FORUM: VW TIGUAN, SEAT TARRACO, ATECA, SKODA KODIAQ, KAROQ, AUDI Q3, Q5, VW TOUAREG
Fora techniczne => VW TIGUAN II - 2016 - 2024 => Nawigacja / Audio / Internet / Telefon / Car-Net / eCall / Wideorejestratory => Wątek zaczęty przez: marekdudi w 2021/01/28 21:53
-
Cześć,
Mam mały problem z aktywacja app connect. Zakupiłem w grudniu Noweg Tiga i nie wybrałem podczas konfiguracji (jakas zacma i przeoczenie) app connect. Mam radio Discover Media Gen.3 (MIB) i okazało się, że kilka serwisów powiedziało mi, że nie ma szans na dokupienie tej opcji, część natomiast twierdzi, że w lutym będzie aktualizacja oprogramowania i wtedy sam będę mógł dokupić poprzez sklep w radiu. Czy ktoś się z tym spotkał?
-
Niestety VW nie poradził sobie z cyfryzacją swoich usług. Awaria trwa już rok i We Upgrade cały czas jest niedostępny. W VW oficjalny status tej usługi to wyłączona z powodu awarii, a termin jej wznowienia przesuwano już kilka razy. Już się szykowali, na wielkie wznowienie usługi w te wakacje, powrzucali filmiki na YT - https://www.youtube.com/watch?v=A02w83htlm8 ale ostatecznie przesunęli termin na Q4 2021.
Był moment w końcówce 2020, że usługi były dostępne w sklepie, ale po zamówieniu i opłaceniu, nie aktywowały się. Więc VW zwrócił pieniądze i zamroził We Upgrade.