No dobra-dziękuję Użytkownikowi Ratoschlaff-udało się-faktycznie - trzeba dotknąć tą kłódkę - chociaż po dotknięciu ona nadal jest zamknięta tylko jej kontur jest cieńszy jakby. Idiotycznie to zrobili…, słabo to widać… kwestia opcji auto i sync nie ma znaczenia.
U mnie i tak skończyło się na serwisie, bo po dotknięciu tej kłódki zawiesiło się wszystko i musieli mi zresetować wszystko w serwisie… po prostu całe radio się zawiesiło… zgaszenie auta, otwarcie drzwi i ponowne odpalenie nic nie dawało , podobnie jak przytrzymanie pokrętła volume i tego drugiego razem… W każdym razie teraz wszystko działa… powiem szczerze drugi raz bym już tego auta nie kupił… mam go dwa lata od nowości, a już mi połowę rzeczy w nim wymienili na gwarancji…: mam dwa nowe przednie fotele (bo poprzednie się podczas jazdy same rozkładały na leżąco), mam nowe obie drzwi przednie (akcja fabryczna - bo tamte poprzednie okazały się od wewnątrz nie pomalowane), mam nowy system multimedialny (tamtego nie dało się nawet odwiesić), mam nową kierownicę (w tamtej nie dało się wyłączyć ogrzewania i grzała non stop aż się przepaliła), mam nowy komputer pokładowy (bo to on powodował że ta kierownica grzała non stop), mam nowe osłony silnika (akcja fabryczna - poprzednie groziły pożarem), mam nowe poszycie tylnej kanapy (bo rozlazły się szwy w poprzednim), mam nowy podnośnik prawej przedniej szyby (bo tamten jej nie dociągał do końca), itd… A przejechałem nim dobiero 25 tys km… Ponadto lakier jest tak miękki że nawet po muchach są rysy, szyba przednia to samo - nawet po ścierce są rysy… Generalnie to auto jest jak z plasteliny… Żona ma FIATa 500X Cross - automat, 1,3 benzyna, 150KM - ten sam rocznik i przebieg - chodzi jak marzenie - żadnych awarii czy akcji serwisowych - a kosztował 1/3 mojego Tiguana… Myślę nad opuszczeniem VAG i przejściem do teamu Stelantis oraz zakupem Stelvio…VW schodzi na psy…