Regulacja świateł LED TOP

Zaczęty przez Fircyk, 2018/08/23 14:34

Poprzedni wątek - Następny wątek

Fircyk

Mam pytanie czy LED TOP można samemu regulować  góra dół  i czy serwis może  zmienić  prędkość  przy której włączają się  długie w AUTO czyli bariera 65km/h chyba?

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka


Kabe

Regulacja jest możliwa jak każdych świateł. 
Konfiguracja trybu auto legalnie napewno nie.

Fircyk

Spoko dałem radę  dziś  w nocy testy a jutro stacja diagnostyczna, żeby sprawdzić.


Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka


Fircyk

Panowie i Panie czyli można dałem po 1,5 obrotu do góry. Święci pięknie aż  miło nawet lepiej niż w mojej ulubionej insigni. Jeśli chodzi o porównanie do nowej Q5 kutra użytkuje też  jest sporo lepiej. Tylko bardziej w trybie Auto wycina światło na pieszego albo samochody. Dodam że  mijało mnie ok 40 samochodów w różnych warunkach zakręty, zjazdy podjazdy i nic nikt nie mrygał, a w insigni mimo prawidłowo ustawionych się  zdarzało często.

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka


Fircyk

Światła sprawdzone wyszło tak że kierowcy podniesione o dwa obroty a pasażera o dwa i pół. I jest do kreski ale nie wchodzi. 

MrBlacker

Czyli można powiedzieć, że fabrycznie było za nisko.  ;)

@Fircyk, a gdzie Ty regulujesz, bo to chyba programowo się ustawia?

rk

Są śruby. Fabrycznie mogło być OK ale z czasem jak to każda śruba od wibracji/uderzeń potrafi się rozkręcić.


U mnie po 3 latach w Golfie trzeba było np. lekko obniżyć.

MrBlacker

A jak śrubami się poprzestawia to nie trzeba później programowo coś zaadoptować.
Wydaje mi się, że kiedyś czytałem o tym.

wachu

ja u siebie dałem po 1 obrocie i wydaje mi się, że jest OK


przy okazji wymiany oleju sprawdzę na stacji

rk

@MrBlacker


Raczej nie, wystarczą śruby, ale to dobre pytanie i warto by się na 100% upewnić.


Specjalnych kalibracji wymaga np. ACC (po wymianie, przesunięciu) i np. kamery 360 stopni.

Fircyk

Nie wiem czy trzeba programować, w środę mam wizytę na oklejanie progów  to zapytam. W moim tigu było od początku lipa ze swieceniem i już nie mogłem czekać  bo żona by nie dała mi spokoju i było niebezpiecznie. Teraz świeci jak trzeba wszystko działa pięknie  tylko mogły  by się długie szybciej włączać, ale to zostawiam na środę  mam znajomego to może  coś  załatwi.

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka


omen

@Fircyk czyli Ty tylko śrubą kręciłeś bez programowania? Nie wywala jakiś błedów przy stracie - poziomowaniu?
(Może to głupie pytanie ale którą śrubą - jakieś foto pls).

Też czytałem gdzieś że one się dobrze poziomują ale tylko do pierwszej regulacji...
Sam mam ten sam problem. Wg mnie świecą za krótko.

Regulowałeś sam czy w serwisie?  A może na normalnej stacji diagnostycznej? Płaciłeś coś za usługę?

Ja miałem kilka razy refleksję że gdyby nie tryb auto to powyżej tych 65-70 bałbym się jechać w nocy. A światła jasne jak dzień- tylko za krótko świecą.

Myślicie że jak podjadę do serwisu VW to zrobią to od ręki?

arekp

U mnie regulowali w trakcie przeglądu na 30kkm.

Fircyk

Tą białą plastikową śrubą sa  regulowane sam pierwszy raz na ścianie i testy w nocy a następnie stacja diagnostyczna. Dzień dobry chce sprawdzić  światła proszę bardzo, korekta zgodnie że sztuką. Dałem 5 zł. Na piwo bo nic nie chciał a ja jeżdżiłem   tam dwa razy w roku na wiosnę i na jesieni na sprawdzenie auta na ścieżce  diagnostycznej czy wszystko ok. Dawałem 10 mać 20 zł wzalezności czy wogule chciał wziąść.  Polecam sprawdzić  bo jest ogromna różnica.     

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka


MrBlacker

@Fircyk czy po tej regulacji po odpaleniu auta proces auto-poziomowania przebiega normalnie/identycznie jak przed regulacją?
Czy może jednak zauważyłeś jakieś różnice?