Mam nie małą rozterkę, a nie do końca wiem czy sprzedawca na 100% przekazuje poprawną odpowiedź.
Może ktoś z Was posiada poniższe warianty i może się wypowiedzieć.
Otóż jeździłem Tiguanem z reflektorami LED Matrix (na lampie oznaczone jako IQ Light). Posiadały rewelacyjny jak dla mnie mechanizm wycinania nadjeżdżających pojazdów w przypadku Świateł Automatycznych Drogowych.
W konfiguracji jaka została wysłana do zamówienia jest w R-Line standard tj.:
na podstawie: (
https://cenniki.volkswagen.pl/Tiguan-RP2021-RM2022.html?intcmp=xf_cennik_tiguan-xf_cennik_tiguan-cenniki)
Reflektory LED Matrix ASF
Dynamiczna regulacja zasięgu reflektorów z dynamicznym doświetlaniem zakrętówReflektory LED Martix AFS ze światłami do jazdy dziennej LED oraz funkcją dynamicznego doświetlania zakrętówReflektory przeciwmgielne z funkcją statycznego doświetlania zakrętów
natomiast za dopłatą 1950 zł jest:
IQ. LIGHT Reflektory LED Matrix
Light Assist - system automatycznej zmiany świateł mijania na drogowe dla reflektorów LED
Reflektory LED Martix MDF ze światłami dziennej LED oraz funkcją dynamicznego dynamicznego doświetlania zakrętów
Tylne światła w technologii LED, przyciemniane ze zmienną grafiką
Sprzedawca powiedział mi że za 1950 zł dopłaty jest jedynie różnica w typie ASF -> MDF. Gdzie MDF są rzekomo trochę mocniejsze.
Mnie jednak interesuje przede wszystkim dynamiczne wycinanie obiektów. Czy w standardzie LED Matrix ASF czyli funkcji w R-Line bezpłatnej również jest ta funkcja, czy występuje jedynie w 'IQ Led" ??
Podsumowując - czy w nowym Tigu z wyposażeniem R-Line, dostaję w standardzie reflektory wycinające nadjeżdżające/oddalające się samochody przy światłach drogowych ? Czy jest to dodatkowo płatne (1950 zł).
Byłbym wdzięczny za odpowiedź.