FORUM: VW TIGUAN, SEAT TARRACO, ATECA, SKODA KODIAQ, KAROQ, AUDI Q3, Q5, VW TOUAREG

Fora techniczne => VW TIGUAN II - 2016 - 2024 => Nawigacja / Audio / Internet / Telefon / Car-Net / eCall / Wideorejestratory => Wątek zaczęty przez: robi0172 w 2019/07/04 08:21

Tytuł: Android 9 i brak połączenia z internetem w DM
Wiadomość wysłana przez: robi0172 w 2019/07/04 08:21
Witam. Mam problem z połączeniem mojego Discovery Media z hot spotem z telefonu OnePlus 3T. W ostatnim czasie zaktualizowałem telefon do Androida 9 i od tego czasu pojawiły się problemy. Na wcześniejszych systemach nie było problemu, telefon z radiem łączył się bezproblemowo. Wyczytałem na forach, że to wina sprzętu Discovery Media [/size]bo na Discovery Pro nie ma takich problemów. W servisie do chwili obecnej nie udzielili mi informacji ... mają zbadać problem. Czy ktoś już spotkał się z tym problemem, bo w internecie mało informacji na ten temat.
Tytuł: Odp: Android 9 i brak połączenia z internetem w DM
Wiadomość wysłana przez: robi0172 w 2019/07/30 08:52
Dla zainteresowanych z podobnym problemem. Otrzymałem odpowiedź z CarNet Support: "dziękujemy za korzystanie z Usług Cyfrowych Volkswagen.
 Informujemy, iż otrzymaliśmy odpowiedź od naszego działu technicznego w Niemczech w sprawie trudności związanych z nawiązaniem połączenia z systemem Car-Net. Wynika z niej, iż w celu rozwiązania niedogodności konieczna będzie wizyta w autoryzowanym serwisie Volkswagena w celu aktualizacji oprogramowania nawigacji do wersji 0876."
Po wizycie w servisie VW i wgraniu oprogramowania, dam znać czy problem rozwiązany.
Tytuł: Odp: Android 9 i brak połączenia z internetem w DM
Wiadomość wysłana przez: robi0172 w 2019/08/03 22:02
Już po wizycie w salonie. Oprogramowanie zmienione na 0876 (data wydania 24.07) i wszystko działa idealnie. Ponadto w/w oprogramowanie zawiera poprawki wszystkich zgłoszonych do tej pory błędów w oprogramowaniu i nie tylko. Zadałem pytanie pracownikowi salonu czy wszystkie pojazdy z innym oprogramowaniem (starszym) będą aktualizować. Odpowiedź mnie zaskoczyła, gdyż aktualizacja jest wykonywana jedynie w przypadku zgłaszania jakiś problemów z działaniem samochodu a nie doraźnie. Ponadto aktualizacja (w przypadku braku gwarancji lub wykupionych przedłużonych przeglądów) jest płatna. Ciekawy jestem jak będzie wyglądała sprawa z aktualizacją np. przy wydaniu nowszych systemów do telefonów, które z automatu nie będą współdziałać z Discovery Media. Jeśli chodzi o Discovery Pro - ponoć to jest całkiem inny sprzęt (inne podzespoły i oprogramowanie) i problemy z nim są sporadyczne w przeciwieństwie do DM.