Autor Wątek: Volkswagen (apk) / We Connect / Data Plug & We Connect Go (dawnej VW Connect)  (Przeczytany 80553 razy)

Wojmar

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 222
  • Thanked: 39 times
  • Model: VW Tiguan
  • Wersja: Elegance
  • Silnik: 1.4 TSI eHybrid
  • Napęd: FWD
  • Skąd: DW
Odp: We Connect / Data Plug & We Connect Go (dawnej VW Connect)
« Odpowiedź #90 dnia: 2023/05/17 16:25 »
Advertisement
We Connect u Mnie właśnie zdechło. Nie łączy (chyba)się z telefonem nie można synchronizować głównego użytkownika  ostatnie dane są z 12.05 . Czy ktoś ma jakieś doświadczenia z tym cudem ,nie żebym nie mógł bez tego żyć ale przynajmniej wiedziałem kiedy kabel od ładowania w pracy wyciągnąć .
 

ratoschlaff

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 451
  • Thanked: 65 times
  • Model: Fiat
  • Wersja: 500
  • Napęd: FWD
  • Skąd: STA
Odp: We Connect / Data Plug & We Connect Go (dawnej VW Connect)
« Odpowiedź #91 dnia: 2023/05/17 17:24 »
Normalka  :) Problem się sam naprawi a w przyszłości znów się posypie  :)
 

Mave

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 809
  • Thanked: 108 times
  • Model: Tiguan II FL
  • Wersja: Elegance
  • Silnik: 1.5 TSI ACT 150KM
  • Napęd: FWD
  • Skąd: SanYntonio
Odp: We Connect / Data Plug & We Connect Go (dawnej VW Connect)
« Odpowiedź #92 dnia: 2023/05/17 20:49 »
We Connect do synchronizacji nie potrzebuje połączenia z telefon (internet) to i parę jeszcze innych funkcji jest wykonywane przez kartę e-sim - jeśli chodzi o działanie w samochodzie.
We Connect - aplikacja w telefonie jeśli nie ma aktualnych danych to jest jakiś problem z połączeniem z serwerem i na to nic nie poradzisz.
« Ostatnia zmiana: 2023/05/17 21:21 wysłana przez Mave »
 

Wojmar

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 222
  • Thanked: 39 times
  • Model: VW Tiguan
  • Wersja: Elegance
  • Silnik: 1.4 TSI eHybrid
  • Napęd: FWD
  • Skąd: DW
Odp: We Connect / Data Plug & We Connect Go (dawnej VW Connect)
« Odpowiedź #93 dnia: 2023/05/17 21:45 »
Dzięki za pomoc .Nie pozostaje nic innego jak trochę poczekać ,może się samo naprawi. A co do karty e-sim to może wiecie na jak długo jest ważny pakiet danych od pierwszej aktywacji
 

Mave

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 809
  • Thanked: 108 times
  • Model: Tiguan II FL
  • Wersja: Elegance
  • Silnik: 1.5 TSI ACT 150KM
  • Napęd: FWD
  • Skąd: SanYntonio
Odp: We Connect / Data Plug & We Connect Go (dawnej VW Connect)
« Odpowiedź #94 dnia: 2023/05/17 22:53 »
Połączenia alarmowe i We Connect są bezterminowo, We Connect plus ma datę aktywności - do kiedy jest aktywne można sprawdzić w myVolkswagen, pakiet danych (e-sim) ma takie same okresy, dodatkowo trzeba wykupić pakiet danych jeśli chce się korzystać z Apple Music, Tidal czy internetowego radia ale również można korzystać z hotspotu z telefonu.
 

ratoschlaff

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 451
  • Thanked: 65 times
  • Model: Fiat
  • Wersja: 500
  • Napęd: FWD
  • Skąd: STA
Odp: We Connect / Data Plug & We Connect Go (dawnej VW Connect)
« Odpowiedź #95 dnia: 2023/05/18 05:35 »
2 lata :)
 

Mave

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 809
  • Thanked: 108 times
  • Model: Tiguan II FL
  • Wersja: Elegance
  • Silnik: 1.5 TSI ACT 150KM
  • Napęd: FWD
  • Skąd: SanYntonio
Odp: We Connect / Data Plug & We Connect Go (dawnej VW Connect)
« Odpowiedź #96 dnia: 2023/05/18 07:15 »
...u mnie było 3 lata  :)  od pierwszego logowania, ale terminy łatwo sprawdzić
« Ostatnia zmiana: 2023/05/18 07:40 wysłana przez Mave »
 

thanek

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 320
  • Thanked: 92 times
  • Zamówienie: 30.07.2021, w PL: 30.05.2022
  • Model: Tiguan II FL
  • Wersja: R-Line
  • Silnik: 2.0 TSI / 190KM DSG
  • Napęd: 4x4
  • Skąd: PO
Odp: We Connect / Data Plug & We Connect Go (dawnej VW Connect)
« Odpowiedź #97 dnia: 2023/05/18 08:17 »
U mnie też są 3 lata.
 

Wojmar

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 222
  • Thanked: 39 times
  • Model: VW Tiguan
  • Wersja: Elegance
  • Silnik: 1.4 TSI eHybrid
  • Napęd: FWD
  • Skąd: DW
Odp: We Connect / Data Plug & We Connect Go (dawnej VW Connect)
« Odpowiedź #98 dnia: 2023/05/18 17:47 »
Dziękuję wszystkim za pomoc .We connect dzisiaj rano ożył wszystko działa .
 

thanek

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 320
  • Thanked: 92 times
  • Zamówienie: 30.07.2021, w PL: 30.05.2022
  • Model: Tiguan II FL
  • Wersja: R-Line
  • Silnik: 2.0 TSI / 190KM DSG
  • Napęd: 4x4
  • Skąd: PO
Odp: We Connect / Data Plug & We Connect Go (dawnej VW Connect)
« Odpowiedź #99 dnia: 2023/07/13 10:21 »
A u mnie właśnie teraz nie działa (wersja iOS) i okazuje się, że ostatnia aktualizacja miała miejsce 29.06.2023. Szkoda, bo ostatnio udało mi się ładnie zejść ze spalaniem i chciałem zobaczyć czy widać to na wykresach.


U Was też nie działa weConnect?




Edit: nieważne, jest już ok. Miałem w profilu ustawiony poziom bezpieczeństwa "maksymalne bezpieczeństwo" czy jakoś tak. Zmiana profilu pomogła.
« Ostatnia zmiana: 2023/07/13 16:17 wysłana przez thanek »
 

van_daal

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1020
  • Thanked: 230 times
  • zamówiony 30.04.2021 _ _ _ odebrany 01.08.2022
  • Model: Tiguan II FL MY22
  • Wersja: Elegancka
  • Silnik: eHybrid @1.4 TSI
  • Napęd: FWD
  • Skąd: Szczecin
Dzisiaj zainstalowała mi się nowa apka mająca zastąpić "We Connect": "Volkswagen"

Funkcjonalność podobna do WC ale zdaje się działać szybciej.


Co o niej sądzicie? Czy ci którzy mieli aktywowane zdalne otwieranie/zamykanie samochodu w WC dalej mogą to robić w nowej apce?
« Ostatnia zmiana: 2023/08/14 12:55 wysłana przez van_daal »
 

Kabe

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1097
  • Thanked: 129 times
  • Model: Tiguan II
  • Silnik: 1,4 TSI 150KM ACT
  • Napęd: FWD
  • Skąd: WE
Odp: We Connect / Data Plug & We Connect Go (dawnej VW Connect)
« Odpowiedź #101 dnia: 2023/08/14 10:23 »
Co to za apka?
Mnie aplikacja We Connect GO poinformowała że będzie działać do 31.12.2024 i po tym terminie wszystkie dane zostaną usunięte.
O co chodzi, czy to koniec jej czy będzie jakaś inna?
 

Wojmar

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 222
  • Thanked: 39 times
  • Model: VW Tiguan
  • Wersja: Elegance
  • Silnik: 1.4 TSI eHybrid
  • Napęd: FWD
  • Skąd: DW
Odp: We Connect / Data Plug & We Connect Go (dawnej VW Connect)
« Odpowiedź #102 dnia: 2023/08/14 10:35 »
Od paru dni mam dostępną w aucie aktualizację systemu (OUG8) , pare razy dziennie daje pobierz i nic .Mieliście może coś takiego ? Zaktualizuje się to w końcu samo ,czy nie.
 

van_daal

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1020
  • Thanked: 230 times
  • zamówiony 30.04.2021 _ _ _ odebrany 01.08.2022
  • Model: Tiguan II FL MY22
  • Wersja: Elegancka
  • Silnik: eHybrid @1.4 TSI
  • Napęd: FWD
  • Skąd: Szczecin
Odp: We Connect / Data Plug & We Connect Go (dawnej VW Connect)
« Odpowiedź #103 dnia: 2023/08/14 12:49 »
To samo. Daj bobrze że tak.


O co chodzi, czy to koniec jej czy będzie jakaś inna?
Tak (przecież o niej piszę  ::) ), ta nowa ma zastąpić ten stary chłam. Czy jednak będzie ok? - trzeba przetestować.
 

Boo

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 87
  • Thanked: 31 times
  • Model: Tiguan
  • Wersja: Elegance
  • Silnik: 1.5 TSI
  • Napęd: FWD
  • Skąd: ZS 04.10.2021
Od paru dni mam dostępną w aucie aktualizację systemu (OUG8) , pare razy dziennie daje pobierz i nic
To samo. Odpala się po każdym uruchomieniu samochodu, ale się nie pobiera.