Krótkie pytanie, krótka odpowiedź

Zaczęty przez rk, 2018/06/18 12:09

Poprzedni wątek - Następny wątek

kris17009

Wymieniałem na gwarancji komplet tył ale przy 13kkm. Najważniejsza kwestia jaka pamietam to pytanie serwisanta czy nie przekroczyło 15kkm

thanek

Cytat: Mave w 2022/07/11 09:48
Pokrętło to inna bajka ;)  tak to wygląda jeśli masz DCC i wszystkie profile są ustawione z automatu i nie można w nich nic zmienić poza ostatnim "indyidual" tam można wszystko pozmieniać - ustawić.


OK, w aucie bez DCC wygląda to tak (pierwszy screen pojawia się gdy klikamy środek pokrętła, można wtedy przeskakiwać po trybach, albo wybrać palcem, kolejne screeny są efektem przekręcania pokrętła):

Wojmar

Cytat: Ad w 2022/07/11 11:42Ja zdecydowanie czuje roznice. Nie jestem pewien jak nie mozna nie czuc.
A jaki kolega ma przebieg w swoim aucie ,jeśli można spytać. I drugie pytanie po jakich drogach kolega jeździ.

Ad

Cytat: Wojmar w 2022/07/11 19:32
A jaki kolega ma przebieg w swoim aucie ,jeśli można spytać. I drugie pytanie po jakich drogach kolega jeździ.
Duzo jezdze, wiec duze dystanse - zblizam sie do 90k. Samochod ma 4 lata. Jezdze po wszelkiego rodzaju drogach, ale wiekszosc pomiedzy miejscowosciami. Autostrady i miasto troche mniej ostatnio, ale jezdzilem tez duzo. Za niedlugo wybieram sie w daleka podroz, wiec bedzie duzo autostrad. Zawieszenie testowalem na wszelkiego rodzaju drogach. Najlepiej sobie sprawdzic dzialanie DCC na jakiejs gorszej drodze - jedziemy w Comfort i przelaczamy na sport. Momentalnie zaczyna byc duzo mniej komfortowo.

Wojmar

Dziękuję za informację o przebiegu. W moim przypadku to wszystko zmienia ,każde nowe auto jest jak by to ująć Ciasne (niech wam głupie myśli po głowie nie chodzą ) a przez to również sztywniejsze Dlatego na niektórych drogach nie czuć wielkiej różnicy pomiędzy trybami . Przebieg jest w tym wypadku kluczowy.

Ad

Cytat: Wojmar w 2022/07/12 15:35
Dziękuję za informację o przebiegu. W moim przypadku to wszystko zmienia ,każde nowe auto jest jak by to ująć Ciasne (niech wam głupie myśli po głowie nie chodzą ) a przez to również sztywniejsze Dlatego na niektórych drogach nie czuć wielkiej różnicy pomiędzy trybami . Przebieg jest w tym wypadku kluczowy.
Ogladalem wlasnie Pertyna, ktory gledzil na temat nowego Tiga i wspomnial, ze roznice pomiedzy roznymi trybami DCC zostaly mocno zmniejszone.

W jego fimliku z Tiga przed lifotowego, takiego jak ja mam, zachwycal sie trybem Comfort. W nowym juz nie tak bardzo. Wiec moze te roznice pochodza tez z tego faktu.

Wojmar

Różnice mogą pojawić się po trochę większym przebiegu, zakładając że ten DCC to nie jest jakąś lipą .Wieloma samochodami jeździłem i niektóre rzeczy umiem rozpoznać .Jak na razie moje DCC nie robi wielkiej różnicy pomiędzy różnymi trybami .Ale nic na razie nie przesądzam za mały przebieg , żeby ocenić te czy inne sprawy na 100%. Sama waga hybrydy też może wiele zmieniać .Informacja dla tych co jeszcze nie kupili jest taka że nie wszystko jest takie jak w reklamie. ;D

S-Tig

Czy Wasza kierownica też jest obszyta "skórą" z papieru (pytam polifty, bo w przedliftach kierownica wygląda mi na porządniejszą)? Moja po ledwie paru tysiącach ma sporo nierówności/wgnieceń, głównie w górnej części. I nie jest to od obrączki, bo obsługuję ją lewą ręką. Rąk też nie mam "drwala", więc nie ma mowy, żeby tu dochodziło do jakichś nadzwyczajnych okoliczności.

arekp


Cytat: S-Tig w 2022/07/17 11:09bo obsługuję ją lewą ręką


A powinieneś dwoma  ;D

bartoleqq

Pytanko jaki tani interfejs oferuje cofanie tłoczków z tyłu?
Mam jakiś tani ELM na BT po poprzednim aucie, ale pewnie tym się nie da nic zrobić.

kabum

nie wiem jaki tani, ale najlepiej sprawdza się obd11 w Vag`u 

bartoleqq

Czy do cofania przez obd11 trzeba używać kredytów czy wystarczy sam interfejs i program do niego dedykowany, a później można cofać darmowo?

kabum


bartoleqq

Jesteś pewien że jest bez kredytów? Wszedlem w apke, bez interfejsu i tam wyceniają to na 10....

Wojmar

Tłoczki z tyłu można cofnąć bez użycia komputera i takich tam wynalazków. Trzeba tylko odłączyć kabelek odkręcić tą część która elektrycznie steruje tłoczkiem od mechaniczno hydraulicznej części zacisku przy okazji sprawdzić oring bo tam najczęściej zaczynają się awarie zacisku ,cofnąć tłoczek mechanicznie (przy okazji sprawdzić a najlepiej go wyczyścić ) wkręcić siłowniczek ,,elektryczny,, Poskręcać wszystko do kupy i po problemie To tak w telegraficznym skrócie. Jest jeszcze prostsze wyjście  pojechać do mechanika. :)