98 nic Ci nie da, chyba że zrobisz mapę na 98, wtedy faktycznie więcej mocy uzyskasz
![Uśmiech :)](/Smileys/default/smiley.gif)
Jedyna przewaga paliw premium nad zwykłymi jest to coś "extra'. Przy bezpośrednim wtrysku (szczególnie TSI) mogą się zbierać nagary (pewne 2,0 mają to rozwiązane dotryskiem pośrednim paliwa w kolektorze). Niektóre paliwa lepiej to wypalają.
Jako ciekawostka, paliwa w Austrii, Niemczech czy choćby Słowacji mają inne wartości "oczekiwane" od tych u nas - zaskakująco mamy najgorsze. Tutaj przewagą Shell VPower jest, że jako podstawę mamy to inne paliwo, niż to nasze z Orlenu czy Lotosu. Nie zawsze to robi różnicę w odczuciach, czasem to różnica w żywotności silnika, wtryskiwaczy itp. Ale udowodnione jest, że taki paliwo z np. Austrii lepiej się zachowuje przy wysokich obrotach, tzn przy TSI dużej różnicy nie zrobi, ale w takim wolnossacym japończyku można te pare % więcej koni mieć
![Mrugnięcie ;)](/Smileys/default/wink.gif)