Autor Wątek: Zamawianie, czas oczekiwania i odbiór nowego auta  (Przeczytany 1305315 razy)

ratoschlaff

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 452
  • Thanked: 66 times
  • Model: Fiat
  • Wersja: 500
  • Napęd: FWD
  • Skąd: STA
Odp: Zamawianie, czas oczekiwania i odbiór nowego auta
« Odpowiedź #2325 dnia: 2021/10/22 11:15 »
Advertisement
Jeden forumowicz zamawiał w maju wersje Life z hakiem i była już dostępna od ręki na otomoto jakiś miesiąc temu
Niektórzy jeszcze załapywali się też na zamówienia złożone dużo wcześniej przez dealera z przeznaczeniem na plac. Jeśli konfig trafiał w ich oczekiwania, to mieli dużo mniej czekania.
na zagranicznych portalach pokazują się nowe ogłoszenia, głównie wersje Life, niestety z podstawowym wyposażeniem, ale to i tak lepiej, niż ostatnie miesiące, gdzie nie pojawiało się nic nowego :D
 

michalom

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 94
  • Thanked: 8 times
  • Model: Tiguan
  • Wersja: Elegance
  • Silnik: eHybrid
  • Napęd: FWD
  • Skąd: EL
Odp: Zamawianie, czas oczekiwania i odbiór nowego auta
« Odpowiedź #2326 dnia: 2021/10/22 12:34 »
A ja po 2 tygodniach oczekiwania (od zgłoszenia problemu z ciągłym przekładaniem terminu produkcji mojego Tiguana) - wczoraj taką dostałem odpowiedź z centrali VW Polska:

„Szanowny Panie, dziękujemy za wiadomość. W celu zweryfikowania Pana zgłoszenia skonsultowaliśmy się z działem marki Volkswagen w Volkswagen Group Polska sp. z o.o. Otrzymaliśmy informację, że niestety producent nie określa dokładnej daty zakończenia produkcji Pana samochodu.
 
Prosimy mieć na uwadze fakt, że w ostatnim czasie cała branża motoryzacyjna stoi przed wyzwaniem wydłużonych terminów produkcji ze względu na brak półprzewodników. Zapewniamy, że robimy wszystko co w naszej mocy, aby przesunięcia były jak najmniejsze. Jednakże jest to problem o charakterze globalnym, dlatego uprzejmie prosimy o wyrozumiałość.
 
Wyjaśniamy również, że po zmianie statusu produkcji, w pierwszej kolejności zostanie poinformowany sprzedawca, dlatego sugerujemy pozostanie w kontakcie z dealerem. Nasza spółka nie jest stroną zawartej przez Pana umowy, dlatego nie jesteśmy odpowiednim adresatem Pana roszczeń”.
 
Łączymy wyrazy szacunku.
 
Biuro Obsługi Klienta / Customer Care.

Czyli generalnie - lubimy Pana, ale radź se Pan sam bo to nie nasz problem…

To po co oni są?


Dealer twierdzi zaś że to od nich jedynie można jakiekolwiek info uzyskać…


Czyli ktoś tu kłamie!




Bo ten cały system dealerski jest chory. Przez to jest popaprany łańcuch: producent (VW) > importer (VW Polska) > sprzedawca (dealer). Oby to jak najszybciej umarło, to poziom obsługi klienta cały czas jak z lat '90-tych: to nie do nas, prosze się udać do pokoju 102 i grzecznie zapytać...
 

Robi

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 124
  • Thanked: 11 times
  • Model: Tiguan II FL
  • Wersja: Elegance
  • Silnik: 2.0 TSI / DSG /190KM
  • Napęd: 4x4
  • Skąd: WA
Odp: Zamawianie, czas oczekiwania i odbiór nowego auta
« Odpowiedź #2327 dnia: 2021/10/22 13:20 »
A ja po 2 tygodniach oczekiwania (od zgłoszenia problemu z ciągłym przekładaniem terminu produkcji mojego Tiguana) - wczoraj taką dostałem odpowiedź z centrali VW Polska:

„Szanowny Panie, dziękujemy za wiadomość. W celu zweryfikowania Pana zgłoszenia skonsultowaliśmy się z działem marki Volkswagen w Volkswagen Group Polska sp. z o.o. Otrzymaliśmy informację, że niestety producent nie określa dokładnej daty zakończenia produkcji Pana samochodu.
 
Prosimy mieć na uwadze fakt, że w ostatnim czasie cała branża motoryzacyjna stoi przed wyzwaniem wydłużonych terminów produkcji ze względu na brak półprzewodników. Zapewniamy, że robimy wszystko co w naszej mocy, aby przesunięcia były jak najmniejsze. Jednakże jest to problem o charakterze globalnym, dlatego uprzejmie prosimy o wyrozumiałość.
 
Wyjaśniamy również, że po zmianie statusu produkcji, w pierwszej kolejności zostanie poinformowany sprzedawca, dlatego sugerujemy pozostanie w kontakcie z dealerem. Nasza spółka nie jest stroną zawartej przez Pana umowy, dlatego nie jesteśmy odpowiednim adresatem Pana roszczeń”.
 
Łączymy wyrazy szacunku.
 
Biuro Obsługi Klienta / Customer Care.

Czyli generalnie - lubimy Pana, ale radź se Pan sam bo to nie nasz problem…

To po co oni są?


Dealer twierdzi zaś że to od nich jedynie można jakiekolwiek info uzyskać…


Czyli ktoś tu kłamie!




Bo ten cały system dealerski jest chory. Przez to jest popaprany łańcuch: producent (VW) > importer (VW Polska) > sprzedawca (dealer). Oby to jak najszybciej umarło, to poziom obsługi klienta cały czas jak z lat '90-tych: to nie do nas, prosze się udać do pokoju 102 i grzecznie zapytać...


Generalnie to widać, że wklejają każdemu taką samą formułkę. ;)



 

Kri5Kro5

  • Potrafi się przywitać ;-)
  • *
  • Wiadomości: 7
  • Model: Tiguan
  • Wersja: Elegance
  • Silnik: 2.0 TSI / 190KM
  • Napęd: 4x4
  • Skąd: DW
Odp: Zamawianie, czas oczekiwania i odbiór nowego auta
« Odpowiedź #2328 dnia: 2021/10/22 13:50 »
Ja dzisiaj dostałem info ze samochód w Poznaniu 😁 wiec coś się chyba generalnie zaczyna ruszać z tymi Tiguanami 😉
 

ratoschlaff

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 452
  • Thanked: 66 times
  • Model: Fiat
  • Wersja: 500
  • Napęd: FWD
  • Skąd: STA
Odp: Zamawianie, czas oczekiwania i odbiór nowego auta
« Odpowiedź #2329 dnia: 2021/10/22 13:55 »
Ja dzisiaj dostałem info ze samochód w Poznaniu 😁 wiec coś się chyba generalnie zaczyna ruszać z tymi Tiguanami 😉
a jakie info?
 

van_daal

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1023
  • Thanked: 230 times
  • zamówiony 30.04.2021 _ _ _ odebrany 01.08.2022
  • Model: Tiguan II FL MY22
  • Wersja: Elegancka
  • Silnik: eHybrid @1.4 TSI
  • Napęd: FWD
  • Skąd: Szczecin
Odp: Zamawianie, czas oczekiwania i odbiór nowego auta
« Odpowiedź #2330 dnia: 2021/10/22 14:05 »
Ja dzisiaj dostałem info ze samochód w Poznaniu 😁 wiec coś się chyba generalnie zaczyna ruszać z tymi Tiguanami 😉

a jakie info?

... ze samochód w Poznaniu.

 ;)
 

ratoschlaff

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 452
  • Thanked: 66 times
  • Model: Fiat
  • Wersja: 500
  • Napęd: FWD
  • Skąd: STA
Odp: Zamawianie, czas oczekiwania i odbiór nowego auta
« Odpowiedź #2331 dnia: 2021/10/22 14:09 »
👍 ;)
 

Robi

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 124
  • Thanked: 11 times
  • Model: Tiguan II FL
  • Wersja: Elegance
  • Silnik: 2.0 TSI / DSG /190KM
  • Napęd: 4x4
  • Skąd: WA
Odp: Zamawianie, czas oczekiwania i odbiór nowego auta
« Odpowiedź #2332 dnia: 2021/10/22 14:25 »
Ja dzisiaj dostałem info ze samochód w Poznaniu 😁 wiec coś się chyba generalnie zaczyna ruszać z tymi Tiguanami 😉
A kiedy miałeś status zakończenia produkcji, z jaką datą ?
Bo mój też jest w drodze do Poznania, status zakończenia produkcji mam z 15 października.
Chodzi mi o to po jakim czasie od tego statusu pojawił się w Poznaniu?
Mój  też stał ponad miesiąc na placu i czekał na części.
 

Kri5Kro5

  • Potrafi się przywitać ;-)
  • *
  • Wiadomości: 7
  • Model: Tiguan
  • Wersja: Elegance
  • Silnik: 2.0 TSI / 190KM
  • Napęd: 4x4
  • Skąd: DW
Odp: Zamawianie, czas oczekiwania i odbiór nowego auta
« Odpowiedź #2333 dnia: 2021/10/22 14:39 »
Tego nie wiem bo nie miałem dostępu do myvw. Informacje dostawałem od sprzedawcy. Ze screena który mi wysłał wynika ze 14.10 samochód już był wysłany do PL.
 

Robi

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 124
  • Thanked: 11 times
  • Model: Tiguan II FL
  • Wersja: Elegance
  • Silnik: 2.0 TSI / DSG /190KM
  • Napęd: 4x4
  • Skąd: WA
Odp: Zamawianie, czas oczekiwania i odbiór nowego auta
« Odpowiedź #2334 dnia: 2021/10/22 14:52 »
Czyli z datą 14.10 masz już status wysyłki do Poznania ??


Czyli jednak nasze auta nie przyjechały na jednym wagonie  ;)
 

thanek

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 327
  • Thanked: 92 times
  • Zamówienie: 30.07.2021, w PL: 30.05.2022
  • Model: Tiguan II FL
  • Wersja: R-Line
  • Silnik: 2.0 TSI / 190KM DSG
  • Napęd: 4x4
  • Skąd: PO
Odp: Zamawianie, czas oczekiwania i odbiór nowego auta
« Odpowiedź #2335 dnia: 2021/10/22 14:53 »
To też w pewnym sensie dobra wiadomość, bo wychodzi na to, że do Polski przyjeżdża więcej niż jeden pociąg miesięcznie :D
 

Kri5Kro5

  • Potrafi się przywitać ;-)
  • *
  • Wiadomości: 7
  • Model: Tiguan
  • Wersja: Elegance
  • Silnik: 2.0 TSI / 190KM
  • Napęd: 4x4
  • Skąd: DW
Odp: Zamawianie, czas oczekiwania i odbiór nowego auta
« Odpowiedź #2336 dnia: 2021/10/22 15:07 »
Takie coś dostałem.
 

pitheron

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 85
  • Thanked: 13 times
  • Model: Tiguan II
  • Wersja: Elegance
  • Silnik: 1.5 TSI 150KM
  • Napęd: FWD
  • Skąd: Śląsk
Odp: Zamawianie, czas oczekiwania i odbiór nowego auta
« Odpowiedź #2337 dnia: 2021/10/22 17:10 »
Słuchajcie, to może zróbmy spota kiedy już odbierzecie i pochwalicie się  Tigami, bo człowiek już pomału zapomina jak taki nowy wygląda, pachnie itd :-)
 

michalom

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 94
  • Thanked: 8 times
  • Model: Tiguan
  • Wersja: Elegance
  • Silnik: eHybrid
  • Napęd: FWD
  • Skąd: EL
Odp: Zamawianie, czas oczekiwania i odbiór nowego auta
« Odpowiedź #2338 dnia: 2021/10/22 17:38 »
Coraz lepiej z 13-tego na 23-ty tydzień. Chyba już odpuszczę. 15 miesięcy czekac na Volkswagena...
« Ostatnia zmiana: 2021/10/22 17:53 wysłana przez michalom »
 

Skariusz

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 76
  • Thanked: 2 times
  • Model: Tiguan
  • Wersja: Life
  • Silnik: 1.5
  • Napęd: FWD
  • Skąd: Marki
Odp: Zamawianie, czas oczekiwania i odbiór nowego auta
« Odpowiedź #2339 dnia: 2021/10/22 17:46 »
A mój deler unika telefonów. Od 2 tygodni go ścigam i się nie odzywa.