Autor Wątek: Car-Net / We Connect - opinie  (Przeczytany 93570 razy)

Faza_1000

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 30
  • Thanked: 1 times
  • Model: Tiguan II
  • Wersja: HL
  • Silnik: 2.0TSI 230KM
  • Skąd: DW
Odp: Car-Net / We Connect - opinie
« Odpowiedź #90 dnia: 2019/04/22 08:03 »
Advertisement
Tak zrobiłem restart DM kilkakrotnie. Po udostępnieniu Internetu na DM mam ikonę e kształcie globus z napisem WLAN w kolorze białym. I klops nie działa chyba czeka mnie wizyta w serwisie.
 

spec556

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 99
  • Thanked: 6 times
  • Model: Tiguan II
  • Wersja: Highline
  • Silnik: 1.5 TSI 7-DSG
  • Napęd: FWD
  • Skąd: GD
Odp: Car-Net / We Connect - opinie
« Odpowiedź #91 dnia: 2019/04/22 09:15 »
W moim przypadku tak jak u kolegi z tym ze mam DP z pełnym pakietem S&S Plus (RM2019),
wykonałem restart przyciskiem włączania, przywróciłem do ustawień fabrycznych Car-net w samochodzie i usunąłem auto z Car-netu na stronie.
Po ponownej konfiguracji jest bez zmian.
Globus szary, ikony globusa z samochodem świadczącego o lokalizacji brak.
Jedynie po połączeniu z routerem pali się biały globus z napisem WLAN.
Ma ktoś jeszcze jakiś pomysł?


 

arekp

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1429
  • Thanked: 178 times
  • Model: BMW X5
  • Wersja: 45e M-sport
  • Silnik: 3.0 R6 394KM
  • Napęd: 4x4
Odp: Car-Net / We Connect - opinie
« Odpowiedź #92 dnia: 2019/04/22 09:29 »
Moim zdaniem karta SIM od S&S z jakiegoś powodu nie ma łączności i przez to nie możecie aktywować usług ani z nich korzystać.

Ja nie mam S&S, Car-Net mam działający za pośrednictwem udostępnionego przez WI-FI połączenia z własnego modemu i sprawdziłem przed chwilą, usługi działają.
 

Faza_1000

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 30
  • Thanked: 1 times
  • Model: Tiguan II
  • Wersja: HL
  • Silnik: 2.0TSI 230KM
  • Skąd: DW
Odp: Car-Net / We Connect - opinie
« Odpowiedź #93 dnia: 2019/04/22 10:43 »
Zastanawiam się czy dołączenie aku na chwile nie pomoże.
 

iks

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 273
  • Thanked: 2 times
  • Model: Tiguan II Allspace
  • Wersja: Highline
  • Silnik: 2.0 TDI / 190KM
  • Skąd: WS
Odp: Car-Net / We Connect - opinie
« Odpowiedź #94 dnia: 2019/04/22 14:18 »
Jak to jest, czy aby nawiagacja brała pod uwagę korki i inne utrudnienia w ruchu to cel trzeba wpisywać z poziomu Car-net czy wystarczy normalne korzystanie poprzez zakładkę Nawigacja i jak będzie połączenie WLAN to i tak weźmie utrudnienia pod uwagę?
 

TMP

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 449
  • Thanked: 93 times
  • Model: Tiguan II
  • Wersja: HL Offroad
  • Silnik: 2.0 TSI 180KM
  • Napęd: 4x4
Odp: Car-Net / We Connect - opinie
« Odpowiedź #95 dnia: 2019/04/22 18:00 »
Wystarczy normalnie przez ekran infotainment. Jeśli są dostępne dane online, to w trakcie jazdy możesz usłyszeć komunikat "Z uwagi na sytuację na drodze trasa zostanie przeliczona ponownie". Wpisywanie celu przez Car-net powoduje tylko jego import do zakładki "cele online", po czym i tak wybierasz go w menu i obliczanie drogi ma miejsce na jednostce w samochodzie. Przez Car-net można też zaimportować całą trasę, ale nie mam pewności czy telefon uwzględnia dane o sytuacji drogowej proponując określoną trasę przejazdu.
 

Faza_1000

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 30
  • Thanked: 1 times
  • Model: Tiguan II
  • Wersja: HL
  • Silnik: 2.0TSI 230KM
  • Skąd: DW
Odp: Car-Net / We Connect - opinie
« Odpowiedź #96 dnia: 2019/04/23 09:52 »
Dziś po kilkunastu próbach udało mi się aktywować G&I, ale S&S dalej nie działa.
 

Biakku

  • Potrafi się przywitać ;-)
  • *
  • Wiadomości: 7
  • Model: Tiguan II
  • Wersja: Allspace HL, R-Line
  • Silnik: 2.0 TDI / 190KM
  • Napęd: 4x4
Odp: Car-Net / We Connect - opinie
« Odpowiedź #97 dnia: 2019/04/23 11:46 »
U mnie była podobna sytuacja, po kilku mailach i telefonach do infolini, podpowiedziano mi abym podłączył samochód do sieci po WiFi np z telefonu i dopiero w tedy zrestartował usługi Car Net (żeby cały czas było połączenie internetu podczas tej operacji) i właśnie po takim restarcie wszystko zaczęło działać.
Mogę dodać też, że po 1,5 miesiąca samochód wywalił mi błąd, że system S&S połączenia alarmowe itp nie działają poprawnie i mam się udać do serwisu. W serwisie zaktualizowali oprogramowanie i wszystko działa (podobno zdarza się to i producent zaleca aktualizacje oprogramowania).
Z ciekawostek, po aktualizacji w aplikacji Car Net (na telefonie) pojawiła się usługa zdalnego zamykania i otwierania samochodu....
 

vicek

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 79
  • Thanked: 6 times
  • Model: Tiguan II
  • Wersja: Highline
  • Silnik: 2.0 TSI / 190 KM
  • Skąd: KRK
Odp: Car-Net / We Connect - opinie
« Odpowiedź #98 dnia: 2019/04/24 22:22 »
Otwieranie i zamykanie telefonem dziala, testowalem. Ale trzeba przejsc weryfikacje uzytkownika po dowodzie :-)
Status zamkniecia nadal pokazuje źle :D
 

Snooper

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 420
  • Thanked: 20 times
  • Model: Tiguan II Allspace
  • Wersja: Highline + R-line (zew)
  • Silnik: 2.0 TDI 190 km
Odp: Car-Net / We Connect - opinie
« Odpowiedź #99 dnia: 2019/04/25 15:32 »
1. W aplikacji mam tylko kłódeczkę zamkniętą bądź otwartą, jak zamykacie auto zdalnie?
2. Czy wy też musicie za każdym razem resetować hasło gdy próbujecie się zalogować na: https://www.volkswagen-car-net.com/portal/pl_PL/ ostatnio nawet i reset hasła nie działa.
 

arekp

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1429
  • Thanked: 178 times
  • Model: BMW X5
  • Wersja: 45e M-sport
  • Silnik: 3.0 R6 394KM
  • Napęd: 4x4
Odp: Car-Net / We Connect - opinie
« Odpowiedź #100 dnia: 2019/04/25 15:33 »
Nope, hasło mam to samo co miesiąc temu.
 

rk

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1068
  • Thanked: 105 times
  • Model: Tiguan II
  • Wersja: HL+R-Line
  • Silnik: 2.0 TSI 220KM
  • Skąd: ZS
Odp: Car-Net / We Connect - opinie
« Odpowiedź #101 dnia: 2019/04/25 17:34 »
U mnie nic nie trzeba resetować przy logowaniu do Car-Netu.

Z systemami informatycznymi VW jest tak, że nic nie trzeba tworzyć od nowa. Usługi po prostu zaczynają same z siebie działać. Warto jedynie poddać sterownik S&S akcjom serwisowym, ew. upgrade oprogramowania.

Ostatnio VW miał niezły rok (usługi działały praktycznie non stop). Ostatnie kilka tygodni to co chwila problemy. Mi obecnie ściąganie informacji przez S&S nie działa (chyba większość usług, jeśli nie wszystkie). G&I działa (w ciągu ostatniego tygodnia zaobserwowałem 2 problemy z informacjami o ruchudrogowym).

Czy komuś po usunięciu konta/założeniu na nowo (ew. dodaniu/usunięciu samochodu) wystąpiła jakakolwiek poprawa?
 

Faza_1000

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 30
  • Thanked: 1 times
  • Model: Tiguan II
  • Wersja: HL
  • Silnik: 2.0TSI 230KM
  • Skąd: DW
Odp: Car-Net / We Connect - opinie
« Odpowiedź #102 dnia: 2019/04/25 17:53 »
Od wczoraj S&S działa :)
 

Snooper

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 420
  • Thanked: 20 times
  • Model: Tiguan II Allspace
  • Wersja: Highline + R-line (zew)
  • Silnik: 2.0 TDI 190 km
Odp: Car-Net / We Connect - opinie
« Odpowiedź #103 dnia: 2019/04/25 19:02 »
Nie wiem, moze to wina przegladarki, na codzien uzywam Opery ale dzisiaj przez Chrom tez sie nie zalogowalem. Wywala mi komunikat:
  • Nie znaleziono danych dot. wprowadzonego tekstu

A co z tym zamykaniem i otwoeraniem, jakas aktualizacja w ASO jest potrzebna? Chyba ze to tylko na IOS?
 

rk

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1068
  • Thanked: 105 times
  • Model: Tiguan II
  • Wersja: HL+R-Line
  • Silnik: 2.0 TSI 220KM
  • Skąd: ZS
Odp: Car-Net / We Connect - opinie
« Odpowiedź #104 dnia: 2019/04/25 20:42 »
Od wczoraj S&S działa :)
No u mnie niestety nie. Apka i strona pokazuje dane z 21.04, nie działa infolinia i wzywanie pomocy drogowej przyciskami z auta.