Autor Wątek: Car-Net / We Connect - opinie  (Przeczytany 92531 razy)

leoo

  • Potrafi się przywitać ;-)
  • *
  • Wiadomości: 8
  • Model: Tiguan II
  • Wersja: Highline
  • Silnik: 2.0
  • Skąd: Zs
Odp: Car-Net / We Connect - opinie
« Odpowiedź #60 dnia: 2019/02/01 14:35 »
Advertisement
Witam, wczoraj byłem na zmianie oprogramowania. Z tego co się dowiedziałem dotyczy ono "dpf-a" czy tam gpfa w benzynie.
 

ElPresidente

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 39
  • Thanked: 2 times
  • Model: Tiguan II
  • Wersja: Highline
  • Silnik: 2.0TSI/230KM
  • Napęd: FWD
  • Skąd: WN
Odp: Car-Net / We Connect - opinie
« Odpowiedź #61 dnia: 2019/02/18 14:07 »
I dostałem ( po 3 tygodniach ) odpowiedź na zgłoszony problem zawsze otwartej kłódki w aplikacji car-net. Tzw. zlewka... a bez tego nie można żyć ;-)
=============================


Sent: Friday, January 25, 2019 12:59 PM
To: carnet-support@volkswagen.de
Subject: błędne wskazania stanu centralnego zamka samochodu Tiguan


Stwierdzam błędne wskazania jak w tytule – zarówno w aplikacji ( telefon, tablet) jaki i aplikacji konta  w przeglądarce internetowej. Samochód jest bezwzględnie zamknięty  pilotem, a znaczek-kłódka jest otwarta.
W załączeniu stosowne zdjęcia.
Proszę o rozwiązanie problemu. Funkcje klaksonu i świateł  oraz  wyświetlania innych danych działają poprawnie.
Sytuacja jest niezmienna od chwili poprawionego  dostępu do Car-Net czyli od 24.01.2019 ok. 22:00 do chwili obecnej.
====================================
i odpowiedź:
==================================
[size=0pt]Informujemy, iż otrzymaliśmy odpowiedź od naszego działu technicznego z Niemczech w sprawie niedogodności związanych z niewyświetlaniem aktualnego statusu drzwi w Pańskiej aplikacji Car-Net. Z odpowiedzi wynika, iż w celu rozwiązania trudności potrzebne będą dodatkowe informacje: [/size]
 [/font][size=0pt]-model Pańskiego smartfona[/size]
 [/font][size=0pt]-system operacyjny smartfona oraz jego wersja[/size]
 
 [/font][size=0pt]Jeżeli niedogodności nadal się utrzymują, uprzejmie prosimy o ponowny kontakt z powyższymi informacjami. [/size]
==================================================================================


U mnie Iphone SE, a u Was? Może podam im inne przypadki telefonów ?
 
 
 

arekp

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1427
  • Thanked: 177 times
  • Model: BMW X5
  • Wersja: 45e M-sport
  • Silnik: 3.0 R6 394KM
  • Napęd: 4x4
Odp: Car-Net / We Connect - opinie
« Odpowiedź #62 dnia: 2019/02/18 14:17 »
@ElPresidente nie jest to zlewka, jak na kazdym front support najpierw zbieraja dodatkowe info (choc moze sie wydawac, ze niepotrzebnie) i przekaza dalej.


Mysle, ze gdyby chlopaki podali Tobie nie tylko modele telefonow i wersje systemow, ale rowniez VINy aut ktore blednie wskazuja stan, to bedzie im zdecydowanie latwiej diagnozowac problem - w tym wyszukac logi z komunikacji Waszych aut z ich systemem.
 

ElPresidente

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 39
  • Thanked: 2 times
  • Model: Tiguan II
  • Wersja: Highline
  • Silnik: 2.0TSI/230KM
  • Napęd: FWD
  • Skąd: WN
Odp: Car-Net / We Connect - opinie
« Odpowiedź #63 dnia: 2019/02/18 16:46 »
Mysle, ze gdyby chlopaki podali Tobie nie tylko modele telefonow i wersje systemow, ale rowniez VINy aut ktore blednie wskazuja stan, to bedzie im zdecydowanie latwiej diagnozowac problem - w tym wyszukac logi z komunikacji Waszych aut z ich systemem.

Tia,  szczególnie że wyraźnie zaznaczyłem, że kłódeczka źle wskazuje również na tablecie i w przeglądarce. Fakt , że łopatologicznie nie napisałem, że na PC. Zaraz im to odpowiem :-)  Mogą więc sobie oglądać moje logi z różnych urządzeń, niezależnie od systemu operacyjnego ( moje konto i wszelkie dane` znają, bo błąd dostępu do Car-net naprawili u siebie) .IOS nie ma tu nic do rzeczy. Uściślę pytanie do kolegów :
Czy ktoś z modelem rocznikowym 2019 jak ja  ma poprawnie działającą kłódkę w aplikacji Car-net ? ( w dostępie przez stronę Car-Net jest zawsze informacja : Centralny zamek  "odblokowany")
 

Snooper

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 420
  • Thanked: 20 times
  • Model: Tiguan II Allspace
  • Wersja: Highline + R-line (zew)
  • Silnik: 2.0 TDI 190 km
Odp: Car-Net / We Connect - opinie
« Odpowiedź #64 dnia: 2019/02/18 17:51 »
To jak dzwoniłem do Netti jak net mi nie dzialał i Pan po ustaleniu że korzystam z laptopa próbował poinstruować mnie bym zmienił ustawienia zasilania na maksymalne bądź optymalne  bo moge mieć włączone "oszczedanie baterii"... prawda niestety jest taka, że ludzie naprawde dzwonia z takimi glupstwami na te infolinie, że potem jak człowiek ma naprawde problem to 5 minut musi wyjaśniać ze nie jest idiotą w tych sprawach i podstawy już sprawdził...


Wracając do Twojego zapytania powinni pytać co najwyżej o system i jego wersje, marka czy rodzaj telefonu w tych czasach nie maja nic do tego, ale VW pewnie chce sprawdzić czy nie używasz nokii 5510
 

Biakku

  • Potrafi się przywitać ;-)
  • *
  • Wiadomości: 7
  • Model: Tiguan II
  • Wersja: Allspace HL, R-Line
  • Silnik: 2.0 TDI / 190KM
  • Napęd: 4x4
Odp: Car-Net / We Connect - opinie
« Odpowiedź #65 dnia: 2019/03/12 20:45 »
Pytanie dotyczące security & service plus, czy działa wam to w samochodzie? Mi to tylko działa jak  w samochodzie udostępniam WiFi, gdy tylko wychodzę z samochodu zamykam go i rozłączam WIFi, to dostaje info na aplikacje że system infotainment dezaktywował wyżej wymienioną usługę. Gdy ponownie otwieram samochód i wchodzę w ustawieniach i w pakiety to właśnie  security & service w większości funkcji jest wyłączony, włączam ponownie z palca i wszystko działa do rozłączenia Wifi... Dzwoniłem na infolinie, miła Pani poinformowała ze trwają prace modernizacyjne i system ten nie działa prawidłowo, ale nie jest w stanie się określić kiedy będzie działał znowu poprawnie. Tylko, że obawiam się, że to coś więcej i nie wiem czy nie potrzeba interwencji serwisowej... coś podpowiecie? No bo przecież ten pakiet powinien mieć wbudowaną kartę SIM i działać niezależnie...
Samochód produkcja koniec 2018, odbiór w zeszłym tygodniu, Discover Pro,pakiety to:[/font]

-Emergency Call,
-Guid & Inform,
-Security & service basic & Plus. [/size]
 

rk

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1068
  • Thanked: 105 times
  • Model: Tiguan II
  • Wersja: HL+R-Line
  • Silnik: 2.0 TSI 220KM
  • Skąd: ZS
Odp: Car-Net / We Connect - opinie
« Odpowiedź #66 dnia: 2019/03/13 00:23 »
Przy S&S Plus, jeśli taki zamówiłeś i go zainstalowano;) powinno to działać bez WiFi i żadnych kombinacji. Pozostaje Ci ASO, powinni być w stanie to wyprowadzić do oczekiwanego stanu.
 

Tomus

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 146
  • Thanked: 4 times
  • Model: Tiguan II Allspace
  • Wersja: HL
  • Silnik: 2.0 TDI 150
  • Skąd: WZ
Odp: Car-Net / We Connect - opinie
« Odpowiedź #67 dnia: 2019/03/13 07:00 »
@Kabe ile robisz km rocznie?
W 2 lata 47tys. km
Z lenistwa bardzo często jeżdżę na navi VW, tylko jak jest eksremalny ruch to sięgam po Google Maps na Android Auto, ale zniechęca mnie do tego brak mapy na AID.
Mirror link jest fajny, ale niesamowicie mnie drazni ze jak mam wlaczona mape google i ktos za blisko z tylu podjedzie to mapa sie wylacza a na polowie ekranu wyswietla sie czujnik odleglosci.... ;-/


T
 

adam998

  • Potrafi się przywitać ;-)
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Model: Tiguan II
  • Wersja: R-Line
  • Silnik: 1.5 TSI/150KM
  • Napęd: FWD
  • Skąd: PO
Odp: Car-Net / We Connect - opinie
« Odpowiedź #68 dnia: 2019/03/21 16:36 »

Witam
Mam problem z usługa Car-net działała tylko w dzień konfiguracji pobierając dane z auta. od tamtej pory nie działa. Usunąłem konto na stronie internetowej i wygenerowałem kod aktywujący usługę który należy wprowadzić w samochodzie, niestety w żaden sposób nie mogę tam usunąć użytkownika którego stworzyłem podczas pierwszej konfiguracji i w żaden sposób nie mam możliwość wprowadzenia tego kodu. Dodam że robiłem już przywracanie do ustawień fabrycznych i nic inne ustawienie wracają a użytkownik  Car-net zostaje.... Masakra, ktoś cos ?
 

MrBlacker

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1598
  • Thanked: 148 times
  • Model: Tiguan II Allspace
  • Wersja: Highline + Offroad
  • Silnik: 2.0 TSI 180KM
  • Napęd: 4x4
Odp: Car-Net / We Connect - opinie
« Odpowiedź #69 dnia: 2019/03/21 21:19 »
Napisałeś, że usunąłeś konto z systemu Car-Net, chyba niepotrzebnie. Wystarczy tylko usunąć pojazd z konta Car-Net.
Po usunięciu pojazdu z konta i zsynchronizowaniu informacji w aucie powinno się bez problemu dodać nowego użytkownika głównego. ;)

Jeśli to nie zadziałało albo jeśli tego nie zrobiłeś, a konto już usunąłeś to chyba tylko pozostaje kontakt z infolinią Car-Net.
 

Hamsters

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 54
  • Thanked: 1 times
  • Model: Tiguan II
  • Wersja: HL + DSG
  • Silnik: 2.0 150KM
Odp: Car-Net / We Connect - opinie
« Odpowiedź #70 dnia: 2019/03/24 23:25 »
Mam problem z car-net, mianowicie  od 4 dni nie wyświetla mi się ikona z samochodem informująca że usługi car-net są dostępne. Telefon mam połączony z autem, po włączeniu routera w telefonie wyświetla mi się ikona globusa, ale bez ikonki auta. Co to może być?
I oczywiście od tych 4 dni nie mam powiadomień o opuszczeniu auta z określonego obszaru oraz dane o przebiegu zatrzymały się
 

MrBlacker

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1598
  • Thanked: 148 times
  • Model: Tiguan II Allspace
  • Wersja: Highline + Offroad
  • Silnik: 2.0 TSI 180KM
  • Napęd: 4x4
Odp: Car-Net / We Connect - opinie
« Odpowiedź #71 dnia: 2019/03/24 23:43 »
Wygląda na to, że przestał Ci działać pakiet Car-Net Security & Service Plus. Awaria albo skończył Ci się abonament. ;)
 

rk

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1068
  • Thanked: 105 times
  • Model: Tiguan II
  • Wersja: HL+R-Line
  • Silnik: 2.0 TSI 220KM
  • Skąd: ZS
Odp: Car-Net / We Connect - opinie
« Odpowiedź #72 dnia: 2019/03/25 12:14 »
U mnie elementy S&S aktualnie nie działają (ostatnie dane z piątku wieczorem). Brak pozycji auta, danych o spalaniu, zasięgu i statusu samochodu (w tym czy pojazd jest zamknięty). Reszty nie sprawdzałem. Działają za to informacje o ruchu drogowym itp. z Car-Net.
 

Hamsters

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 54
  • Thanked: 1 times
  • Model: Tiguan II
  • Wersja: HL + DSG
  • Silnik: 2.0 150KM
Odp: Car-Net / We Connect - opinie
« Odpowiedź #73 dnia: 2019/03/25 18:55 »
U mnie elementy S&S aktualnie nie działają (ostatnie dane z piątku wieczorem). Brak pozycji auta, danych o spalaniu, zasięgu i statusu samochodu (w tym czy pojazd jest zamknięty). Reszty nie sprawdzałem. Działają za to informacje o ruchu drogowym itp. z Car-Net.
Dokładnie, u mnie jest to samo.
ostatni log mam z 20.03
 

Hamsters

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 54
  • Thanked: 1 times
  • Model: Tiguan II
  • Wersja: HL + DSG
  • Silnik: 2.0 150KM
Odp: Car-Net / We Connect - opinie
« Odpowiedź #74 dnia: 2019/03/27 21:23 »
I dziś stał się cud, usługi car-net powróciły na me łono  ;D .
Nic nie robiłem, samo poszło, samo przyszło