Też lewy tył? Czyli widocznie jakiś problem fabryczny. Hans nie dopilnował tolerancji.
Inny znawca z innego ASO ten sam problem skwitował stwierdzeniem, że wie Pan, tu są duże drzwi, bo Allspace. To się ciężej zamyka. Czasami mam wrażenie, że tych ASO-ludków na szkoleniach głównie szkolą z tego rodzaju tekstów, bo jak człowiek potem chce się wdać z nimi w rozmowę na temat jakichś szczegółów technicznych auta, to jest "eee... no musiałbym sprawdzić..."
Ale tak ad rem - czy przy przebiegu 35k i mając co robić z kasą pojechalibyście na taki przegląd do ASO, czy ewentualnie zlecili sprawdzenie kluczowych elementów komu innemu? Tak naprawdę, to kluczowe elementy sprawdza się na dorocznym przeglądzie technicznym, a co do reszty... jakoś nie widzę wielkiego uzasadnienia na tym etapie eksploatacji auta. Jak będzie miała się rozkraczyć DSG, czy zapalić kolektor (jak u znajomego w nowej 3-ce), to i tak się to stanie i nic zawczasu raczej nie wykryją.