FORUM: VW TIGUAN, SEAT TARRACO, ATECA, SKODA KODIAQ, KAROQ, AUDI Q3, Q5, VW TOUAREG

Fora techniczne => VW TIGUAN II - 2016 - 2024 => Nawigacja / Audio / Internet / Telefon / Car-Net / eCall / Wideorejestratory => Wątek zaczęty przez: reality1 w 2021/12/21 10:16

Tytuł: usługa We Connect - krótkie działanie, bzdurne komunikaty aż zawiesił się system
Wiadomość wysłana przez: reality1 w 2021/12/21 10:16
Witam serdecznie - mam pytanie: czy u Was też działanie aplikacji We Connect jest „krótkotrwałe”? Już tłumaczę o co mi chodzi…, otóż dane w aplikacji We Connect zainstalowanej w telefonie (np. na ile starczy paliwa, ile km miała ostatnia trasa, itp) wyświetlają mi się max przez kwadrans po zgaszeniu auta, a potem znikają i gdy chcę je ponownie w tej aplikacji telefonicznej zobaczyć to po odpaleniu tej apki w telefonie - czego nie chciałbym wtedy sprawdzić - wyświetla mi się napis: „Ta usługa online jest wyłączona w Twoim pojeździe”. Po ponownym odpaleniu auta i zgaszeniu go - wszystko znów działa przez około kwadrans - czyli w aplikacji telefonicznej wszystkie dane są widoczne i aktualne, a potem sytuacja się powtarza - czyli wszystko w tej aplikacji znika… Podobnie jest z możliwością zdalnego uruchomienia przez aplikację w telefonie sygnałów świetlnych czy użycia klaksonu - mogę to zrobić tylko przez około kwadrans po zgaszeniu auta… Aktualne położenie samochodu na mapie google natomiast widać przez cały czas w tej aplikacji… Czy Wy też tak macie? Jak to zmienić aby wszystko działało na stałe? Ustawienia prywatności mam odblokowane, nic więcej przestawić się tam nie da… Aplikacja jest aktualna - ściągana 4 dni temu. Korzystam z systemu IOS najnowszej wersji - w weekend ją aktualizowałem (telefon - iPhone XS).


I jeszcze dodatkowe pytanie - czy jak odpalacie auto to też za każdym razem musicie wciskać na wyświetlaczu radia 2x OK - raz aby zaakceptować informację o ustawieniach prywatności, a drugi raz aby zaakceptować że jesteście użytkownikiem auta i możecie używać/sterować jego funkcjami przez aplikację telefoniczną We Connect? Trochę to wkurzające tak klikać w to po kilka razy zawsze po odpaleniu auta… (ale inaczej nie będzie widać na wyświetlaczu nawet stacji radiowych, ani niczego więcej)… Co mam przestawić aby te idiotyczne komunikaty się nie pojawiały za każdym razem gdy zapalam samochód - czyli aby te informacje zaakceptować raz na zawsze?


ps.: z uwagi na fakt że nie jestem jakimś super specem w kwestii tych elektronicznych gadżetów - jeśli ktoś zechce mi pomóc w tych w/w dwóch przypadkach - poproszę o podanie dokładnej „ścieżki” jak dojść w menu do przestawienia tego wszystkiego aby uzyskać pożądane efekty… :-) Z góry dziękuję. Pozdrawiam.
Tytuł: Odp: usługa We Connect - krótkie działanie i bzdurne komunikaty
Wiadomość wysłana przez: Mave w 2021/12/21 11:25
We Connect u mnie działa cały czas, i nie mam konieczności potwierdzania ustawień prywatności, mam tylko komunikat potwierdzenia profilu ale jak nie  "kliknę"  OK, to za chwile przechodzi dalej i wszystko działa. Sprawdź ustawienia prywatności, tam będzie coś nie tak ustawione skoro musisz to za każdym razem potwierdzać.

p.s - jak będę w samochodzie to zerknę jak to u mnie jest ustawione .
Tytuł: Odp: usługa We Connect - krótkie działanie i bzdurne komunikaty
Wiadomość wysłana przez: Mave w 2021/12/21 16:44
Tak to u mnie wygląda, wszystko poniżej zaznaczone jako "włączone". Profil z którego korzystasz masz jako główny użytkownik ?
Tytuł: Odp: usługa We Connect - krótkie działanie i bzdurne komunikaty
Wiadomość wysłana przez: reality1 w 2021/12/21 19:21
Dzięki Mave! Chodziło właśnie o ustawienie głównego użytkownika-teraz wszystko gra i już dane nie znikają z aplikacji telefonicznej We Connect po kwadransie… :-) Tylko przygoda była z tym ustawianiem niezła-otóż po zmianie z profilu „gość” na profil „mój” (główny użytkownik) - cały system dosłownie padł - zawiesił się - zrobiła się choinka! :/) Musiałem finalnie jechać z tym aż do serwisu! Tam auto podpięli pod kompa, odblokowali system i wgrali od razu jego aktualizacje… Teraz już wszystko działa. Z tym że nadal muszę po odpaleniu auta wciskać to OK (ale tylko raz a nie trzy razy), bo jakiś pojedynczy komunikat się wciąż jednak tam pojawia - coś o We Connect tam piszą (czasem znika sam po paru sekundach)…, ale już mi się nie chce z tym „walczyć”… Dzięki za pomoc. Pozdrawiam.
Tytuł: Odp: usługa We Connect - krótkie działanie i bzdurne komunikaty
Wiadomość wysłana przez: bartoleqq w 2021/12/21 19:52
Radio można zresetować ręcznie. Lewy power trzymasz dosyć długo aż nastąpi reset. Nie pamiętam ile, ale wiele sekund :)
Mi sie juz że dwa razy zawiesiła, nie można było słuchać radia, bo radio twierdziło że prowadzę rozmowę przez telefon.
Tytuł: Odp: usługa We Connect - krótkie działanie i bzdurne komunikaty
Wiadomość wysłana przez: reality1 w 2021/12/21 22:34
Dzięki bartoleqq - nie wiedziałem - chociaż obym nie musiał już tego sprawdzać… :-)
Tytuł: Odp: usługa We Connect - krótkie działanie, bzdurne komunikaty aż zawiesił się system
Wiadomość wysłana przez: Tomaszglog w 2021/12/22 07:09
Aktualne położenie samochodu na mapie google natomiast widać przez cały czas w tej aplikacji…


Czy to oznacza że wszelkiego rodzaju lokalizatory gps zakupione i ukryte w samochodzie w tym przypadku są zbędne?
Tytuł: Odp: usługa We Connect - krótkie działanie, bzdurne komunikaty aż zawiesił się system
Wiadomość wysłana przez: reality1 w 2021/12/22 13:51
Do Tomaszglog: trudno powiedzieć, nie znam się na tym…, w każdym razie ja aktualną pozycję auta widzę już teraz cały czas w aplikacji telefonicznej We Connect. Pozdrawiam.
Tytuł: Odp: usługa We Connect - krótkie działanie, bzdurne komunikaty aż zawiesił się system
Wiadomość wysłana przez: bartoleqq w 2021/12/23 10:58
Do Tomaszglog: trudno powiedzieć, nie znam się na tym…, w każdym razie ja aktualną pozycję auta widzę już teraz cały czas w aplikacji telefonicznej We Connect. Pozdrawiam.
Cały czas? W czasie ruchu auta też? Wydaje mi się że pokazuluje tylko pozycje auta po zatrzymaniu i wyłączeniu.