Sory że tak późno odpisuje ale nie dostałem powiadomienia na maila że coś się dzieje w tym wątku.
Czy dużo cieszej? Zajebiście dużo ciszej. Wsiadając do zastępczego 1.5 TSI, seryjny Tiguan strasznie u mnie stracił. Miałem okazję porównac do obecnych modeli Volvo XC90, BMW X5, BMW 5 , w dość bogatych wersjach wyposażenia (szyby akustyczne itd), i dalej ciszej jest w Tiguanie. Przy 180-190 można smiało rozmawiać z pasażerami tylnej kanapy nie przekrzykując sie. Podczas jazdy po mieście nie słyszy się samochodów dookoła, tylko własne myśli
Wygłuszyłem sufit, podłogę, wszystkie drzwi oraz tylną klape. Można jeszcze nadkola oraz maskę ale się w to nie bawiłem.
Robiłem w TeleRadioMan w Krakowie. Do wygłuszania / drobnych przeróbek instalacji pod audio polecam jak najbardziej. Do zaawansowanego car audio niestety się nie nadają, pewnie wynika to z braku doświadczenia z dużymi tematami. Wszystko zostało żłożone i jest spasowane tak jak wyjechało z fabryki.
Ceny dokładnej nie pamiętam ponieważ zrobili jeszcze całą wymianę car audio, słupki pod głośniki, zabudowe bagażnika i całą kablologię. Nie były to jakieś "kosmiczne" pieniądze. Użyłem mat Dynamat, można sporo obniżyć cenę stosując STP. W sumie wychodzi cena materiału + robocizna. Nie szukałem najtańszego wykonawcy, robiliśmy u nich już paręnaście firmowych aut (różne modyfikacje, dokładki multimediów) i wszystko było zrobione książkowo.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro