Krótkie pytanie, krótka odpowiedź

Zaczęty przez rk, 2018/06/18 12:09

Poprzedni wątek - Następny wątek

TMP

Na podlinkowanym filmie widać, że ekran "Driving school mode" pokazuje stan kierunkowskazów i aktualną prędkość.

Opcja Active Info Display pojawi się w samochodach z małym AID - służy do zmiany ustawień w/w. Film jest nakręcony w T-Rocu.

vicek

Czy ktoś ma może ogrzewanie postojowe i jest w stanie powiedzieć czy da się je włączyć z telefonu? I ewentualnie czy to jest jakaś dodatkowa opcja? ( włączanie zdalne )


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

knittos

Dostajesz do niezależnego ogrzewania postojowego pilot zdalnego sterowania. Działa on na innych falach i zbiera nawet do 800 metrów (odległość na podstawie takiego samego systemu w Oplu, w VW nie znam tej odległości). Pilot ma opcje on/off. Co do sterowaniem aplikacja jeżeli twój samochód na to pozwala to nie wiem.

vicek

To wiem, bardziej interesuje mnie czy faktycznie ktoś to ma ( sterowanie ogrzewaniem z telefonu). W cenniku 2017 byla to dodatkowa opcja. Znalazlem info ze od kwietnia 2018 jest to razem z security and service. Pytanie jak to sie ma do rocznika 2019 bo tam security service ma byc w standardzie.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

knittos

Masz na myśli że w standardzie ma być zdalne sterowanie przez smartfona do vebasto. No to nie wiem :D

TMP

W samochodach zamawianych po 28.04.2017 sterowanie ogrzewaniem postojowym powinno być możliwe przez aplikację Car-net ale wyłącznie z pakietem Car-net Security & Service. W 2019 (jak przypuszczam) w standardzie ma być tylko część S&S dotycząca wzywania pomocy czyli system e-Call.

Inna opcja wspierana przez VW to montowany jako akcesorium system dfreeze - ma własną apkę, tudzież w VW Connect również widać poświęcone mu menu.

Edit: Patrząc na niemiecki konfigurator dla RM2019 rzeczywiście kwestia S&S jest niejasna - niby jest w standardzie dla HL, ale opis mówi tylko o przycisku SOS. Z kolei opis pod ogrzewaniem postojowym dalej wspomina o konieczności posiadania "S&S Plus" do sterowania telefonem, z tym że nie widać takiej opcji do zaznaczenia.

jeromer

#171
Muszę to sprawdzić - dam znać.
Inne pytanie czy da się coś z tym zrobić?




Chodzi o tę gumę na dnie półki.

arekp

Cytat: jeromer w 2018/11/01 09:44Inne pytanie czy da się coś z tym zrobić?

Ja ją wyciągnąłem, a na jej miejscu przyczepiłem uchwyt do telefonu :)

rk

Cytat: TMP w 2018/10/27 09:36
W samochodach zamawianych po 28.04.2017 sterowanie ogrzewaniem postojowym powinno być możliwe przez aplikację Car-net ale wyłącznie z pakietem Car-net Security & Service. W 2019 (jak przypuszczam) w standardzie ma być tylko część S&S dotycząca wzywania pomocy czyli system e-Call.

Inna opcja wspierana przez VW to montowany jako akcesorium system dfreeze - ma własną apkę, tudzież w VW Connect również widać poświęcone mu menu.

Edit: Patrząc na niemiecki konfigurator dla RM2019 rzeczywiście kwestia S&S jest niejasna - niby jest w standardzie dla HL, ale opis mówi tylko o przycisku SOS. Z kolei opis pod ogrzewaniem postojowym dalej wspomina o konieczności posiadania "S&S Plus" do sterowania telefonem, z tym że nie widać takiej opcji do zaznaczenia.
Pakiet Business dodaje S&S Plus na 3 lata.

Kabe


Cytat: jeromer w 2018/11/01 09:44



Chodzi o tę gumę na dnie półki.
Szukam jak można tą gumę wymienić na półkę z bezprzewodowym ładowaniem i ostatnio natrafiłem na gotowe rozwiązanie Pług &Play. Wpina się do kostki gniazda zapalniczki przelotowo nic nie ingerując w instalację. Jedyny minus to cena. Są prawie identyczne tańsze ale trzeba prowadzić dedykowane zasilanie ze skrzynki z bezpiecznikami.
https://m.aliexpress.com/item/32946768579.html?pid=808_0000_0101&spm=a2g0n.search-amp.list.32946768579&aff_trace_key=fed9aa8f220c45d2abcef1c8e925a50b-1539643483876-03183-VnYZvQVf&aff_platform=msite&m_page_id=PAGE_VIEW_IDCLIENT_ID(aefeMsite)NAV_TIMING(navigationStart)

MrBlacker

Dyskusja w temacie ciśnienia w oponach przeniesiona do właściwego wątku TUTAJ.

flamecards

Czy Wam też podczas jazdy, gdy otworzycie schowek przed pasażerem (tam gdzie jest centrala infoteiment) to po jakimś czasie zacznie pikać a na AID pojawi się na czerwono zaznaczona klapa bagażnika? Może to takie zabezpieczenie aby nie gmerać dłużej w nim podczas jazdy> ? Ale jak siedział pasażer to było dokładnie tak samo...

Kabe

Cytat: flamecards w 2018/11/06 12:35
Czy Wam też podczas jazdy, gdy otworzycie schowek przed pasażerem (tam gdzie jest centrala infoteiment) to po jakimś czasie zacznie pikać a na AID pojawi się na czerwono zaznaczona klapa bagażnika? Może to takie zabezpieczenie aby nie gmerać dłużej w nim podczas jazdy> ? Ale jak siedział pasażer to było dokładnie tak samo...
Nie wiedziałem o tym, sprawdzę jak będę dziś jechał

flamecards

Ja przez chwilę myślałem, że coś mam może nie tak z klapą bagażnika - tak niby pokazywał AID - nawet wcześniej trochę grzebałem w bagażniku, ale nawet po zatrzymaniu i odpaleniu raz jeszcze auta dalej było to samo. Zastanawiam się czy tao jakiś błąd elektroniki czy jednak jakaś forma ostrzeżenia.


dołączam filmik - oglądajcie z dzwiękiem -słychac kiedy schowek jest otwierany i zamykany.


https://youtu.be/cOqC4Pea6As
p.

MrBlacker

Czy da się ustawić/zakodować dodatkowy sygnał dźwiękowy dla asystenta martwego pola (Side Assist)?
Standardowo mamy sygnalizację lampką w lusterku, dla której można ustawić tylko jasność świecenia. Niestety, przynajmniej dla mnie, sygnalizacja z boku lusterka, a nie na jego tafli jest trochę słaba. Jak chcę zmienić pas ruchu to patrzę na taflę lusterka i nie zawsze zwracam uwagę na świecącą z boku lampkę mimo, że jest dość sporych rozmiarów. W nocy czy w pochmurny dzień jest to jeszcze ok, ale najgorzej jest w słoneczny dzień.

Dodatkowy sygnał dźwiękowy powinien być generowany, gdy SA sygnalizuje zbliżający się pojazd, ale tylko w momencie włączenia kierunkowskazu, a najlepiej próby skręcenia kierownicą w celu zmiany pasa ruchu. Może da się to powiązać z opcją wibracji dla Lane Assist.

Jak przed zakupem auta testowałem różne marki to wydaje mi się, że w którymś aucie był generowany sygnał dźwiękowy dla Side Assist. Możliwe, że to była Mazda CX5.