App-Connect na DM wyłącza mapę na AID

Zaczęty przez wrb, 2019/02/26 14:01

Poprzedni wątek - Następny wątek

sxill

#15
Cytat: rk w 2019/02/26 14:22Z ciekawości - jak doszedłeś do tych 400 zł?
Tak rzuciłem, na podstawie tego co można w komórce za 400zł z Chin dostać. Chodzi mi o procesor, pamięć zapewniające odpowiednią responsywność systemu oraz wyświetlacz.  Odporność na wstrząsy czy wilgoć telefony komórkowe zwykle muszą mieć lepszą niż to co jest potrzebne w samochodzie. Uwzględniłem to, że w komórkach są dostępne i sprzętowo wsparte nowsze kodeki do odtwarzania wideo (np. HEVC), posiadają precyzyjniejsze mapy od google'a, które dziają szybciej.       
[/font]

To kompletnie nie tak ;) W branży automotive każdy rezystorek użyty do produkcji jakiegoś elementu jest katalogowany (nie dosłownie, w przypadku rezystorów tylko seria/dostawa), produkcja też podlega bardziej restrykcyjnym normom. Powoduje to znaaaacznie większy koszt produkcji niż urządzeń konsumenckich.
DP i DM są produkowane przez inne firmy, mają inny sprzęt.

arekp

Ja podobnie jak @Kabe uważam, że jeśli pominiemy klasę Premium (Audi, BMW, Mercedes), to nie znajdziemy choćby porównywalnej jakości i użyteczności systemu Infotainment.

Nawet w klasie Premium bywa gorzej - patrz Lexus - gdzie dwóch kolegów usłyszało w różnym okresie od sprzedawców, że nie zamawiają firmowej nawigacji do samochodów demo żeby klientów nie odstraszać.

rk

Mam dokładnie takie same wrażenia. Lexus to porażka, BMW bardzo dobrze, Audi również, Volvo jest spoko chodź mi nie leży, Mercedes - mam mieszane uczucia.  Reszta marek to jakieś wynalazki. VW wypada w porównaniu naprawdę dobrze.

Jak się trochę poużywa Infotainmentu w VW, to okazuje się, że ma on interfejs naprawdę przemyślany do użycia w samochodzie. Oba rozwiązania są w miarę płynne, DM to takie minimum przyzwoitości, DP jest tych, którzy chcą mieć bardziej responsywny system.

Fakt, faktem sam hardware często odstaje od najnowszych dostępnych na rynku konsumenckim propozycji i tak być nie powinno. Jednak odstęp wyraźnie się zmniejszył, kiedyś Infotainment był archaiczny w momencie wprowadzania produktu na rynek. W aucie obecnym 8 lat na rynku wkładany był kilkuletni system i po 8 lat u użytkownika robił się dramat. Juke mojej żony ma na przykład naprawdę prymitywne rozwiązanie, tak samo 4 letni Mercedes GLC.

VW w Golfie 7 miał 2.5 różnych generacji infotainment i różnice widać gołym okiem. Ja mam DP Gen.2, które debiutowało w Passacie 4 lata temu i już nie jest wstawiane obecnie do żadnego modelu. I powiem szczerze, radzi sobie sobie naprawdę nieźle.