Wlasnie z powodu tego 'klekotu' mam umowiona wizyte w ASO wkrotce. Jestem przygotowany na TTTM, ale poniewaz gwarancje sie niedlugo konczy, chce miec czyste sumienie i sprawdzic co tam sie dzieje zanim sie skonczy. Klekot jest tylko na niskich biegach, slychac go mocniej jak kola sa skrecone (jak skrecam i dodaje gazu, np na skrzyzowaniu), tylko raz na jakis czas i generalnie da sie z nim zyc, ale przyznam szczerze, ze jest irytujacy i moim zdaniem nie powinien byc w samochodzie za ponad 200tys. Wyraznie jest jakis problem konstrukcyjny z tymi skrzyniami (ja mam DQ500). Po przeczytanie tego (i paru innych) watku na ten temat, nie mam zbyt duzej nadziei, ze cokolwiek zostanie zrobione, ale warto sprobowac.
Oprocz tego moje zawieszenie DCC skrzypi czasami (np na spiacych policjantach) jak stare lozko, ale to juz temat na inny watek (tez bede o tym mowil w ASO).