Autor Wątek: Koła, opony, felgi - lato, zima  (Przeczytany 119309 razy)

Roberteen

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 5
  • Model: VW Tiguan
  • Wersja: Comfortline
  • Silnik: 1,5 TSI 150KM DSG
  • Napęd: FWD
  • Skąd: GD
Odp: Koła, opony, felgi - lato, zima
« Odpowiedź #690 dnia: 2021/05/07 01:01 »
Advertisement
Myślałem o 1000 zł, ale można ponegocjować.
 

Charls

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 896
  • Thanked: 31 times
  • Model: P84 3008
  • Wersja: GT-line
  • Silnik: DV6F
  • Napęd: FWD
  • Skąd: GDA
Odp: Koła, opony, felgi - lato, zima
« Odpowiedź #691 dnia: 2021/05/08 19:50 »
...pomyśl o kupnie  felg stalowych 17 cali ( jakieś 900 zł komplet ) i będziesz mieć całe koła na zimę ... [/size]


Stalówki do nowego pięknego samochodu? Never :) Widzę takie na Daciach Duster i wówczas mam odruch wymiotny. 
 

omen

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 148
  • Thanked: 14 times
  • Model: Tiguan II
  • Wersja: Highline + Offroad
  • Silnik: 2.0 TSI / 180 KM
  • Skąd: WT
Odp: Koła, opony, felgi - lato, zima
« Odpowiedź #692 dnia: 2021/05/19 12:38 »
Test bojowy samouszczelniających się opon wykonany (nie z własnej inicjatywy).
Przejazd przez małą miejscowośc i nagle coś zaczyna tłuc w oponie. Pierwsze co to że rozcieta. Dokładnie taki odgłos (jak mokrą szmatą o podłogę). Ale system, mam tylko ten oparty na ABS, nie wykrył różnicy ciśnienia. Wiec może kamień. Zjazd w mała uliczkę i... w przednim kole sześciokątny leb śruby (a dokladniej wkręta do mocowania blachy)- nawet z podkładką. Wkręt długości 2,5cm średnicy z 5mm. Idealnie w rowku a nie na bieżniku wiec w miejscu gdzie jest mniej gumu.
2 opcje do wyboru. Albo od razu dojazdówka albo spróbować usunąc i zobaczyć co się stanie. Wybrałem opcję usuniecia- może uda sie uniknąć kręcenia lewarkiem.
Nie dalo się ręką wykręcić a nie miałem klucza/kombinerek. Więc trochę na boki i powoli wyszlo. Nie chciałem wyrywać aby nie powiększyć dziury.
Pod koniec delikatny syk i koniec. Dziura zalała się tym klejem/gumowatą tepką substancja która jest wysmarowana opona od środka.
Od tego czasu przejechane 100km po trasie, trochę w miescie. 2 dni stania w garażu i opona trzyma ciśnienie. Zrobiłem foto miejsca bo teraz ciężko nawet je na szybko wskazać.

Opony Continental ContiSport Contact 5  w rozmiarze 235/55 R18.

P.S a tydzień wcześniej założone byly zimówki bez samouszczelniania ;)
 
The following users thanked this post: Rocko