@tiguan220 to normalne zachowanie tego licznika w 2.0 TSI (spadek w dół po wymianie a później powrót do rozsądnych wartości). Mam tak i w T2 i Q5, nie sądzę żeby był związek z ciąganiem przyczepki. Obciążenie silnika na pewno brane jest pod uwagę, ale jak przyczepa jest lekka to pewnie dużego wpływu nie będzie miała.
@Tomus, kilku kolegów miało problem, że im nie ustawiono prawidłowo tego licznika na przeglądzie zerowym, musieli się domagać w serwisie poprawy także przy okazji podpytaj swój. O ile 1.4/1.5 TSI wyciąga bez problemu te 30000 km, to w wypadku TDI to jest trochę podejrzane (możliwe, ale podejrzane).
Moje kilka centów w temacie wcześniejszej wymiany oleju. Ja tam nie mam nic przeciwko lekkiemu sponsoringowi nowego właściciela, chce sprzedawać auto ze spokojną głową. Jednak uważam, że nie ma technicznych przesłanek (tj. konieczności) wcześniejszej wymiany oleju a auto i tak osiągnie bardzo wysokie przebiegi. Nie jestem ekspertem, ale na podstawie zebranych informacji skłaniam się do takiej opinii. I nie, żeby producentom nie zdarzały się fuckupy (tak jak i kiedyś tak i teraz). Na niektóre z nich wymiana oleju wcześniej dobrze działała, ale to nie jest raczej norma.