczna praca silnika)
- przy odpalaniu auta w niskiej temperaturze (już od około 4-6 stopni, zwiększenie trwa bardzo krótko)
- przy upałach (nawet gdy auto tylko stało na słońcu)