Sory że tak późno odpisuje ale nie dostałem powiadomienia na maila że coś się dzieje w tym wątku.
Czy dużo cieszej? Zajebiście dużo ciszej. Wsiadając do zastępczego 1.5 TSI, seryjny Tiguan strasznie u mnie stracił. Miałem okazję porównac do obecnych modeli Volvo XC90, BMW X5, BMW 5 , w dość bogatych wersjach wyposażenia (szyby akustyczne itd), i dalej ciszej jest w Tiguanie. Przy 180-190 można smiało rozmawiać z pasażerami tylnej kanapy nie przekrzykując sie. Podczas jazdy po mieście nie słyszy się samochodów dookoła, tylko własne myśli
![Uśmiech :)](/Smileys/default/smiley.gif)
Wygłuszyłem sufit, podłogę, wszystkie drzwi oraz tylną klape. Można jeszcze nadkola oraz maskę ale się w to nie bawiłem.
Robiłem w TeleRadioMan w Krakowie. Do wygłuszania / drobnych przeróbek instalacji pod audio polecam jak najbardziej. Do zaawansowanego car audio niestety się nie nadają, pewnie wynika to z braku doświadczenia z dużymi tematami. Wszystko zostało żłożone i jest spasowane tak jak wyjechało z fabryki.
Ceny dokładnej nie pamiętam ponieważ zrobili jeszcze całą wymianę car audio, słupki pod głośniki, zabudowe bagażnika i całą kablologię. Nie były to jakieś "kosmiczne" pieniądze. Użyłem mat Dynamat, można sporo obniżyć cenę stosując STP. W sumie wychodzi cena materiału + robocizna. Nie szukałem najtańszego wykonawcy, robiliśmy u nich już paręnaście firmowych aut (różne modyfikacje, dokładki multimediów) i wszystko było zrobione książkowo.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro