DM/DP - obsługa głosowa

Zaczęty przez Kabe, 2018/06/19 17:50

Poprzedni wątek - Następny wątek

Misieksmig

A ktoś dokładał obsługę głosową po odebraniu auta? Jakie pieniądze życzy sobie za to serwis?

MrBlacker

@Misieksmig ja obsługę głosową miałem w pakiecie (nie mogłem nie wziąć) i dlatego czasem korzystam.
Gdybym jej nie miał to raczej nie zdecydowałbym na jej dokładanie za dodatkowe paręset złotych (z tego co pamiętam to kod + aktywacja w ASO to było coś ponad 1000 zł, ale mogę się mylić).

Kabe

Cytat: MrBlacker w 2020/06/29 19:51ale tutaj częściej wcześniej przygotowuję trasy /punkty docelowe i wysyłam z kompa lub telefonu do auta.
Ja w pierwszym roku wysłałem tyle adresów docelowych że potem już prawie nie było potrzeby z tego korzystać. Ale abonament na 4-5 rok przedłużyłem dla info o korkach i właśnie możliwości wysłania celów do navi.

ellah

A dla mnie jest to tragedia - w DM pro porazka totalna, mega rzadko udaje sie porozumiec, zazwyczaj odbior naszego komunikatu w aucie jest kompletnie niedorzeczy, pare razu udalo jej sie nas kompletnie rozsmieszyc zle zrozumianym poleceniem. Absolutnie nie warto

ellah

Czy obsluga glosowa dziala kazdemu dobrze? U mnie jak pisalem to tragedia, czy ktos to reklamowal i czy jest sens?