A tak serio to moja konfiguracja jest po lewej i wychodzi mi przy codziennej jeździe średnio jakieś 8-9l Przy czym rano stoję w korku żeby się dostać do obwodnicy. Po 10km w tych korkach mam zazwyczaj coś koło 12l/100. Jak już wjadę to bardziej niż od prędkości spalanie zależy od płynności jazdy i kierunku w którym jadę - do pracy pod górkę więc finalnie wychodzi około 9 a z pracy w dół więc można zajeść nawet w okolice 7-7,5. Ogólnie jest wrażliwy na styl jazdy. Trzeba się pilnować żeby sensownie palił. W długą trasę jeszcze się nim nie udałem - dopiero 4,5 tyś km nakręcone.
Mój rekord w dół w załączniku (DK20 Kaszuby - Gdańsk) ale z pewnością da się mniej bo ruch był dość gęsty.
ja robiąc trasę 12 km do miasta, miasto 5 km i z powrotem (razem jakieś ~30 km) mam 7,4-7,5l.
Ostatnio pobiłem rekord praktycznie cała droga włącznie z przyspieszaniem na tempomacie do 100 km/h -6,3 l. Zauważyłem, że jeżdżąc 110 nie da się zrobić mniej niż 7,2 podejrzewam, że opór powietrza gra tutaj główną rolę. Ogólnie jestem zadowolony... z 9-12 litrów raczej nie byłbym zadowolony, ale w sumie ja nie wiem co to są korki i ile się w nich "pali"