Car-Net / We Connect - opinie

Zaczęty przez rk, 2018/06/26 16:29

Poprzedni wątek - Następny wątek

rk

To norma, nie ma się co spinać, usuwać konta, konfigurować od nowa. To się się naprawia samo - no, ale u mnie ciągle nie działa:)

spec556

#76
Panowie,
u mnie też dziś nie działa, infolinia okazała się bezużyteczna.
Myślę, że nie ma sensu stosować się do ich zaleceń, usuwać konto i zakładać od nowa.
Zastanawia mnie co jest tego przyczyną czy to wada oprogramowania samochodu, czy wada systemu car-net?
Ktoś już wcześniej pisał, żę funkcjonalności samoistnie wróciły po paru dniach.
Może warto zrobić restart komputera w samochodzie, tylko jak to zrobić - może ktoś coś doradzi?
Odłączał ktoś klemę przy akumulatorze?
Może ktoś ma jakieś sprytne rady ;)

rk

Olać - wróci samo do działania. Zacząłbym się martwić, jakby nie działało miesiąc:) Stawiam na problemy w backendzie z konfiguracją usług. Jak się mocno spinasz to ASO jest w stanie najczęściej to usługi ożywić, jak pojawisz się u nich z autem.

adam998

Też mi nie działają te usługi skonfigurowane musi być dobrze gdyż w dzień konfiguracji wszystko działało. Teraz działa mi tylko przesyłanie danych adresowych lub wytyczonych trasa do auta....po odpaleniu pojawia się komunikat nowe cele online i odbiera to co zrobiłem na stronie internetowej CAR-Net....czyli jest ok ale nie działa pobieranie raportu o stanie auta nie działa pobieranie danych o spalaniu itd. Zauważyłem ze w samochodzie w menu zarzadzanie usługami car-net nie ma Security & Service a wcześniej w dzień konfiguracji było. Możecie sprawdzić jak jest u Was ?

iks

Czy Car-Net korzysta z internetu udostępnionego z telefonu tylko w formie WLAN, czy można mu udostępnić internet po USB albo Bluetooth?

MrBlacker

Korzysta z hot-spota WLAN. Nie tylko z telefonu, ale też z każdego innego - publicznego czy prywatnego.

TMP

Mając Discover Pro z instalacją telefoniczną biznes możesz udostępnić Internet (wraz z całą kartą SIM) poprzez RSAP, ale obecnie coraz trudniej jest znaleźć obsługujące ten profil telefony. Samsungi to potrafią, ale tylko te z jednym slotem SIM.

W pozostałych przypadkach pozostaje Wi-Fi, z hotspota w telefonie lub z VW Carsticka/modemu USB udostępniającego internet po WLAN.

iks

No dobrze to podsumowując:


- App-Connect np Android Auto tylko po kablu USB
- telefon (zestaw głośnomówiący) tylko po Bluetooth
- Car-Net tylko przez WLAN


zgadza się?

Snooper

Cytat: TMP w 2019/04/12 16:40W pozostałych przypadkach pozostaje Wi-Fi, z hotspota w telefonie lub z VW Carsticka/

VW carstic dziala tylko ze zwykłym Media, przynajmniej tak bylo napisane jeszcze na starym sklepie VW (i taka informacje otrzymalem w salonie)
- jest to chyba sam modem usb

@iks wydaje mi sie ze dokladnie tak : )

TMP

Zgadza się, Car-Stick oficjalnie działa tylko z DM. Ale już modem USB Huawei potrafiący udostępniać internet poprzez WiFi będzie działać i z DM i z DP.
Oprócz RSAP przy instalacji telefonicznej Business mamy też slot SIM bezpośrednio w sterowniku DP.

Podsumowując:
- App-Connect (Android Auto/Apple Carplay) tylko po kablu USB,
- telefon (zestaw głośnomówiący) tylko po Bluetooth HFP,
- Car-net przez hotspot WLAN (w tym modem USB z funkcją WiFi), Car-Stick (DM), Bluetooth RSAP (DP+Business), kartę SIM (DP+Business).

spec556

Powrócił u mnie problem z pakietem S&S Plus. Od 10 dni nie działa, nie lokalizuje, nie aktualizuje
Na infolinii polecono mi  - usunąć auto z Car-Netu oraz zrestartować DP.
Nie chcę popełnić jakiejś gapy i stracić aktywnych pakietów.
Może ktoś już to przechodził i zechciałby napisać krok po kroku...


Faza_1000

Ja usunąłem auto z car net jak kazali na infolinii. I teraz nie da się aktywować ani S&S ani G&I.

spec556

#87
Cytat: Faza_1000 w 2019/04/21 15:19Ja usunąłem auto z car net jak kazali na infolinii. I teraz nie da się aktywować ani S&S ani G&I.

Właśnie usunąłem auto z car-net oraz zrestartowałem ustawienia car-net w samochodzie.
Ponowna instalacja i dodanie pojazdu przebiegło bez problemu - jednak usługa lokalizacji, oraz zaktualizowanie informacji o pojezdzie nie działa.
Na stronie carnet chciałem wymusić uzyskanie informacji o pojezdzie jednak nie udało się nawiązać połączenia.


Faza_1000

U mnie aktywacja nie działa. Jak wpisuje kod aktywacyjny to wyskakuje okienko z napisem "Transmisja danych niedostępna. Spróbuj ponownie później." i tak od dwóch dni. Internet udostępniam jak zwykle z mojego telefonu. Próbowałem też z innych telefonów i nic. Ktos wie co z tym zrobić?

arekp

Cytat: spec556 w 2019/04/21 07:59Na infolinii polecono mi  - usunąć auto z Car-Netu oraz zrestartować DP.
Cytat: spec556 w 2019/04/21 19:18zrestartowałem ustawienia car-net w samochodzie.

Zrestartować DP, to znaczy: przy włączonym DP przytrzymać przycisk włączenia DP aż się wyłączy do zegara i nadal trzymać, aby po chwili usłyszeć "cyknięcie" po którym można poznać, że restart nastąpił. Przycisk można wtedy puścić.

Cytat: Faza_1000 w 2019/04/21 15:19I teraz nie da się aktywować ani S&S ani G&I.
Cytat: Faza_1000 w 2019/04/22 00:26Internet udostępniam jak zwykle z mojego telefonu.

Czy czasem przy S&S nie ma wbudowanej karty i jest ono niezależne od G&I ?

Czy widzisz ikonkę "on-line", która mówi że auto ma dostęp do sieci?