kolego, nic tylko podawaj jaki masz soft na tym silniku
niestety spodziewam się, że bez zmian a po prostu masz lepszą taktykę na ruszanie na półsprzęgle bądź jeszcze cie ten silnik nie wkurzył.
ogólnie... ten kangur to porażka. aż niedowierzam, że nie potrafią tego wyeliminować. to musi mieć związek z normami spalin.
samochód u mnie ma już z 18k przebiegu i po tym czasie muszę powiedzieć, że co prawda nauczyłem się tym jeździć i to jakoś akceptować ale zażenowanie jest za każdym razem na zimnym silniku.
ogólnie zrywność silnika do tego samochodu jest ok, nawet do wersji przedłużonej czy też tarraco... po prostu ten silnik zaczyna cokolwiek robić dopiero w okolicach 2,5-3k obrotów w przeciwieństwie do poprzedniej generacji 1.2/1.4 TSI gdzie ciągnęło prawie od samego dołu. Oczywiście taką jazdę solidnie okrasza się benzyną więc o wszystkich eco bzdurach można zapomnieć.
Jak się ten silnik już zrozumie to jest nawet w miarę ale w stosunku do poprzedniej generacji to jest to raczej krok wstecz... choć tyle dobrego się o tym silniku na początku mówiło... że to ulepszenie kozackiego 1.4 poprzedniej generacji.... hahahha mogę to tylko wyśmiać. Konkret marketing. Dałem się nabrać.
No ale żeby nie przesadzać muszę na koniec podsumować, że gdyby nie kangur to silnik byłby raczej godny polecenia. Cały czas liczę na to, że problem kangura zostanie rozwiązany... kiedyś ale jednak.