Car-Net / We Connect - opinie

Zaczęty przez rk, 2018/06/26 16:29

Poprzedni wątek - Następny wątek

Snooper

Doczytalem własnie, ze otwieranie i zamykanie auta z telefonu umozliwia tylko zakup auta po 1.01.2019:
https://www.volkswagen-carnet.com/pl_PL/uslugi-i-pakiety/security-and-service.html

CytatWykorzystując smartfon jako pilot zdalnego sterowania, możesz wygodnie blokować i odblokowywać drzwi oraz bagażnik. Również na odległość. Dzięki temu Twój partner może już pakować zakupy do bagażnika i zajmować miejsce, a Ty możesz dojść dopiero później.

Otwieraj i zamykaj drzwi i bagażnik pojazdu za pomocą aplikacji
Za pomocą symbolu zamka w aplikacji możesz rozpoznać, czy pojazd jest zablokowany
Identyfikacja jako uprawniony użytkownik poprzez S-PIN
Wskazówka: Usługa ta jest dostępna w pojazdach z ofertą usług ,,Security & Service" przy dacie złożenia zamówienia od 1.01.2019 r. Usługa Blokowanie i odblokowanie odbywa istotną rolę pod kątem bezpieczeństwa i wymaga sprawdzenia tożsamości za pomocą procedury Volkswagen Ident. Twoja tożsamość zostanie sprawdzona przez partnera Volkswagena lub za pomocą czatu wideo.

rk

Przy okazji wizyty w serwisie, wspomniałem o niedziałającym systemie S&S. Sprawdzono tylko błędy w komputerze auta (naturalnie, nie ma żadnych) - nikt się nie pofatygował do portalu, który ASO ma do dyspozycji i który umożliwia pełne sprawdzenie usługi. Być może S&S zacznie działać, zanim ponownie pojawię się w ASO;)

Snooper

Jak objawia wam się ten niedziałający S&S? Ja oprócz zaleczonych problemów z zalogowaniem się do car-net'u na laptopie nie odczuwam żadnych problemów.

rk

W tym wątku było to opisane kilka razy - nie działa połączenie z infolinią, wzywanie pomocy drogowej oraz infolinia alarmowa VW (czerwony przycisk łączy ze 112).

Nie działa żadna usługa S&S (wysyłanie POI, włączanie świateł i klaksonu, dane jazdy, pozycja auta itp. itd.) W portalu Car-Net nic się nie aktualizuje, są dane sprzed kilku/kilkunastu dni. Zwykle nie ma problemu z usługami G&I.

rk

I S&S zaczęło mi dzisiaj wieczorem działać...

spec556

U mnie S&S nie działa już prawie miesiąć.
Serwis VW rozkłada ręce!
Żenada!!!


rk

Co ci dokładnie odpowiedzieli ?

Snooper

Dla mnie dziwna sprawa, ze jednym dziala innym nie. Jakby nie patrzec jest to system wiec powinien padac calkowicie, a nie tylko wybranym...


Mi wszystko dziala odkad sie zarejestrowalem.

rk

Rozproszone systemy tak nie padają (zazwyczaj).

spec556

Cytat: rk w 2019/05/01 11:25Co ci dokładnie odpowiedzieli ?

Sprawdzili samochód i logowali się na własny car-net z mojego pojazdu.
Powiedzieli, że nie są w stanie naprawić usługi, ale nie zamykają zgłoszenia tylko przekażą problem wyżej.
Pozostaje mi czekać, dobrze, że czas oczekiwania jest bezpłatny ;)

arekp

Cytat: spec556 w 2019/05/04 23:29Powiedzieli, że nie są w stanie naprawić usługi, ale nie zamykają zgłoszenia tylko przekażą problem wyżej.

We wrześniu 2016 roku analogiczną informację otrzymałem po zgłoszeniu klawiatury QWERTZ dla ustawienia języka polskiego. Do dziś zgłoszenie ma status otwarty, a "wyżej" nic z tym nie robi ;-)

rk

Występuje pewna różnica - u niego rozwiązanie uległo awarii a w twoim przypadku tak to już było zaprojektowane;). Także w wypadku @spec556 szanse są całkiem spore. Niestety jak nie byli w stanie naprawić tego z wykorzystaniem dostępnych narzędzi (m.in. wewnętrznego portalu usług Car-Net) pozostaje im eskalacja wyżej.

vicek

Czy to normalne ze zniknela ikonka auta przy globusie a przyciski od s&s zglaszaja brak licencji? Przestalo dzialac w sobote wieczorem a auto ma 3 tygodnie...
Dodatkowo nie jestem w stanie zaaktualizowac danych w apce mobilnej..

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

arekp

Cytat: vicek w 2019/05/06 09:02Dodatkowo nie jestem w stanie zaaktualizowac danych w apce mobilnej..

Zaloguj się do Panelu przez WWW i sprawdź jak tam sytuacja wygląda -> https://www.volkswagen-car-net.com/portal/pl_PL

vicek

Wygląda na to że magicznie wróciło w telefonie. Zobacze pozniej w aucie.


Licencje wygladaja poprawnie.