Autor Wątek: Instalacja App Connect dla Discover Media gen. 3  (Przeczytany 11489 razy)

marekdudi

  • Potrafi się przywitać ;-)
  • *
  • Wiadomości: 5
  • Model: Tiguan
  • Wersja: Life
  • Silnik: 1.5
  • Napęd: FWD
  • Skąd: Wsrszawa
Advertisement

Cześć,
Mam mały problem z aktywacja app connect. Zakupiłem w grudniu Noweg Tiga i nie wybrałem podczas konfiguracji (jakas zacma i przeoczenie) app connect. Mam radio Discover Media Gen.3 (MIB)  i okazało się, że kilka serwisów powiedziało mi, że nie ma szans na dokupienie tej opcji, część natomiast twierdzi, że w lutym będzie aktualizacja oprogramowania i wtedy sam będę mógł dokupić poprzez sklep w radiu. Czy ktoś się z tym spotkał?
 

ma0pla

  • Potrafi się przywitać ;-)
  • *
  • Wiadomości: 1
  • Model: Tiguan
  • Wersja: Life
  • Silnik: 1.5 TSI / 150 KM
  • Napęd: FWD
  • Skąd: Wrocław
Odp: Instalacja App Connect dla Discover Media gen. 3
« Odpowiedź #1 dnia: 2021/10/09 09:47 »
Niestety VW nie poradził sobie z cyfryzacją swoich usług. Awaria trwa już rok i We Upgrade cały czas jest niedostępny. W VW oficjalny status tej usługi to wyłączona z powodu awarii, a termin jej wznowienia przesuwano już kilka razy. Już się szykowali, na wielkie wznowienie usługi w te wakacje, powrzucali filmiki na YT - https://www.youtube.com/watch?v=A02w83htlm8 ale ostatecznie przesunęli termin na Q4 2021. 

Był moment w końcówce 2020, że usługi były dostępne w sklepie, ale po zamówieniu i opłaceniu, nie aktywowały się. Więc VW zwrócił pieniądze i zamroził We Upgrade.