Krótkie pytanie, krótka odpowiedź

Zaczęty przez rk, 2018/06/18 12:09

Poprzedni wątek - Następny wątek

kris17009

Fakt że dość duży ten wykrzyknik jest.
Mnie bardziej irytuje jak stan jest tuż na granicy i przy hamowaniu wyskakuje informacja o niskim poziomie płynu a przy ruszaniu znika. I tak na każdym prawie światłach. Dlatego często uruchamiam spryskiwacze żeby zapaliła się na stałe. :)

omen

Dobry patent. Zapamiętam.
Ja wlewam zawsze sprawdzony płyn a czasem są tylko dostępne firmy krzak. Zresztą na ogół mam w zapasie w aucie mała butelkę właśnie na takie akcje, ale wyszła a skleroza ;)
W domu dolałem, ale chciałem się pozbyć tego wykrzyknika. No nic jak się nie da to się nie da.

van_daal

He he...
W samochodach z ciutkę niższej półki ludzie kombinują by doposażyć samochód w opcję sygnalizowania niskiego poziomu psik-psika i sporo trudu ich to kosztuje a tu proszę...

Tak źle i tak... jeszcze gorzej!  ;D

omen

To nie tak.
Sygnalizacja jak najbardziej potrzebna i przydatna.
Tylko ten wyjrzyknik wygląda jakby awarii uległa połowa systemów auta albo jakby co najmniej tylną oś urwało.
Po prostu na zmianę jeżdżę innym autem i tam jest to inaczej rozwiązane.

A w ogóle to kiedyś w pakiecie zimowym oprócz grzanych foteli i dysz spryskiwaczy był chyba wskaźnik POZIOMU płunu spryskiwaczy. Czy zrezygnowali z tego i pozostawili tylko opcję 0-1?
Pewnie i tak mało kto zerka profilaktycznie ile ma płynu. A kontrolka spełnia swoje zadanie - żeby nie było że uważam inaczej :)

Charls

Cytat: kris17009 w 2021/05/19 12:46Jedynie spróbować skasować błędy
Alert o niskim poziomie płynu do spryskiwaczy to nie błąd ;)

Jeśli komus przeszkadza to jedynie zmienić kodowanie zestawu wskaźników. Bez tego tez można żyć bo jak się zapala to juz płynu prawie zero i wówczas to ja wiem bez kontrolki że go nie ma :)

Charls

Cytat: van_daal w 2021/05/19 19:47W samochodach z ciutkę niższej półki ludzie kombinują by doposażyć samochód w opcję sygnalizowania niskiego poziomu
Również w samochodach z wyższej półki potrafi nie być ;)
Tiguan to znowu nie taka wysoka półka :)  segment wyznacza cena wersji podstawowych a nie na maksa wyposazonych, bo i VW Polo mozna skonfigurować na niemalże 100 tys zł

omen

#951
1. Jak zdemontować plastikową obudowę kamery i sensorów na przedniej szybie?

Wygląda na wklikiwaną, ale boję się ciągnąć siłowo jak nie wiem jak usytuowane są zatrzaski.
Chce puścić tamtędy kabel od wideorejestratora w stronę lewego słupka A.
W słupku A przejść za kurtyna i w dól już po zewnetrznej stronie w uszczelce.

2. Jak zdemontować górna obudowę słupka B (to miejsce z którego wychodzi pas kierowcy)?

Wydaje mi się że jest to najlepsza droga na kabel do tylnej kamery ale chce przełożyć go za kurtyną. Dalej już przy uszczelkach drzwi do tyłu.

van_daal

#952
Spróbuj tu:
https://cardiagn.com/volkswagen-tiguan-2016-workshop-manuals-wiring-diagrams/

Dalej:
Workshop Manuals > General body repairs, interior

Ad.1 - Szukaj w okolicach strony 70.
Ad.2 - szukaj w okolicach strony 242.

omen

Podczas montażu kamery (post w dziale ogólnym WIDEOREJESTRAORY) zauważyłem coś na co wcześniej nie zwróciłem uwagi.
W elektrycznej klapie po oby stronach pokrywy bagażnika zamontowane są tzw bampersy - z tego co widziałem chyba pneumatyczne (rurka z powietrzem a na końcu czujnik zmiany cośnienia). Listwy zabezpieczające - wyłączające opuszczanie klapy w razie przycięcia. Troche w dziwnym miejscu idealnie nad teleskopem. Sprawdziłem - działają.

Bialy

Hej,mam u siebie pojedyncze gniazdo USB pod radiem i badam temat podmiany tego elementu na taki z podwójnym gniazdem. Pytania mam dwa:
1. Czy ktoś może przerabiał ten temat i może się wypowiedzieć, czy wystarczy tylko podmiana samego elementu z portami, czy również rozdzielacza? Z drugiego portu zależałoby mi tylko na ładowaniu.2. W jaki sposób zdemontować te elementy w schowku pod pokrętłami nawiewów? Czy tam jest dojście od frontu, czy od boku / tyłu tunelu środkowego?

TMP

Pytanie czy przy jednym porcie był montowany rozdzielacz (znając szczodrość VW to niekoniecznie). Jeżeli jest zainstalowany to powinien obsługiwać dwa porty (5G0035953B lub 5G0035953C). Inny moduł jest wymagany dla obsługi trzech portów (2 z przodu + 1 z tyłu): 5G0035953D.

Części można sprawdzić w ETKA (rysunek 035-078). Opcja "2 porty USB z przodu" to kod PR UI2, a "2 porty z przodu + 1 z tyłu" to UQ2.

zenek123

Pytanie - czy komuś z Was popsuł się klawisz sterowania szybą kierowcy (do dołu nie klika dwa razy- nie ma automatycznego opuszczania szyby). Klawisz szyby kierowcy do góry jest ok klika dwa razy i podnosi automatycznie szybę.[/size]
Inne klawisze mają dwa kliknięcia do dołu i do góry automatyczne opuszczanie i podnoszenie działa.


kris17009

A od kiedy to są dwa kliknięcia do komfortowego otwierania czy zamykania. Zawsze w VW jest przytrzymanie dłużej

zenek123

rok 2019  modelowy 2020 tak mam

kris17009

Ja mam 2020 i zawsze wystarczy przytrzymać dłużej.