Napęd – ustawienie reakcji na pedał przyspieszenia
Wyrzuca tempomat? Jeśli tak to często się zdarza.
Sport Menu, Full Link, nawigacja, Bluetooth, wybieranie głosowe
Poszukuje VW z Discovery Media który ma: Sport Menu, Full Link, nawigacja, Bluetooth, wybieranie głosowe.U mnie wszystko jest z DM, ale poza Sport Menu
Potrzebuje odczytać jedną informacje więc najlepiej z południa Polski.
Podsumowując powyższe jakie są Wasze przemyślenia w tej kwestii i co byście dodatkowo zakodowali w swoich autach?
A może co już macie dodatkowo zakodowane?
...domykanie szyb i dachu po zaryglowaniu drzwi bez trzymania guzika zamykania w pilocie.
Lista przetestowanych i działających modyfikacji w TIGUANIE ;) :To trochę czasu Ci to zajęło.OBD11 już mam, ale jeszcze nie mam w co włożyć,za przeproszeniem :) .
Discover Media/Pro:[/size]– aktywacja zmiany kolorystyki wyświetlacza - oświetlenie ambiente– aktywacja Green Menu– aktywacja Driving School Mode– aktywacja menu OFFROAD
– aktywacja wskazania mocy nawiewu przy ustawieniu AUTO[/size]
. Część na pewno da się aktywować w poprzedniej wersji modelu (bo taki posiadasz),
Nie opisujemy tutaj szczegółów kodowania,
Napęd / hamulce: – wyłączenie funkcji START/STOP
Dla zainteresowanych kodowaniem 8 czerwca jest w Warszawie.
Dla zainteresowanych kodowaniem 8 czerwca jest w Warszawie.
i taka zmiana nie wchodzi... Nie mogę zapisać.
@MrBlacker nie mogę zapisać żadnej zmiany ww kodowaniu jeśli chodzi o pedał przyspieszenia. Korzystałem z instrukcji dla passata B8Nie robiłem tej modyfikacji i nie zamierzam jej robić, więc nie mam pojęcia dlaczego nie chce zapisać tych zmian. Jeśli robisz to za pomocą OBDeleven to może straciłeś na chwilę dostęp do Internetu, którego wymaga aplikacja.
Ja robiłem na podstawie takiej instrukcji:
Direct Acceleration - Throttle response
With this mod, you can change the behaviour of the accelerator. Option B provides a more linear acceleration without sudden deliveries.
1. Module 44 - Power Steering (Code 19249)
2. Adaptation
3. Select - switching driving profile
Choices:
A - Gradual, controlled by time
B - Directly controlled threshold value
Natomiast wczoraj znalazłem, że ludzie przestawiają sobie taki parametr:Starting Vibration Reduction
In wheel slip scenarios, where wheel hop is typically induced, this tweak will stop the intervention of the braking system, allowing you to continue spinning the wheels. Assist with launching the vehicle, and stops the car from ‘bogging down’.
Select Control Unit 03 – BrakeAdaptationStarting Vibration ReductionSet to Starting Vibration Reduction and Torque Limitation to ‘Deactivated’
Ktoś tego póbował w Tiguanie? Komuś w ogóle się udało? Ja tego nie znalazłem w OBD11 ani po polsku ani po angielsku.
@Eldar podpowiesz coś w temacie tych dwóch kodowań "pedału Audi"/ czułości przepustnicy?Napisałem wyżej że wszystko powinno być na tym samym miejscu w którym są instrukcje.
Czy to zostało przesunięte w sterownikach czy to zupełnie inne ustawienia?
Pamiętaj, że w Adaptacjach możesz wyszukiwać po wybranych słowach np. Vibration.Tak, to już zauważyłem. Nie, niestety nie ma ale tak sobie teraz myślę, ze może w międzyczasie wyłączyłem zapłon i OBD11 stracił połączenie i dlatego mi pokazał jakąś domyślną listę. Wieczorem sprawdzę jeszcze raz.
Sam zastanawiałem się nad tą modyfikacją, ale na razie jej nie robiłem.Polecam - chociaż mamy inne silniki, ale na próbę na pewno warto.
Mało tego, od jakiegoś czasu denerwowało mnie że czasami przy redukcji 3->2 szarpało (jakby hamowanie silnikiem).mam u siebie podobnie, tyle że 2->1 podczas hamowania silnikiem, takie kangurki, co na co przekodowałeś? Pytam bo nie mogę wyłowić w temacie
Direct Acceleration - Throttle response
With this mod, you can change the behaviour of the accelerator. Option B provides a more linear acceleration without sudden deliveries.
1. Module 44 - Power Steering (Code 19249)
2. Adaptation
3. Select - switching driving profile
Choices:
A - Gradual, controlled by time
B - Directly controlled threshold value
odczuwalne. Chociaż teoretycznie to nie powinno mieć znaczenia bo kodowanie wpływa na sygnał z przepustnicy a hamowanie odbywa się z nogą na hamulcu czyli przy zerowym sygnale z przepustnicy...Mówię o hamowaniu silnikiem potem delikatnym muśnięciu gazu, znowu odpuszczeniu gazu itd...wowczas są te kangurki, nie chodzi o hamulec bo go nie dotykam, to tak jakby przepustnica pracowała za bardzo zero-jedynkowo
Ja robiłem na podstawie takiej instrukcji:Niestety w 5N2 w 44 w adaptacjach nie mam dostępnej takiej funkcji
Direct Acceleration - Throttle response
With this mod, you can change the behaviour of the accelerator. Option B provides a more linear acceleration without sudden deliveries.
1. Module 44 - Power Steering (Code 19249)
2. Adaptation
3. Select - switching driving profile
Choices:
A - Gradual, controlled by time
B - Directly controlled threshold value
czy jest opcja kodowania DSG aby nie wchodziła na 2000-2200 rpm?
@Eldar czy jest opcja kodowania tj. zmiany zachowań DSG tak aby przy hamowaniu silnikiem nie zbijała tak szybko biegów i nie wchodziła na 2000-2200 rpm?
Czy przy chiptuningu trzeba przekodować DSG?
Nie wiem gdzie robiłeś chipowanie, ale profesjonalne chipowanie zawiera też odpowiednie strojenie skrzyni pod nowe parametry.Nie jest to wymagane i nie jest to oblig przy wzroście z 180 na 210hp, gdybym chipował na 250 to i owszem. Auto spisuje się rewelacyjnie, pytam z ciekawości.
składam pytanie bo sam już głupieje.
czym kodować Tarraco?
VCDS 18.9 nie rozpoznaje samochodu.
friend ze wschodu twierdzi, że kabel ma kabel który będzie działał... tyle, że kosztuje 470zł.
VCDS 18.9 nie rozpoznaje samochodu.
friend ze wschodu twierdzi, że kabel ma kabel który będzie działał... tyle, że kosztuje 470zł.
jak wykryją i stwierdzą, że usterka wynika z kodowania to po gwarancji.
tym bym był zainteresowany. Żonie się to podoba (standardowy feature w citroen C5)jak wykryją i stwierdzą, że usterka wynika z kodowania to po gwarancji....
fotel mi sam jeździ przy wsiadaniu/wysiadaniu, ...
Ja to w ogóle mam uraz do tych kabli. 2 mi przyszły uwalone, jeden to w ogóle polutowany tylko w połowie był.na ujowego sprzedawcę po prostu trafiłeś, ja mam porządnego
Jest szansa.Hej,to świetnie. Czy jesteś w stanie podzielić się wiedzą, jak to zrobić np. w vcds lub pod jaką nazwą szukać wskazówek w necie?
Czy jesteś w stanie podzielić się wiedzą
On jest tylko konsumentem wiedzy z forów ;-) Reszta komercyjnie.(https://i1.memy.pl/obrazki/81c51048330_tak_zem_.jpg)
Da się zakodować - osobiście nie sprawdzałem u siebie, ale jak będę miał chwilę to sprawdzę czy działa.Wiem, że ledy, to już nie xenon, ale mimo wszystko czasem wolałbym zrezygnować z automatu i samemu zdecydować, czy się włączą światła, czy nie ;)
Ale z drugiej strony to nie jest konieczne, bo z tego co pamiętam to wystarczy nacisnąć przycisk OK na kierownicy i komunikat zniknie.
Poza tym pozycja "0" służy chyba tylko do postoju. ;)
@Bialy , a właściwie po co ustawiać światła na 0? Jeśli czujesz, że za wcześnie włącza światła mijania to można je ustawić żeby później reagowały. Mi osobiście nie robi różnicy czy świeci światłami mijania czy DRL w dzień.No a ja właśnie chciałbym mieć możliwość większej kontroli nad procesem. Jeżdżę teraz na "auto" i mi to nie przeszkadza, ale intryguje mnie kwestia pozbycia się tego komunikatu :)
Poza tym pozycja "0" służy chyba tylko do postoju.Dlaczego? Ja często jeżdżę na zero żeby xenony niepotrzebnie nie włączały sie i wyłączały w pochmurny dzień
Niestety jestem z tych, których denerwują Ci wszyscy co myślą, że mając światła dzienne są królami szos i od świtu do zmierzchu bez względu na warunki pogodowe (przy dużym zachmurzeniu, w czasie deszczu etc.) jeżdżą bez włączania świateł mijania.Podczas deszczu, mgły, zgadzam się, bo sam nie cierpię jak ktoś jeździ na DRL, natomiast w pochmurny dzień widoczność nie musi być ograniczona i nic nie stoi na przeszkodzie aby jeźdzaić na dziennych, DRL są czułe i potrafią się przełączyć na xenony. Zapewne masz swoje zdanie i nie będę polemizował, ja mam swoje i jestem widoczny i bezpieczny - zawsze.
Ale z drugiej strony to nie jest konieczne, bo z tego co pamiętam to wystarczy nacisnąć przycisk OK na kierownicy i komunikat zniknie.Sprawdziłem i u mnie niestety jest to permanentne - po naciśnięciu OK nic się nie dzieje, na strzałki też nie reaguje.
Potwierdzam, że u mnie po naciśnięciu OK komunikat znika.Kurcze, prawdę mówiąc, to nie wiem, bo się tym jeszcze nie interesowałem. Generalnie w VAGu jestem świeżynką :) Auto rocznik 2016, zegary w pełni cyfrowe. Jak mogę sprawdzić, która to wersja?
Tak samo działa przy innych komunikatach ostrzegawczych typu „zatankuj”, „sprawdź ciśnienie w oponach” czy „ACC niedostępny”.
Ja mam AID jeszcze starego typu. Jaki Ty masz?
TUTAJ masz ogólny wątek o AID i są tam zdjęcia nowej wersji, a TUTAJ masz wątek o kodowaniu AID i zdjęcia z mojego auta (starsza wersja AID).Dzięki. No to mam stary w takim razie, zatem to musi być jeszcze jakaś ukryta opcja, że można oddelegować ten komunikat przyciskiem lub nie...
Potwierdzam, że u mnie po naciśnięciu OK komunikat znika.W nowym AID jest tak samo, niektóre komunikaty znikają też same po jakimś czasie
Tak samo działa przy innych komunikatach ostrzegawczych typu „zatankuj”, „sprawdź ciśnienie w oponach” czy „ACC niedostępny”.
Przypomni mi ktoś jak zmienić czułość reakcji czujnika zmierzchu? Gdzie to wiem tylko z wartością tam zapisaną idziemy w mniejszą czy większą wartość? Chcę opóźnić moment załączania świateł mijania na pozycji autoWczoraj sobie to u siebie przestawiałem i zmieniałem to na czuja w dwóch miejscach - tam, gdzie na screenie jest 1200 zmieniłem na 1000, ale zrobiłem to trochę na czuja i testy trwają. "Einschalten" znaczy "aktywować", więc podejrzewam, że ten parametr uruchamia lampy, kiedy ilość światła spadnie poniżej zadeklarowanej granicy, czyli teoretycznie - im niższa wartość, tym później się zapalą. Na końcu jest jeszcze parametr "HMI_exterior_light_sensivity" i to w sumie też wypadałoby sprawdzić...
Generalnie jak wchodzę w tym sterowniku w długie kodowanie to mam same zera
Przypomni mi ktoś jak zmienić czułość reakcji czujnika zmierzchu? Gdzie to wiem tylko z wartością tam zapisaną idziemy w mniejszą czy większą wartość? Chcę opóźnić moment załączania świateł mijania na pozycji auto
Kolego jak u Ciebie zadziałały te zmiany? Na forum Arteona znalazłem post Eldara który jest zgodny z Twoją metodą:Przypomni mi ktoś jak zmienić czułość reakcji czujnika zmierzchu? Gdzie to wiem tylko z wartością tam zapisaną idziemy w mniejszą czy większą wartość? Chcę opóźnić moment załączania świateł mijania na pozycji autoWczoraj sobie to u siebie przestawiałem i zmieniałem to na czuja w dwóch miejscach - tam, gdzie na screenie jest 1200 zmieniłem na 1000, ale zrobiłem to trochę na czuja i testy trwają. "Einschalten" znaczy "aktywować", więc podejrzewam, że ten parametr uruchamia lampy, kiedy ilość światła spadnie poniżej zadeklarowanej granicy, czyli teoretycznie - im niższa wartość, tym później się zapalą. Na końcu jest jeszcze parametr "HMI_exterior_light_sensivity" i to w sumie też wypadałoby sprawdzić...
Kolego jak u Ciebie zadziałały te zmiany? Na forum Arteona znalazłem post Eldara który jest zgodny z Twoją metodą:Hej,sorki za późną odpowiedź, ale dawno Tiguanem nie jeździłem, więc i okazji do testów nie miałem. Wczoraj po południu wracałem do mieszkania i zauważyłem, że światła się uruchomiły, mimo że było jeszcze słonecznie. Zmieniłem sobie jeszcze te wartości, jak na screenie i zobaczę, co dalej.
Nie, Side Assist i Rear Traffic Alert korzystają z czujników radarowych zabudowanych za tylnym zderzakiem, a nie z kamer tak jak Lane Assist/Rear Assist. W Side Assist dodatkowo dochodzą lusterka z wbudowanymi diodami ostrzegającymi.
NEW aktywacja zamykania samochodu po użyciu przycisku Easy Close na klapie bagażnikaTo by mi się przydało
– NEW aktywacja blokady rozkładania lusterek po zamknięciu auta i powrocie do niego (do 1 minuty)
– NEW aktywacja oświetlenia w lusterkach podczas manewrowania przy parkowaniu
trzeba czekać aż "magicy" coś wymyślą...
Z jakiej aplikacji są to screeny ?Kolego jak u Ciebie zadziałały te zmiany? Na forum Arteona znalazłem post Eldara który jest zgodny z Twoją metodą:Hej,sorki za późną odpowiedź, ale dawno Tiguanem nie jeździłem, więc i okazji do testów nie miałem. Wczoraj po południu wracałem do mieszkania i zauważyłem, że światła się uruchomiły, mimo że było jeszcze słonecznie. Zmieniłem sobie jeszcze te wartości, jak na screenie i zobaczę, co dalej.
W "live data" jest opcja "light recognition sensor" i tam są podane wartości, które aktualnie odczytywane są przez czujnik światła. Jak widać sprawdza sobie też ilość światła podczerwonego do regulacji światłami i generalnie chyba sobie musi brać jakąś wartość z algorytmu z odczytów "podczerwieni" i po prostu "jasności", bo świeciłem po czujniku latarką i miałem raz taką sytuację, że "brightness" było nisko, "infrared" wysoko, a światła dalej się paliły.Generalnie metoda prób i błędów, a mi po prostu szkoda czasu, więc od okazji do okazji sobie modyfikuję te ustawienia i zobaczę, co to da ;) W razie czego zawsze można sobie przekręcić na "OFF" i odpalić ręcznie.
4. Zmiana ekranu powitalnego na radiu - nie zauważyłem zmiany mimo wyboru R-Line
Niestety teraz VW odeszło od opcji Comfort Close dla tylnej klapy. Jest przycisk pojedynczy jak w pierwszych wersjach. Dlatego kopniakiem otworze ale nie zamknę.
Klapa bagaznika po nowemu z easy close na kopnięcie (czyli tylko jeden przycisk).
No dobra przyszedł czas mody OBDeleven w świeżutkim Tigu. Rzeczywiście wiele z dotychczasowych kodowań nie działa. Nie wszystko sprawdzałem bo nie wszystko mnie interesuje ale krótkie podsumowanie:
1. Lane Assist adaptacyjne prowadzenie - działa i pokazuje nową opcję w menu. Jednak dla mnie za bardzo ingeruje w układ i to może dobre tylko na trasy autostradowe.
2. Zmiana grafiki AID na typ R-line. Działa. Jest kilka opcji do wyboru.
nie działa natomiast kropkowane tło.
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200813/f0b7aa8de376f93a9e96c84bd448b8e2.jpg)
3. Ilość mrugnięć kierunkowskazu. Działa.
4. Zmiana ekranu powitalnego na radiu - nie zauważyłem zmiany mimo wyboru R-Line
5. Odblokowanie centralnego zamka przy przejściu na P - działa
6. Deaktywacja start/stop jak wszędzie pisali zmiana wartości napięcia na wyższe nie działa.
7. Staging - nie działa. Choć wiem że w AID w Golfie też nie a każdym razem jest test wskazówek. Chyba musi minąć ileś czasu od wyłączenia.
8. Zmiana długości świecenia kierunków dla potwierdzania zamykania / otwierania - nie działa - nie przyjmuje kodowania
9. podświetlenie przełączników narastająco - nie przyjmuje kodowania
10. Gaszenie DLR przy przełączniku na 0. Działa
11. Zmiana wartości temp. dla ostrzeżenia przed oblodzeniem. Działa (do sprawdzenia w zimie)
Także jak na razie wiele nie można pokombinować.
PS. Niestety teraz VW odeszło od opcji Comfort Close dla tylnej klapy. Jest przycisk pojedynczy jak w pierwszych wersjach. Dlatego kopniakiem otworze ale nie zamknę.
Czy wiecie może czy da się jakoś zakodować mimo wszystko żeby gestem zamykać klapę ?
Radio było resetowane (reboot)?Oczywiście. Nic nie dało.
Eliminacja przycisku komfortowego zamykania wiązała się z dodaniem opcji zamykania kopniakiem, potwierdzone poniżej z wątku o odbiorach nowych aut. Jeśli przestało działać to może skontaktować się z serwisem.Jak nie znajdę w kodowaniu to serwis lepszy nie będzie. Kwestia czy ma ktoś ten sam rocznik modelowy z jednym przyciskiem i kopniak działa....
Dzięki za odp, kupię w takim wersje Pro zobaczymy.Radio było resetowane (reboot)?Oczywiście. Nic nie dało.Eliminacja przycisku komfortowego zamykania wiązała się z dodaniem opcji zamykania kopniakiem, potwierdzone poniżej z wątku o odbiorach nowych aut. Jeśli przestało działać to może skontaktować się z serwisem.Jak nie znajdę w kodowaniu to serwis lepszy nie będzie. Kwestia czy ma ktoś ten sam rocznik modelowy z jednym przyciskiem i kopniak działa....
@pawgaj82, jak lubisz się bawić w modyfikacje to na pewno warto. Ja korzystam z instrukcji kodowania na różnych forach. Te gotowe są oczywiście łatwiejsze ale coś tam kosztują i nie ma pewności że zadziała.
Cytat: TMP w Wczoraj o 09:49nie wiem jak to się stało ale dziś samo z siebie zaczęło pokazywać skórkę R-line przy starcie radia (odpalanie samochodu) także działa.
Radio było resetowane (reboot)?
Oczywiście. Nic nie dało.
@pawgaj82 a możesz sprawdzić w ustawieniach w radiu czy masz opcję Easy Close pokazaną i aktywną czy tylko Easy Open. Bo u mnie jest tylko Easy Open.Jest tylko Easy Open.
nie wiem jak to się stało ale dziś samo z siebie zaczęło pokazywać skórkę R-line przy starcie radia (odpalanie samochodu) także działa.Zapewne nie zrobiłeś pełnego restartu. ;)
Te dwie opcje można zakodować z OBDeleven, ale tylko za pomocą gotowych apek (po 100 kredytów). Z tego co wiem nIe ma na to jeszcze rozpracowanego kodowania.Ok dzięki za odp
Światła do jazdy dziennej DRL:Gdzie znaleźć jak to uruchomić w VCDS.
– aktywacja włączenia/wyłączenia w menu oświetlenia
Centralny zamek / Keyless Access:
– aktywacja automatycznego zamykania samochodu przy wysiadaniu z kluczykiem
PS. Jak masz Tiguana my2020 to możliwe że to nie [/size]zadziała. Jak wiele innych kodowań.Mój jest RM 2019. Mam dwa przyciski na klapie. TY jak masz jeden to powinno działać i otwieranie i zamykanie gestem standardowo.
Co do zamykania klapy gestem to ja mam my2020 I to nie działa - a szkoda. Działa mi tylko otwieranie.
No to lipa. Sposób z kabelkiem zdaję się najprostszym rozwiązaniem. Jedyny minus tego rozwiązania to że w razie padu lub rozładowania akumulatora nie ma info o tym na wyświetlaczu.Niestety nie mam w tej chwili źródła, ale z tego co czytałem konsekwencje wypięcia tego kabelka są dużo większe i *nie* jest to dobry sposób.
Sent from my MI 9 using Tapatalk
Ciekawe jakie. Znajomy jeździ tak 3 lata. Ja jeździłem przez rok po czym zakodowałem standardowe obejście. Co ciekawe nawet na przeglądzie nie zwrócili uwagi że złącze jest rozpięte. Niech żyje ASONp. tu jest to opisane: https://www.ateca-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=233
Dziwi mnie tylko jedno. Jeżeli rzeczywiście tyle zależy od tej wtyczki to czemu nie wywala błędów przy jej wyjęciu. Powinny być jakieś żeby zdiagnozować i naprawić.Robiłeś skan i nic? Czym? Ewidentnie coś nie działa wtedy tak jak "powinno" więc błąd powinien gdzieś być, może nie aż taki by auto przechodziło od razu w tryb serwisowy... ;) Pod tym co cytowałem jest dalej: "Doszedłem do tego samego wniosku nie mając wiedzy technicznej, a widząc tylko opis błędu w VCDS-ie („Sterownik układu kontroli akumulatora”). Naprawdę trzeba być niepoważnym robiąc takie rzeczy, a już na pewno polecając je innym…"
Ręce opadają. Jak Wam przeszkadza Start/Stop, to trzeba było kupić auto 10 letnie,Nie trzeba kupować 10 letniego, do czasu znalezienia lepszego rozwiązania wystarczy wyłączyć i po sprawie. Zajmuje każdorazowo 1 sekundę. Resza Tiga mi odpowiada... ;)
Ciekawe jakie. Znajomy jeździ tak 3 lata. Ja jeździłem przez rok po czym zakodowałem standardowe obejście. Co ciekawe nawet na przeglądzie nie zwrócili uwagi że złącze jest rozpięte. Niech żyje ASONp. tu jest to opisane: https://www.ateca-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=233 (https://www.ateca-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=233)
Cytuję: Można, ale to głupota do kwadratu!!! Autor, opisał tu tylko skutek uboczny odłączenia wtyczki czujnika temperatury i napięcia akumulatora. Przy braku sygnału z tego czujnika, alternator zaczyna ładować akumulator jednostajnym napięciem nie podnosząc napięcia w ujemnych temperaturach (zima) i nie obniżając w dodatnich (upały). Z resztą cały układ inteligentnego ładowania przestaje działać, a "robi" on wiele innych rzeczy: odcina też ładowanie przy uruchamianiu (mniejsze opory dla rozrusznika), to samo przy gwałtownym przyspieszaniu (więcej koników na koła), brak również wzrostu napięcia ładowania przy hamowaniu silnikiem (częściowy odzysk energii i wspomaganie hamowania poprzez obciążenie alternatora). Przy braku działania tego czujnika sterownik elektroniki rzeczywiście nie uruchamia systemu START-STOP, ale tylko z troski o możliwość szybkiego rozładowania akumulatora. Z całego serca NIE POLECAM!!!!!
1. Module 17 2. Adaptation. 3. R logo 4. Change no R logo to R logo Jest tez w adaptacji 3d_speed. Probowalem to ustawiac na aktywne ale nie zauwazylem roznicy w wyswietlaniu predkosci. |
Nie mam haka wiec sam nie testowałem ale spróbuj to kodowanie[mention]kris17009 [/mention]
Select Park Assist Module (76)
Coding
Byte 0, Tick Bit 3
Select Instruments Module
Coding
Byte 12, Tick Bit 5
Select Reversing Camera Module
Coding
Byte 10, Tick Bit 3
Wypróbuj tachometer end value. Któraś z nich ma do 320km/h.Dzięki śmiga
1. Ok
2. gdzie znajdę instruments module jaki ma symbol ?
3. Reversing camera module to zapewne rear view camera
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
DziekiCytuj1. Ok
2. gdzie znajdę instruments module jaki ma symbol ?
3. Reversing camera module to zapewne rear view camera
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Ad2 Instruments to numerycznie moduł 17
Ad3. Dokładnie tak jak piszesz.
Ale czy na pewno o 40 ? Ja mam co 20 do 140. Oczywiście konowałem ale wydaje mi się że fabrycznie tak samo było.Ale który masz AID?
Aid2 oczywiście. To chyba na zdjęciu wersja Rline interiour.Zdjęcie z neta przykładowe. Ale tak jest u mnie. pomijając kolor
Do zmiany kodowaniem bez problemu.
No to jest to do ustawienia.A ja od 60. Masz jak na tej fotce z fb?
Ps. Tamto zdjęcie w poście 193 to akurat mało trafne. Ale tak czy siak skale co 40 mam tak jak pisałem wyżej. Dopiero od 140
Może ktoś potwierdzi kto ma nie ruszane zegary.Czekamy na info osób z nowym aid. Jaka skala prędkościomierza i jaki RM.
RM2020, zero zmian, bez rline (tylko takie mam z prędkościomierzem :( )Czyli wygląda ze RM 2020 zmienili skale.
Jeździłem RM2019 przed zakupem i miały taki sam licznikJa mam tak jak na zdjęciu które zamieściłem w poście 214. A chciałbym tak jak u ciebie z dokładniejsza skalą.Ktoś wie jak to zakodować?
1. Module 17 dashboardAle to kodowanie VCDS zmienie mi tylko skale prędkościomierza?
2. Adaptation
Tachometer end value 2
1. Module 17 dashboardNiestety ale opcja niedostępna jeśli chodzi o mojego vcds i mój samochód. Brak możliwości edycjo pozycji tachometr. Ale znalazłem w innej pozycji zmianę ustawień tarczy i już mam dokładne wskazania. Wybrałem opcje 4. Nie pamiętam tylko jak się pozycja w adaptacjach nazywała.
2. Adaptation
Tachometer end value 2
Ostatnio gdzieś przyuważyłem na sieci, że będzie aplikacja OBDeleven an iOS'a. Podobno beta mam już być dostępna w Q1 2019, a finalna wersja w Q3 2019.
@Eldar coś wiesz w tym temacie więcej?
@AdamGr jeśli kupisz oryginalny komplet (szyba, sterownik i może coś jeszcze) to zapewne da się to zakodować. Trzeba też pamiętać, że taka szyba tłumi sygnał telefonu i fabrycznie wtedy przy instalacji telefonicznej jest wzmocnienie montowane.
Hej,Z tego co slyszalem, w nowszych Tigach nie da sie juz tego wylaczyc.
Próbowałem dzisiaj zakodować wyłączenie Start/Stop i dostałem komunikat, że 'Not supported'
Pacjent: Allspace z 2019. Czy ktoś robi takie rzeczy za drobną opłatą ?
Z tego co slyszalem, w nowszych Tigach nie da sie juz tego wylaczyc.a to zadziała?
Nie mam pojecia. Kup i sprobuj ;) Ja, mimo tego, ze w moim jeszcze mozna wylaczyc przez kodowanie, nie wylaczam i tak. Nie przeszkadza mi to.Z tego co slyszalem, w nowszych Tigach nie da sie juz tego wylaczyc.a to zadziała?
https://www.aliexpress.com/item/1005002252098223.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.7fea2f2c4hyR8U&algo_pvid=6e3a1369-df39-4d1a-b997-b8f4bc31abe2&algo_exp_id=6e3a1369-df39-4d1a-b997-b8f4bc31abe2-0&pdp_ext_f=%7B%22sku_id%22%3A%2212000019656780715%22%7D (https://www.aliexpress.com/item/1005002252098223.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.7fea2f2c4hyR8U&algo_pvid=6e3a1369-df39-4d1a-b997-b8f4bc31abe2&algo_exp_id=6e3a1369-df39-4d1a-b997-b8f4bc31abe2-0&pdp_ext_f=%7B%22sku_id%22%3A%2212000019656780715%22%7D)
Z tego co slyszalem, w nowszych Tigach nie da sie juz tego wylaczyc.Da się ODIS
Szukam kodowania - dezaktywacji permanentnego działania funkcji auto-lock/auto-unlock... moduł komfortu 46, adaptacja 10, kanał 3 auto lock, 4 auto unlock, 1 włączone, 0 wyłączone ...ale czy tak jest w Seacie musisz sprawdzić :)
...nie ma modułu komfortu w Seacie ?Moduł komfortu został zintegrowany z BCM w 09-centralna elektryka od modeli Golf 6 a więc już bardzo dawno. Golf 5 jeszcze miał osobno modul bordnetz i komfortu.
że podłączy pojazd online (np. aktualizacja jakiegoś sterownika)U tu się mylisz, nie robię żadnej aktualizacji sterownika, wybór kodowania z dostępnych w sterowniku opcji np. "pokaż ilość paliwa do zatankowania" nie jest aktualizacją sterownika i nie zostawia śladu w żadnym miejscu, nawet przywrócenie do ustawień fabrycznych nie kasuje tego kodowania, co innego gdybym dokładał coś, w co auto nie jest fabrycznie wyposażone zgodnie ze specyfikacją dla VIN, np. moduł haka czy jakiś sterownik. To już jest sprawdzone.