Autor Wątek: Car-Net - odnowienie pakietu  (Przeczytany 2649 razy)

WOLF

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 202
  • Thanked: 9 times
  • Model: Tiguan II
  • Wersja: Highline
  • Silnik: 1,4 Tsi ACT CZEA
  • Napęd: FWD
  • Skąd: GDAŃSK
Odp: Car-Net - odnowienie pakietu
« Odpowiedź #30 dnia: 2019/08/30 06:29 »
Advertisement
Sprawdziłem i u mnie to samo tylko dane osobowe (fizyczne ) bez opcji wpisu danych firmy
 

arekp

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 802
  • Thanked: 72 times
  • Model: Tiguan II
  • Wersja: Highline + Off-road
  • Silnik: 2.0 TSI / 180KM
  • Skąd: ZS
Odp: Car-Net - odnowienie pakietu
« Odpowiedź #31 dnia: 2019/08/30 08:48 »
Czy Tobie udało się skutecznie uzyskać fakturę VAT ?

Ciężko to nazwać skutecznie, gdyż przez ciągłe rozjazdy + opisywany wyżej problem który chciałem zgłosić do ASO, nie dokonałem płatności ... ale otrzymałem coś w postaci pro-formy, na której widzę zaprezentowaną kwotę netto + 0 PLN VAT w ramach transakcji wewnątrzwspólnotowej oraz mój numer NIP jest poprawnie zweryfikowany.

Zobacz jeszcze jedno miejsce które przestawiłem zanim mi przyjął dane.

Ustawienia -> Konto użytkownika -> Ustawienia osobiste i parametr "Sposób korzystania", który zmieniłem na "Użytkowanie komercyjne".


Oraz we wskazanym wcześniej miejscu do zarządzania danymi osobistymi, wprowadzałem dwa adresy, jeden zdefiniowany jako Business, drugi jako Billing - u mnie oba takie same, na dane adresowe firmy.


Zapomniałem jeszcze, pozmianie tych danych adresowych, trzeba w sekcji Dane osobowe użyć linka z opisem "Zsynchronizuj dane z kontem użytkownika w serwisie Volkswagen" żeby wymusić synchronizację danych między systemami.
 

już_nie_passat

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 95
  • Thanked: 4 times
  • Model: Tiguan II
  • Wersja: Highline
  • Silnik: TDI 190KM
  • Skąd: KT
Odp: Car-Net - odnowienie pakietu
« Odpowiedź #32 dnia: 2019/08/30 10:04 »

Na razie zgłosiłem do support'u, potwierdzili, że nad tym pracują.
Zaczekam co odpowiedzą.
Nawet jeżeli coś jest nie tak w danych na koncie (chociaż nadal nie widzę co) to komunikaty powinny być jasne.
Skąd ja mam wiedzieć co jest nie tak widząc "... nie udało się zweryfikować danych ….".
To jest po prostu, źle, bardzo źle napisany soft.
 

już_nie_passat

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 95
  • Thanked: 4 times
  • Model: Tiguan II
  • Wersja: Highline
  • Silnik: TDI 190KM
  • Skąd: KT
Odp: Car-Net - odnowienie pakietu
« Odpowiedź #33 dnia: 2019/09/19 18:45 »
Czy komuś udało się skutecznie zakupić przedłużenie usługi Guide&inform ??
Już nie ważne czy z fakturą czy bez.


Ja nadal nie mogę kupić. Sprawa ciągnie się od 15 sierpnia czyli już 5 tygodni. Dzwonię co kilka dni i słyszę w kółko to samo "...dział techniczny otrzymał zgłoszenie, nie mam na razie żadnej odpowiedzi". Ile można ..... ręce opadają.
To jest kolejny argument, aby w przyszłości trzymać się z daleka od VW. Co najmniej na odległość kija.







 

arekp

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 802
  • Thanked: 72 times
  • Model: Tiguan II
  • Wersja: Highline + Off-road
  • Silnik: 2.0 TSI / 180KM
  • Skąd: ZS
Odp: Car-Net - odnowienie pakietu
« Odpowiedź #34 dnia: 2019/09/25 17:00 »
@już_nie_passat tak, ja. Bez problemu wprowadzony NIP, z karty sciagnelo mi kwote netto (0% VAT jako, ze fakturowac bedzie VW DE).