Krótkie pytanie, krótka odpowiedź

Zaczęty przez rk, 2018/06/18 12:09

Poprzedni wątek - Następny wątek

iks

@Charls ufam producentowi tak samo jak Ty odnośnie tematu świec żarowych :-)

Charls

W przeciwieństwie do ciebie ja nie ufam, ja to wiem

rk

@iks za dużo kombinujesz, @Charis chyba wystarczająco Ci wyjaśnił jak to działa i nie ma potrzeby robić rozruchu na dwa razy. Naciskasz, uruchamia się i jedziesz.

Peterka

Czy slyszeliscie, ze Tiguan ma wbudowaną eSIM?

rk

Nie ma, chyba, że coś się ostatnio zmieniło. S&S ma własny tzw. embedded SIM, ale nie jest on używany np. do transmisji informacji o ruchu drogowym czy udostepniania WiFI. Jest za to używany do transmisji danych z S&S (np. pozycja auta, alarm, dane o spalaniu itp.)

eSIM jest w Touaregu i w nowszych Audi (2016+,chyba nie w każdej wersji wyposażenia). Sam mam (w teorii) ale nigdzie nie ma informacji o oficjalnym wsparciu (chociaż firma, z którą VAG ma deal w Niemczech ma już przygotowaną stronę po polsku. Ceny nie są najlepsze.

https://audi.cubictelecom.com/pl/

Pewnie zacznie wkrótce wchodzić do pozostałych modeli VW.

Nie wiem czy eSIMa można podpiąć pod eSIM w Orange.

rk

Dla uzupełnienia, eSIM jest w następujących modelach.

Touareg (2018 r.), Passat (2019 r.), Transporter T6 Bulli (2019 r.) i Golf (2019 r.).

I wersja strony dla VW:
https://vw.cubictelecom.com/pl/

>300 PLN za roczny pakiet danych 25GB, no way.

Hamsters




Nie, tylko pytam z czystej ciekawości, bo tutaj masz dylematy co do długości świecenia kontrolek i kombinujesz jak koń pod górę a nie przeszkadza ci, że jeździsz na starym "zjełczałym" oleju i filtrze oleju, który po 15 tys km nadaje się do wymiany  ;D



A czemu nie po 13 tys km??????

Hamsters

W ostatnich 9 latach użytkowałem kilka aut różnych mareki zawsze stosowałem się do podanych interwałów wymiany oleju przez producentów aut. Każdy z moich samochodów przejechał od 300 do 400 tys km i nie widzę problemów z silnikami,  zużycie oleju w normie, stuków brak, dla mnie wniosek jest prosty, jak dbasz, tak masz.

Darayavahus

Mi w serwisie VW nawet gość powiedział, że interwał 30 tyś to jest pod firmy i floty - każdy dzień postoju samochodu na serwisie to koszt samego serwisu jak i tego ze nie jeździ - więc interwały są rozciągnięte do granic możliwości i raczej przy takich w czasie gwarancji się nic nie stanie, ale on u siebie zmienia olej co 10 tyś bo pracuje gdzie pracuje. Tak sensownie, powiedział, to co 15 tyś powinno się zmieniać a już na pewno jeśli trzeba zrobić dolewkę. Okazuje się, że z czasem olej traci właściwości i robi się rzadszy przy wyższych temperaturach. Zwyczajnie przelatuje przez pierścienie i jest spalany. To ostateczny sygnał ze trzeba się go pozbyć i zalać świeży. Czy jakoś tak - niech mnie ktoś poprawi jeśli bzdurę napisałem.


iks

Gdzie poza ASO w internecie kupię oryginalny lakier zaprawkowy LC9A. Na allegro są ale nie wyglądają na oryginalne.

TMP

Na Allegro bywają też oferty od ASO. Oryginalny zestaw dwóch buteleczek po 9 ml kosztuje ok. 50 zł - podobnie jak i stacjonarnie i wygląda mniej więcej jak w załączniku.

Oferty nieoryginalne "dobierane" to zwykle niższa cena i opakowanie bez logotypu VW.

asta

Cytat: iks w 2019/07/19 19:11Na allegro są ale nie wyglądają na oryginalne.
a co to ma za znaczenie, co to znaczy lakier oryginalny??

Charls

Cytat: iks w 2019/07/19 19:11Gdzie poza ASO w internecie kupię oryginalny lakier zaprawkowy LC9A.
W każdym punkcie gdzie dorabiają lakiery samochodowe, bez problemu,

Darayavahus

Cytat: Charls w 2019/07/20 08:29Gdzie poza ASO w internecie kupię oryginalny lakier zaprawkowy LC9A.
Na allegro. Przy czym obserwacja taka że u tego samego sprzedawcy lakier z Seata jest tańszy niż ogólnie VAG - ale pasuje idealnie. Pure White to Pure White