Nawiew na tył - ustawienia temperatury

Zaczęty przez reality1, 2024/03/29 09:35

Poprzedni wątek - Następny wątek

reality1

Witajcie, dawno mnie tu nie było, ale pojawiło się pytanie (dot. VW Tiguan R-line 245KM automat 4x4 z 2022 roku) - więc znów liczę na Waszą poradę. Otóż chodzi mi o nawiew klimy dla pasażerów tylnych siedzeń. Jak tam zmienić temperaturę na tym tylnym panelu - cały czas wyświetla mi się taka sama jaką widzę ustawioną na przednim panelu - bez względu na to czy mam włączoną funkcję sync czy nie... Czy można w ogóle ustawić odrębną temperaturę na tym mimiwyświetlaczu w tylnym panelu? Jak? Z przodu temperatura zmienia się przy dotykaniu czerwonej lub niebieskiego paska/strzałki/kreski, a z tyłu te same kreski po ich dotknięciu nic nie zmieniają na tym tylnym wyświetlaczu i wskazanie jest zawsze takie jak na przednim wyswietlaczu... To po co jest ten tylny panel? Gdzieś zapodziałem instrukcję i nie mam jak tego wyczytać - dlatego liczę na Waszą pomoc. Dziękuję i pozdrawiam serdecznie.

Mave

...wyłączone sync i powinna być możliwość ustawienia temperatury z tyłu ...AC masz w trybie auto ?

thanek

Sprawdź w panelu, czy nie masz zablokowanej regulacji trzeciej strefy (blokada rodzicielska).

reality1

SYNC mam wyłączony, AUTO też mam wyłączone i nic nie da się zmienić z tyłu - macam te 2 kolorowe kreski i nic...
A gdzie jest ta blokada rodzicielska w ustawieniach bo nie mogę znaleść? Podpowiecie?

Charls

Cytat: reality1 w 2024/03/29 15:33
A gdzie jest ta blokada rodzicielska w ustawieniach bo nie mogę znaleść? Podpowiecie?
U mnie w mib3 wchodzę w ustawienia klimatyzacji,  jest opcja ustawień nawiewu na tył i tam jest ikona blokady 3 strefy

turzol

Cytat: reality1 w 2024/03/29 15:33
SYNC mam wyłączony, AUTO też mam wyłączone i nic nie da się zmienić z tyłu - macam te 2 kolorowe kreski i nic...
A gdzie jest ta blokada rodzicielska w ustawieniach bo nie mogę znaleść? Podpowiecie?


Wciśnij menu na sterowniku klimatronic, będiesz miał możliwość odblokowania 3strefy z tego poziomu.

reality1

Ok-czyli mam nacisnąć tą czarną kulkę i potem dalej wg Waszego opisu... Sprawdzę to jutro i napiszę... Bo ja szukałem tej funkcjonalności na głównym ekranie - menu - klimatyzacja - i tam nic o tylnych siedzeniach odrębnie nie ma... 

Moonmaker05

Nie, tam gdzie napisane MENU i na ekranie infotejment otworza Ci sie opcje z klimatyzacja

Mave

Cytat: reality1 w 2024/03/29 15:33
SYNC mam wyłączony, AUTO też mam wyłączone ...
... spróbuj z włączonym auto

ratoschlaff

Na głównym ekranie, ustawienia klimatyzacji, masz ikonę do regulacji tyłu z kłódką. Kliknij w nią a zmieni się delikatnie kontur ikony. Wtedy włączysz lub wyłączysz regulację.


Wg mnie bardzo mało intuicyjnie to zrobili 🙃

reality1

#10
No dobra-dziękuję Użytkownikowi Ratoschlaff-udało się-faktycznie - trzeba dotknąć tą kłódkę - chociaż po dotknięciu ona nadal jest zamknięta tylko jej kontur jest cieńszy jakby. Idiotycznie to zrobili..., słabo to widać... kwestia opcji auto i sync nie ma znaczenia.
U mnie i tak skończyło się na serwisie, bo po dotknięciu tej kłódki zawiesiło się wszystko i musieli mi zresetować wszystko w serwisie... po prostu całe radio się zawiesiło... zgaszenie auta, otwarcie drzwi i ponowne odpalenie nic nie dawało , podobnie jak przytrzymanie pokrętła volume i tego drugiego razem... W każdym razie teraz wszystko działa... powiem szczerze drugi raz bym już tego auta nie kupił... mam go dwa lata od nowości, a już mi połowę rzeczy w nim wymienili na gwarancji...: mam dwa nowe przednie fotele (bo poprzednie się podczas jazdy same rozkładały na leżąco), mam nowe obie drzwi przednie (akcja fabryczna - bo tamte poprzednie okazały się od wewnątrz nie pomalowane), mam nowy system multimedialny (tamtego nie dało się nawet odwiesić), mam nową kierownicę (w tamtej nie dało się wyłączyć ogrzewania i grzała non stop aż się przepaliła), mam nowy komputer pokładowy (bo to on powodował że ta kierownica grzała non stop), mam nowe osłony silnika (akcja fabryczna - poprzednie groziły pożarem), mam nowe poszycie tylnej kanapy (bo rozlazły się szwy w poprzednim), mam nowy podnośnik prawej przedniej szyby (bo tamten jej nie dociągał do końca), itd... A przejechałem nim dobiero 25 tys km... Ponadto lakier jest tak miękki że nawet po muchach są rysy, szyba przednia to samo - nawet po ścierce są rysy... Generalnie to auto jest jak z plasteliny... Żona ma FIATa 500X Cross - automat, 1,3 benzyna, 150KM - ten sam rocznik i przebieg - chodzi jak marzenie - żadnych awarii czy akcji serwisowych - a kosztował 1/3 mojego Tiguana... Myślę nad opuszczeniem VAG i przejściem do teamu Stelantis oraz zakupem Stelvio...VW schodzi na psy...

Corso

Kup koniecznie z tym silnikiem 1,2 pure tech.

reality1

#12
[mod: usunięto zbędny cytat]

Nie bądź ironiczny. W Stelvio nie wkładają silników od kosiarek... A Alfa od kilku lat daje dłuższą fabryczną gwarancję niż VW! Mnie interesuje benzyna 2.0 automat 4x4 280KM... 💁‍♂️

Corso

To alfy już się nie psują? :D Co do VW, jak miałeś model 2020-2022 to miałeś po prostu pecha. To były lata ze słynnymi zerwanymi łańcuchami dostaw i wsadzano co było, jakość też kwiczała z braku pracowników. Auta często stały pod chmurką wiele miesięcy w oczekiwaniu na np. radio.

S-Tig

Zapewne to nic nie zmieni dla właściciela, ale mój Tig też jest dwuletni, a (odpukać) jedyne co jest w nim nie tak to muczenie klap nawiewów i trudniej chodzące lewe drzwi tylne. Opisywany tu egzemplarz to chyba musi być z poniedziałku, dramat straszny jak się widzi tę listę usterek.
Ale przejście na Alfę to trochę brzmi jak chęć dalszych wrażeń. Jakiego testu bym nie oglądał, to w Alfie zawsze wieje tandetą. Tandetnymi materiałami i taką też "jakością" spasowania i montażu. Choćby nie wiem jak się starała, Alfa nigdy nie ucieknie od tego, że jest Fiatem najwyraźniej. Aha i podobno w salonach Alfy klient jest traktowany jako zło przeszkadzające pracownikom w oddawaniu się relaksacji :) To tak pół żartem pół serio, bo wiadomo, że wszystko zależy od ludzi. Ale widziałem naprawdę sporo wypowiedzi ludzi, którzy to potwierdzali.