Autor Wątek: usługa We Connect - krótkie działanie, bzdurne komunikaty aż zawiesił się system  (Przeczytany 10162 razy)

reality1

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 97
  • Thanked: 14 times
  • Model: Tiguan
  • Wersja: R-Line
  • Silnik: 2.0 TSI 245KM
  • Napęd: 4x4
  • Skąd: EPA
Advertisement
Witam serdecznie - mam pytanie: czy u Was też działanie aplikacji We Connect jest „krótkotrwałe”? Już tłumaczę o co mi chodzi…, otóż dane w aplikacji We Connect zainstalowanej w telefonie (np. na ile starczy paliwa, ile km miała ostatnia trasa, itp) wyświetlają mi się max przez kwadrans po zgaszeniu auta, a potem znikają i gdy chcę je ponownie w tej aplikacji telefonicznej zobaczyć to po odpaleniu tej apki w telefonie - czego nie chciałbym wtedy sprawdzić - wyświetla mi się napis: „Ta usługa online jest wyłączona w Twoim pojeździe”. Po ponownym odpaleniu auta i zgaszeniu go - wszystko znów działa przez około kwadrans - czyli w aplikacji telefonicznej wszystkie dane są widoczne i aktualne, a potem sytuacja się powtarza - czyli wszystko w tej aplikacji znika… Podobnie jest z możliwością zdalnego uruchomienia przez aplikację w telefonie sygnałów świetlnych czy użycia klaksonu - mogę to zrobić tylko przez około kwadrans po zgaszeniu auta… Aktualne położenie samochodu na mapie google natomiast widać przez cały czas w tej aplikacji… Czy Wy też tak macie? Jak to zmienić aby wszystko działało na stałe? Ustawienia prywatności mam odblokowane, nic więcej przestawić się tam nie da… Aplikacja jest aktualna - ściągana 4 dni temu. Korzystam z systemu IOS najnowszej wersji - w weekend ją aktualizowałem (telefon - iPhone XS).


I jeszcze dodatkowe pytanie - czy jak odpalacie auto to też za każdym razem musicie wciskać na wyświetlaczu radia 2x OK - raz aby zaakceptować informację o ustawieniach prywatności, a drugi raz aby zaakceptować że jesteście użytkownikiem auta i możecie używać/sterować jego funkcjami przez aplikację telefoniczną We Connect? Trochę to wkurzające tak klikać w to po kilka razy zawsze po odpaleniu auta… (ale inaczej nie będzie widać na wyświetlaczu nawet stacji radiowych, ani niczego więcej)… Co mam przestawić aby te idiotyczne komunikaty się nie pojawiały za każdym razem gdy zapalam samochód - czyli aby te informacje zaakceptować raz na zawsze?


ps.: z uwagi na fakt że nie jestem jakimś super specem w kwestii tych elektronicznych gadżetów - jeśli ktoś zechce mi pomóc w tych w/w dwóch przypadkach - poproszę o podanie dokładnej „ścieżki” jak dojść w menu do przestawienia tego wszystkiego aby uzyskać pożądane efekty… :-) Z góry dziękuję. Pozdrawiam.
« Ostatnia zmiana: 2021/12/21 23:01 wysłana przez reality1 »
 

Mave

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 809
  • Thanked: 108 times
  • Model: Tiguan II FL
  • Wersja: Elegance
  • Silnik: 1.5 TSI ACT 150KM
  • Napęd: FWD
  • Skąd: SanYntonio
Odp: usługa We Connect - krótkie działanie i bzdurne komunikaty
« Odpowiedź #1 dnia: 2021/12/21 11:25 »
We Connect u mnie działa cały czas, i nie mam konieczności potwierdzania ustawień prywatności, mam tylko komunikat potwierdzenia profilu ale jak nie  "kliknę"  OK, to za chwile przechodzi dalej i wszystko działa. Sprawdź ustawienia prywatności, tam będzie coś nie tak ustawione skoro musisz to za każdym razem potwierdzać.

p.s - jak będę w samochodzie to zerknę jak to u mnie jest ustawione .
 
The following users thanked this post: reality1

Mave

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 809
  • Thanked: 108 times
  • Model: Tiguan II FL
  • Wersja: Elegance
  • Silnik: 1.5 TSI ACT 150KM
  • Napęd: FWD
  • Skąd: SanYntonio
Odp: usługa We Connect - krótkie działanie i bzdurne komunikaty
« Odpowiedź #2 dnia: 2021/12/21 16:44 »
Tak to u mnie wygląda, wszystko poniżej zaznaczone jako "włączone". Profil z którego korzystasz masz jako główny użytkownik ?
 
The following users thanked this post: reality1

reality1

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 97
  • Thanked: 14 times
  • Model: Tiguan
  • Wersja: R-Line
  • Silnik: 2.0 TSI 245KM
  • Napęd: 4x4
  • Skąd: EPA
Odp: usługa We Connect - krótkie działanie i bzdurne komunikaty
« Odpowiedź #3 dnia: 2021/12/21 19:21 »
Dzięki Mave! Chodziło właśnie o ustawienie głównego użytkownika-teraz wszystko gra i już dane nie znikają z aplikacji telefonicznej We Connect po kwadransie… :-) Tylko przygoda była z tym ustawianiem niezła-otóż po zmianie z profilu „gość” na profil „mój” (główny użytkownik) - cały system dosłownie padł - zawiesił się - zrobiła się choinka! :/) Musiałem finalnie jechać z tym aż do serwisu! Tam auto podpięli pod kompa, odblokowali system i wgrali od razu jego aktualizacje… Teraz już wszystko działa. Z tym że nadal muszę po odpaleniu auta wciskać to OK (ale tylko raz a nie trzy razy), bo jakiś pojedynczy komunikat się wciąż jednak tam pojawia - coś o We Connect tam piszą (czasem znika sam po paru sekundach)…, ale już mi się nie chce z tym „walczyć”… Dzięki za pomoc. Pozdrawiam.
 

bartoleqq

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 62
  • Thanked: 8 times
  • Model: tiguan
  • Wersja: tiguan
  • Silnik: 1.5
  • Napęd: FWD
  • Skąd: otwock
Odp: usługa We Connect - krótkie działanie i bzdurne komunikaty
« Odpowiedź #4 dnia: 2021/12/21 19:52 »
Radio można zresetować ręcznie. Lewy power trzymasz dosyć długo aż nastąpi reset. Nie pamiętam ile, ale wiele sekund :)
Mi sie juz że dwa razy zawiesiła, nie można było słuchać radia, bo radio twierdziło że prowadzę rozmowę przez telefon.
 
The following users thanked this post: reality1

reality1

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 97
  • Thanked: 14 times
  • Model: Tiguan
  • Wersja: R-Line
  • Silnik: 2.0 TSI 245KM
  • Napęd: 4x4
  • Skąd: EPA
Odp: usługa We Connect - krótkie działanie i bzdurne komunikaty
« Odpowiedź #5 dnia: 2021/12/21 22:34 »
Dzięki bartoleqq - nie wiedziałem - chociaż obym nie musiał już tego sprawdzać… :-)
 

Tomaszglog

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 150
  • Thanked: 21 times
  • Model: Tiguan 2021
  • Wersja: Life
  • Silnik: 1.5 / 150KM
  • Napęd: FWD
  • Skąd: DGL
Aktualne położenie samochodu na mapie google natomiast widać przez cały czas w tej aplikacji…


Czy to oznacza że wszelkiego rodzaju lokalizatory gps zakupione i ukryte w samochodzie w tym przypadku są zbędne?
 

reality1

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 97
  • Thanked: 14 times
  • Model: Tiguan
  • Wersja: R-Line
  • Silnik: 2.0 TSI 245KM
  • Napęd: 4x4
  • Skąd: EPA
Do Tomaszglog: trudno powiedzieć, nie znam się na tym…, w każdym razie ja aktualną pozycję auta widzę już teraz cały czas w aplikacji telefonicznej We Connect. Pozdrawiam.
 

bartoleqq

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 62
  • Thanked: 8 times
  • Model: tiguan
  • Wersja: tiguan
  • Silnik: 1.5
  • Napęd: FWD
  • Skąd: otwock
Do Tomaszglog: trudno powiedzieć, nie znam się na tym…, w każdym razie ja aktualną pozycję auta widzę już teraz cały czas w aplikacji telefonicznej We Connect. Pozdrawiam.
Cały czas? W czasie ruchu auta też? Wydaje mi się że pokazuluje tylko pozycje auta po zatrzymaniu i wyłączeniu.