Autor Wątek: Apple Music - problemy z transferem  (Przeczytany 5528 razy)

WOLF

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 205
  • Thanked: 12 times
  • Model: Tiguan II
  • Wersja: Highline
  • Silnik: 1,4 Tsi ACT CZEA
  • Napęd: FWD
  • Skąd: GDAŃSK
Apple Music - problemy z transferem
« dnia: 2019/04/18 14:59 »
Advertisement
Szanowna Młodzieży od pewnego czasu używam ponownie Apple Music i mam problem z odtwarzaniem w blutu...w skrócie   -efekt jest taki jak przy słabym necie  zaczyna grać pauza jakby ładował pliki i za chwile leci dalsza część i znowu pauza czy przyczyna to słaby transfer ? Czy ki grzyb ? Nie mam car play z sd i cd ok próbowałem w telefonie wyłączyć wifi i na LTE ale bez zmian mam 7s jakieś propozycje ?
 

WOLF

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 205
  • Thanked: 12 times
  • Model: Tiguan II
  • Wersja: Highline
  • Silnik: 1,4 Tsi ACT CZEA
  • Napęd: FWD
  • Skąd: GDAŃSK
Odp: Apple Music - problemy z transferem
« Odpowiedź #1 dnia: 2019/04/18 15:06 »
Acha jeszcze coś część kawałków pobiera z ,, chmury „ czy dobrze myśle ze to słaby transfer ? Modem 3g w aucie Tm 4220 i przedtem był areo a teraz wsadziłem kartę play która leżała bezczynnie w firmie z 10 GB na areo nawet do 30 Mb pley 3.5/5 Mb pomiar w aucie na Speed
 

arekp

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1426
  • Thanked: 177 times
  • Model: BMW X5
  • Wersja: 45e M-sport
  • Silnik: 3.0 R6 394KM
  • Napęd: 4x4
Odp: Apple Music - problemy z transferem
« Odpowiedź #2 dnia: 2019/04/18 16:05 »
Niestety usługi streamingowe potrzebują w miarę stabilnego łącza - nie musi być super szybkie, byle było stałej jakości. Przy niższej prędkości, usługi zazwyczaj obniżają jakość i dalej grają.

Jeśli masz sytuację, że kawałek gra i kawałek dociąga, to łączność musi być tragiczna.

Dobrą opcją są tutaj dodatkowe profity z posiadania Premium w Spotify. Pobierasz ulubione playlisty na urządzenie i nie martwisz się łącznością.

Niestety nie wiem jak działa Apple Music, gdyż nie miałem jeszcze czasu spróbować choćby bezpłatnego próbnego okresu.
 

WOLF

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 205
  • Thanked: 12 times
  • Model: Tiguan II
  • Wersja: Highline
  • Silnik: 1,4 Tsi ACT CZEA
  • Napęd: FWD
  • Skąd: GDAŃSK
Odp: Apple Music - problemy z transferem
« Odpowiedź #3 dnia: 2019/04/18 16:10 »
Właśnie dostałem trzy miesiące w cenie jednego , tak więc wykupiłem , spróbuje wrzucić w telefon i zobaczę efekty w razie co zmienię karty sim i wrócę do areo
Dzięki pozdro
 

MrBlacker

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1598
  • Thanked: 148 times
  • Model: Tiguan II Allspace
  • Wersja: Highline + Offroad
  • Silnik: 2.0 TSI 180KM
  • Napęd: 4x4
Odp: Apple Music - problemy z transferem
« Odpowiedź #4 dnia: 2019/04/18 16:25 »
Korzystam z Apple Music od dawna - przede wszystkim on-line. Można oczywiście też ściągnąć na telefon i słuchać offline.
Słucham przede wszystkim podczas treningów (rower/siłownia) i nigdy nie miałem problemów. W aucie rzadko, ale jak już mi się zdarzyło to również nie zauważyłem opisywanych problemów.
Transfer zawsze bezpośrednio z sieci komórkowej z telefonu.

Słucham też audiobooków z Legimi i tutaj już pojawiają się problemy. Aby odsłuchać najpierw ściągany jest kolejny rozdział na telefon, czasami zawiesza się ściąganie i trzeba je uruchomić ponownie, aby dalej słuchać. Ale to raczej problem aplikacji niż transferu.
 

WOLF

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 205
  • Thanked: 12 times
  • Model: Tiguan II
  • Wersja: Highline
  • Silnik: 1,4 Tsi ACT CZEA
  • Napęd: FWD
  • Skąd: GDAŃSK
Odp: Apple Music - problemy z transferem
« Odpowiedź #5 dnia: 2019/04/19 06:23 »
problem rozwiązany -zmieniłem kartę sim z play, ponownie na areo 2 i jest wszystko ok. swoją drogą co szajs -wszystkie karty w firmie mamy Play i to będzie ostatni rok który został- widzę że najlepsze co mają to slogan ,,redy 5 G" zresztą T-mobile już zgłosił to UOKiK
 

Snooper

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 420
  • Thanked: 20 times
  • Model: Tiguan II Allspace
  • Wersja: Highline + R-line (zew)
  • Silnik: 2.0 TDI 190 km
Odp: Apple Music - problemy z transferem
« Odpowiedź #6 dnia: 2019/04/19 10:49 »
problem rozwiązany -zmieniłem kartę sim z play, ponownie na areo 2 i jest wszystko ok. swoją drogą co szajs -wszystkie karty w firmie mamy Play


Kiedyś znajomy mojego teścia (oboje posiadajacy dobrze prosperujace biznesy) zapytał "w jakiej Ty jesteś sieci, że my zawsze mamy zasieg i internet, a ty wiecznie problem" na odpowiedz ze w Play, zapodał: "a w tej sieci dla dzieci..."
Bardzo mi sie podoba to do dzis :)
 

WOLF

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 205
  • Thanked: 12 times
  • Model: Tiguan II
  • Wersja: Highline
  • Silnik: 1,4 Tsi ACT CZEA
  • Napęd: FWD
  • Skąd: GDAŃSK
Odp: Apple Music - problemy z transferem
« Odpowiedź #7 dnia: 2019/04/19 13:17 »
Jesteśmy od początku, nawet braliśmy udział w początkowych testach gdy wchodzili na rynek- ale jak nasz jeden numer sim spróbowali przekręcić na 2x gift cart po 250 zł szt  to już przegięli i mimo iż w ciągu 15 min zgłosiłem i miałem potwierdzenie od nich że z tego numeru i telefonu nie wykonano w tym czasie żadnych połączeń to i tak walczyłem trzy miesiące ,a teraz jest tylko coraz gorzej
sorry admin że tak poza tematem