Autor Wątek: Volkswagen (apk) / We Connect / Data Plug & We Connect Go (dawnej VW Connect)  (Przeczytany 80547 razy)

Kabe

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1097
  • Thanked: 129 times
  • Model: Tiguan II
  • Silnik: 1,4 TSI 150KM ACT
  • Napęd: FWD
  • Skąd: WE
Odp: Data Plug / We Connect Go (dawnej VW Connect)
« Odpowiedź #30 dnia: 2018/08/01 19:19 »
Advertisement
Na Android wszystkie trasy rejestruje bez dotykania apki.
 

MrBlacker

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1598
  • Thanked: 148 times
  • Model: Tiguan II Allspace
  • Wersja: Highline + Offroad
  • Silnik: 2.0 TSI 180KM
  • Napęd: 4x4
Odp: Data Plug / We Connect Go (dawnej VW Connect)
« Odpowiedź #31 dnia: 2018/08/01 22:49 »
Okazało się, że w apce miałem wyłączone "Rejestrowanie danych GPS podczas jazdy".
Teraz działa.
 

MrBlacker

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1598
  • Thanked: 148 times
  • Model: Tiguan II Allspace
  • Wersja: Highline + Offroad
  • Silnik: 2.0 TSI 180KM
  • Napęd: 4x4
Odp: Data Plug / We Connect Go (dawnej VW Connect)
« Odpowiedź #32 dnia: 2019/02/02 19:55 »
Jak dzisiaj włączyłem aplikację VW Connect pojawiła się informacja o nowej aktualizacji DataPlug i nowej funkcjonalności dzięki której w aplikacji będą wyświetlane dodatkowe dane pojazdu.
Po połączeniu z modułem zostały przeskanowane wszystkie sterowniki (dokładnie 33) i po chwili pojawił się komunikat potwierdzający, że w aplikacji będą pojawiać się dodatkowe dane.
 
The following users thanked this post: Snooper

MrBlacker

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1598
  • Thanked: 148 times
  • Model: Tiguan II Allspace
  • Wersja: Highline + Offroad
  • Silnik: 2.0 TSI 180KM
  • Napęd: 4x4
Odp: Data Plug / We Connect Go (dawnej VW Connect)
« Odpowiedź #33 dnia: 2019/03/16 12:53 »
Ostatnio trochę używam tego wynalazku i zauważyłem pewną niedogodność w aplikacji VW Connect na iPhonie.
Otóż czasami rejestracja jazdy zatrzymuje mi się wcześniej niż dokończę jazdę. Przykładowo jadę 20 km, a apka rejestruje tylko pierwsze 12 km.
Po dłuższych obserwacjach zauważyłem, że problemem może być nawiązywanie/odbieranie połączenia lub odbieranie wiadomości SMS podczas jazdy. Otóż jak przyszła do mnie wiadomość SMS podczas jazdy to później okazało się, że godzina zakończenia jazdy była zbieżna z przyjściem wiadomości SMS.
Niestety, gdy chcę to wymusić samemu przez kontrolowane wysłanie wiadomości SMS to mi się to nie udaje. :(

Zauważył może ktoś z Was podobne zachowanie u siebie?
 

arekp

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1426
  • Thanked: 177 times
  • Model: BMW X5
  • Wersja: 45e M-sport
  • Silnik: 3.0 R6 394KM
  • Napęd: 4x4
Odp: Data Plug / We Connect Go (dawnej VW Connect)
« Odpowiedź #34 dnia: 2019/03/16 19:41 »
Coś skopali przy ostatniej aktualizacji, ponieważ zauważyłem podobny problem, ale nie jest on związany z otrzymaniem wiadomości.
 
The following users thanked this post: MrBlacker

MrBlacker

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1598
  • Thanked: 148 times
  • Model: Tiguan II Allspace
  • Wersja: Highline + Offroad
  • Silnik: 2.0 TSI 180KM
  • Napęd: 4x4
Odp: Data Plug / We Connect Go (dawnej VW Connect)
« Odpowiedź #35 dnia: 2019/03/18 10:24 »
Dzisiaj miałem sytuację, gdy aktywny przejazd skończył się po 7,5 km (cała trasa to ok. 20 km) - nie było żadnych SMS'ów ani rozmów telefonicznych.
Faktycznie coś musieli skopać.
 

TMP

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 449
  • Thanked: 93 times
  • Model: Tiguan II
  • Wersja: HL Offroad
  • Silnik: 2.0 TSI 180KM
  • Napęd: 4x4
Odp: Data Plug / We Connect Go (dawnej VW Connect)
« Odpowiedź #36 dnia: 2019/03/18 10:30 »
Rejestracja przebiegów u mnie działa poprawnie (SOA #1) - wersja aplikacji 1.65.1, Android P.
Za to identyfikacja sterowników już nie bardzo - aplikacja nie reaguje na wciskanie "Dalej" w ramce "Wyświetlaj komunikaty ostrzegawcze".
 

MrBlacker

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1598
  • Thanked: 148 times
  • Model: Tiguan II Allspace
  • Wersja: Highline + Offroad
  • Silnik: 2.0 TSI 180KM
  • Napęd: 4x4
Odp: Data Plug / We Connect Go (dawnej VW Connect)
« Odpowiedź #37 dnia: 2019/03/18 20:41 »
Możliwe, że problem występuje tylko na iOS.
 

MrBlacker

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1598
  • Thanked: 148 times
  • Model: Tiguan II Allspace
  • Wersja: Highline + Offroad
  • Silnik: 2.0 TSI 180KM
  • Napęd: 4x4
Odp: Data Plug / We Connect Go (dawnej VW Connect)
« Odpowiedź #38 dnia: 2019/04/10 22:08 »
Właśnie przed chwilą zrobiłem aktualizacje aplikacji VW Connect na moim iPhonie do wersji 1.69.1 (1).
Zobaczymy jak się będzie zachowywać w ciągu najbliższych dni.
 

Kabe

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1097
  • Thanked: 129 times
  • Model: Tiguan II
  • Silnik: 1,4 TSI 150KM ACT
  • Napęd: FWD
  • Skąd: WE
Odp: Data Plug / We Connect Go (dawnej VW Connect)
« Odpowiedź #39 dnia: 2019/04/10 22:11 »
Jak dzisiaj włączyłem aplikację VW Connect pojawiła się informacja o nowej aktualizacji DataPlug i nowej funkcjonalności dzięki której w aplikacji będą wyświetlane dodatkowe dane pojazdu.
Po połączeniu z modułem zostały przeskanowane wszystkie sterowniki (dokładnie 33) i po chwili pojawił się komunikat potwierdzający, że w aplikacji będą pojawiać się dodatkowe dane.
a ja na Android mam problem, bo nie chce mi skanować tych sterowników, naciskam przycisk i nie rusza.
 

TMP

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 449
  • Thanked: 93 times
  • Model: Tiguan II
  • Wersja: HL Offroad
  • Silnik: 2.0 TSI 180KM
  • Napęd: 4x4
Odp: Data Plug / We Connect Go (dawnej VW Connect)
« Odpowiedź #40 dnia: 2019/04/11 08:31 »
OK, czyli to problem ogólny w Androidzie i czekamy na nową wersję...
 

Kabe

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1097
  • Thanked: 129 times
  • Model: Tiguan II
  • Silnik: 1,4 TSI 150KM ACT
  • Napęd: FWD
  • Skąd: WE
Odp: Data Plug / We Connect Go (dawnej VW Connect)
« Odpowiedź #41 dnia: 2019/04/16 21:27 »
a ja na Android mam problem, bo nie chce mi skanować tych sterowników, naciskam przycisk i nie rusza.
Problem u mnie zniknął. Powód był banalny, tyle że aplikacja o tym nie informuje.
Aplikacja wylogowała się z mojego konta VW ID, co sam zauważyłem chodząc po menu i ustawieniach. Co ciekawe by zalogować się musiałem zresetować hasło bo nie chciało zadziałać to które kiedyś ustawiłem. Następnie zalogowaniem się i poprosiło zgody na dostęp do kontrolek w aucie i ... wszystko działa :) 
Tylko czemu aplikacja nie informuje że wymaga zalogowania ???
Prawdopodobnie któryś update wylogował mnie.
 
The following users thanked this post: TMP

MrBlacker

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1598
  • Thanked: 148 times
  • Model: Tiguan II Allspace
  • Wersja: Highline + Offroad
  • Silnik: 2.0 TSI 180KM
  • Napęd: 4x4
Odp: Data Plug / We Connect Go (dawnej VW Connect)
« Odpowiedź #42 dnia: 2019/04/18 21:05 »
Wyglada na to, że problemy na iOS po ostatniej aktualizacji się skończyły. Po 10 dniach aplikacja ani razu nie zerwała połączenia z modułem Data Pług.
Dzisiaj pojawiła się nowa aktualizacja, ale mam nadzieję, że niczego nie popsuje. ;)
 

sxill

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 47
  • Thanked: 4 times
  • Model: Tiguan II Allspace
  • Wersja: Comfortline
  • Silnik: 1.4 TSI 150 KM
  • Napęd: FWD
  • Skąd: Poznań
Odp: Data Plug / We Connect Go (dawnej VW Connect)
« Odpowiedź #43 dnia: 2019/04/19 01:59 »
To był jakiś globalny problem, może związany z serwerami, bo u mnie na Androidzie też zrywało połączenie po kilku km (pisaliście wtedy o tym na forum) a od jakiegoś czasu jest dobrze,
 

MrBlacker

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1598
  • Thanked: 148 times
  • Model: Tiguan II Allspace
  • Wersja: Highline + Offroad
  • Silnik: 2.0 TSI 180KM
  • Napęd: 4x4
Odp: Data Plug / We Connect Go (dawnej VW Connect)
« Odpowiedź #44 dnia: 2019/06/11 11:39 »
Niestety znowu pojawił się wcześniej opisywany przeze mnie problem z rozłączaniem - wygląda na to, że chyba jednak problemem są otrzymywane wiadomości sms, które czasami rozłączają połączenie BT z Data Plug (połączenie BT z autem jest cały czas aktywne).