A tak serio to moja konfiguracja jest po lewej i wychodzi mi przy codziennej jeździe średnio jakieś 8-9l Przy czym rano stoję w korku żeby się dostać do obwodnicy. Po 10km w tych korkach mam zazwyczaj coś koło 12l/100. Jak już wjadę to bardziej niż od prędkości spalanie zależy od płynności jazdy i kierunku w którym jadę - do pracy pod górkę więc finalnie wychodzi około 9 a z pracy w dół więc można zajeść nawet w okolice 7-7,5. Ogólnie jest wrażliwy na styl jazdy. Trzeba się pilnować żeby sensownie palił. W długą trasę jeszcze się nim nie udałem - dopiero 4,5 tyś km nakręcone.
Mój rekord w dół w załączniku (DK20 Kaszuby - Gdańsk) ale z pewnością da się mniej bo ruch był dość gęsty.
ja robiąc trasę 12 km do miasta, miasto 5 km i z powrotem (razem jakieś ~30 km) mam 7,4-7,5l.
Ostatnio pobiłem rekord praktycznie cała droga włącznie z przyspieszaniem na tempomacie do 100 km/h -6,3 l. Zauważyłem, że jeżdżąc 110 nie da się zrobić mniej niż 7,2 podejrzewam, że opór powietrza gra tutaj główną rolę. Ogólnie jestem zadowolony... z 9-12 litrów raczej nie byłbym zadowolony, ale w sumie ja nie wiem co to są korki i ile się w nich "pali"
![](https://lh3.googleusercontent.com/rBuA9xEmjjYzkBicIAtc7XGj9K1yFd3_xlSX7rllhyOowMrhFgAAHpq3U-WDFPcdeCzyRV984tJ-3psta3WjbYIthRpGk61HgWTwrpOFcvQY8AQkH7MJx-l2jJrsoL4Zad-1w0fl25X_CNCQy5Rx9ZcU8bV40cj1Hm2q_5CWN6CfC9b28bg0JP0TIYOujSlYCRVqfj3KzejBq_hhMG5JoC0NwHFunxrEtGcrpIiB8zPUznebetImFe9lITvOjQwDAMvye2UBdZEfjA4tLZrgrxUAl5kQCieoJ6coLGvtIA0MiTAev22_OFYj5STUVlMVS1Xklp4tMs6ar097kfItNlDxSznJIyBrMQAzxa1HGQD6MzgurdhzkmE7vUn-5W1C7_JdkqBiFjKB_9oDLyNMhz9AsnTMF1Uv9aJ080S6zMd8gX3gcLTiWuxzWSeQ6B3O-Sdwm2GHk3nD41n05v70x9pB4uSXcMbcgBg-FA7Qo4-VcCElcVeAUFuJw5T_pyI9I1fEqgIN-7VjPBLKsCc1A3mhHcICEciyCsTyxa0ILvdPm35Ogz_aeHVoFGcf1U3MtSsuCzr8GV6i3BP_yJrgOOtMpvelfiZbI_uLas4vieDgiUXccSFPAktI4V6TSLKYQLFPq5II3DRR6U9V_MkaWYA9Q--yzC32UyNPAexEptb5_NUXQBiLT4Fya-c5CPIvZL9NsWKwH4IUy-DqvfkaGlWc=w1240-h698-no)