Jakość skóry i szwów na kierownicy

Zaczęty przez kabum, 2020/08/12 12:15

Poprzedni wątek - Następny wątek

kabum

Witajcie,


Czy ktoś z Was ma problem ze szwami na kierownicy?
U mnie jeden jest wyraźnie napuchnięty i się rozchodzi - zgłaszałem problem w ASO które twierdzi, że to importer/producent decyduje o Gwarancji. Oczywiście dostałem odmowna odpowiedź, ale w piśmie otrzymałem info,  że to ASO stwierdziło, że jest to zużycie powstałe na skutek użytkowania co jest normalnym zjawiskiem.


zły szew:



dobry szew:



ktoś może już przechodził podobny problem.

Misieksmig

Ostatecznie decyduje importer ale przecież on tego nie ocenia bezpośrednio tylko za pośrednictwem ASO. Także ASO rozwiązało problem samo a zwaliło na importera. Moim zdaniem bardzo wiele zależy  od sposobu zaangażowania się w konkretny problem ASO i jego opinii.

Darayavahus

Opcji jest kilka, odwiedź inne ASO. Jeśli tam się sytuacja powtórzy to pytanie ile Ci zostało do końca gwarancji, jeśli sporo to zrób na tym szwie testy stresowe żeby ASO już nie mialo wyjścia. Może na żywo to lepiej widać ale ze zdjęć nie wynika zyby była duża różnica między jednym a drugim szwem.

kabum

lepszych zdjęć chyba nie uda mi się zrobić.  Różnica jest i widać ją gołym okiem, dodatkowo wyczuwalne jest też zgrubienie na tym szwie.
Gwarancji jeszcze lekko ponad 2 lata zostało bo wziąłem pakiet na przedłużenie jej.
Narazie poszło kolejne pismo, jak nie to zaatakuje faktycznie inne ASO - w tym niestety zawsze jest jakieś "ale"

dzięki za poradę. 

Misieksmig

A ASO udostępniło opinię jaką skierowało do importera?

mms1994

Cytat: kabum w 2020/08/12 13:16w tym niestety zawsze jest jakieś "ale"
A jakie to ASO?

Cytat: kabum w 2020/08/12 13:16Gwarancji jeszcze lekko ponad 2 lata zostało
Możesz też przeczekać i zagłosić za jakiś czas, jak np samoczynnie się rozejdzie bardziej, masz przecież zgłoszone w historii że już raz reklamowałeś ;)

asta

u mnie wystawała pętelka ( niezaciągnięta nitka) i kierownica została wymieniona

kabum

@Misieksmig - nic nie udostępnili, ale zaraz mam przegląd więc będę dalej temat wałkować.
@mms1994 - Zasada.
@asta - u mnie puki co nitki nie wystają

mms1994

Cytat: kabum w 2020/08/13 08:22@mms1994 - Zasada.
Jedź do normalnego dilera.... kolega miał jazdy z ASO Zasady (MB), pojechał do innego i ogarnęli problemy z autem ;)

Misieksmig

@kabum, czy Ty składając reklamacje wypełniałeś jakiś druk reklamacyjny czy poprostu otwarto tradycyjne zlecenie? Jak długo czekałeś na odpowiedź? Odpowiedź importera dostałeś w formie pisemnej na swój adres? Jak długo czekałeś na odpowiedź? Pytam bo sam mam problem z felgą i zgłosiłem to dealerowi, który niby miało to zgłosić dalej ale jakoś zrobiła się cisza...

kabum

@Misieksmig - pierwsze zgłoszenie było u doradcy serwisowego w ASO, zgłaszałem też lampy tył, lampy przeszły bez problemu i na następnej wizycie przy wymianie lamp robili dodatkowe zdjęcia dla importera. Czekałem na info ok 10 dni, gdzie doradca z ASO poinformował mnie telefonicznie, że importer stwierdził że to naturalne zużycie. Niestety żadnego pisma ani nic innego nie otrzymałem. Dostałem kontakt e-mail gdzie napisać odwołanie i przesłałem pisemną reklamacje drogą elektroniczną - i tu dostałem odp po ok 7 dniach. Niestety w moim przypadku poplątały im się zeznania więc bujam się dalej.

Darayavahus

Odkopuję temat bo interesuje mnie jak się sprawa toczy. Naprawili usterkę? Mam obecnie problem z tapicerka fotela i też mnie ASO zbywa.

kabum

zbyli mnie, samo VW też uważa że jest ok. na razie odpuściłem, ale przy kolejnym przeglądzie w innym aso również to zgłoszę