DCC (Dynamic Chassis Control)_Tiguan R-Line_koła 19/20 cali

Zaczęty przez TaZ, 2021/11/20 18:38

Poprzedni wątek - Następny wątek

Ad

Cytat: Frodo w 2021/11/21 18:20
Cytat: Ad w 2021/11/21 18:02
Mozesz zrobic mapowanie silnika i skrzyni. Ja bede to robil po nowym roku.
Koniecznie daj znać jakie doświadczenia! :D (U mnie trochę inaczej bo GPF, ale tak czy inaczej ciekawe; koniec gwarancji w 2022, więc może się skuszę...)
Ja tez chyba mam filtr GPF. Planuje w ogole robic wydech w Tigu, nie podoba mi sie dzwiek i chce pozbyc sie tych tragicznych zaslepek. Czekam tez na koniec gwarancji, powinna sie skonczyc w styczniu lub lutym, wiec wtedy planuje lekkie modyfikacje. Zalozylem watek Tuning tutaj na forum, wiec moze lepiej tam gadac o takich rzeczach, tam tez opisze jak bede robil jakies zmiany.

Marcellus

Ostatnio miałem okazję porównać jazdę wersją krótką ze swoim Allspace. Oba pojazdy były z DCC i oba 2.0 TSI. Koła w rozmiarze 235/50 R19. Krótka wersja prowadzi się mniej stabilnie, rozstaw osi i masa robią swoje.  Adaptacyjne amortyzatory wykonują w obu wersjach świetna robotę ale dla mnie największy plus to była możliwość specyfikacji auta z progresywnym układem kierowniczym. W takiej konfiguracji Allspace zbliża się mocno pod względem trakcji do Q5 które jest dla mnie wzorem. Oczywiście pod warunkiem że Audi jest odpowiednio skonfigurowane.. :)

Frodo

Cytat: Marcellus w 2021/11/21 19:02
dla mnie największy plus to była możliwość specyfikacji auta z progresywnym układem kierowniczym. W takiej konfiguracji Allspace zbliża się mocno pod względem trakcji do Q5 które jest dla mnie wzorem.
Co ma progresywny układ kierowniczy do trakcji? Chyba coś Ci się pomyliło...

Dybik

Cytat: Frodo w 2021/11/21 20:04
Cytat: Marcellus w 2021/11/21 19:02
dla mnie największy plus to była możliwość specyfikacji auta z progresywnym układem kierowniczym. W takiej konfiguracji Allspace zbliża się mocno pod względem trakcji do Q5 które jest dla mnie wzorem.
Co ma progresywny układ kierowniczy do trakcji? Chyba coś Ci się pomyliło...


Zastanawiam się czy w dcc jest domyślnie również progresywny układ kierowniczy czy kupując RLine z dcc powinienem jako opcja wybrać progresywny układ?

TaZ

Niezależnie od wersji, w tym również R Line, DCC oraz progresywny układ kierowniczy są odrębnymi opcjami konfiguracji. W moim wypadku postawiłem na obie z nich podczas konfiguracji Tiguana.

Dybik

Cytat: TaZ w 2021/11/22 06:35
Niezależnie od wersji, w tym również R Line, DCC oraz progresywny układ kierowniczy są odrębnymi opcjami konfiguracji. W moim wypadku postawiłem na obie z nich podczas konfiguracji Tiguana.


Aha ... No to szkoda. Ale mam nadzieję że da się z tym żyć i że dcc zrobi swoje.

Frodo

Cytat: Dybik w 2021/11/22 12:30
Cytat: TaZ w 2021/11/22 06:35
Niezależnie od wersji, w tym również R Line, DCC oraz progresywny układ kierowniczy są odrębnymi opcjami konfiguracji. W moim wypadku postawiłem na obie z nich podczas konfiguracji Tiguana.
Aha ... No to szkoda. Ale mam nadzieję że da się z tym żyć i że dcc zrobi swoje.
DCC robi swoje; progresywny układ kierowniczy to co innego - niezwiązane z DCC.