Miałem wcześniej w Passacie TDI boxa v-tech i nie narzekałem, ale jak czytałem na innych forach to podobno teraz mniej profesjonalnie podchodzą do tematu.
Teoretycznie teraz można kupić ich boxa bez żadnej wizyty na hamowni i samemu zamontować, ale montaż bez hamowni i bez indywidualnego dostrojenia boxa pod konkretne auto wg mnie raczej mija się z celem.
Jeśli chodzi o 44tuning to zastanawiałem się nawet już teraz nad montażem takiego boxa, ale nie wiem do końca jak to będzie z gwarancją. Niby gdzieś w systemie jest odnotowywana informacja o zmianach parametrów auta i w przypadku uszkodzenia konkretnych elementów mogą to namierzyć w serwisie i odmówić naprawy gwarancyjnej.
Właściciel jeździ w rajdach samochodowych więc wygląda na to, że ma pojęcie co robi.
Rozmawiałem z nimi już kilka razy w temacie montażu takiego boxa. Do każdego auta podchodzą indywidualnie, każde auto jest dostrajane indywidualnie, jeśli coś jest w aucie nie tak to na siłę nie montują.
Co prawda, gdzieś w sieci znalazłem wątek o gościu, który się z nimi awanturował, bo mu popsuli auto, ale to była bardziej złożona sprawa.
Box ma tą zaletę, że przed wizytą w ASO można go po prostu wypiąć (jeśli zamontujemy go w aucie na gwarancji).
Co do tuningu mechanicznego (bez boxa) to się nie wypowiadam, bo na razie mnie to nie interesowało.