Autor Wątek: Car-Net / We Connect - opinie  (Przeczytany 93506 razy)

rk

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1068
  • Thanked: 105 times
  • Model: Tiguan II
  • Wersja: HL+R-Line
  • Silnik: 2.0 TSI 220KM
  • Skąd: ZS
Odp: Car-Net / We Connect - opinie
« Odpowiedź #75 dnia: 2019/03/27 23:42 »
Advertisement
To norma, nie ma się co spinać, usuwać konta, konfigurować od nowa. To się się naprawia samo - no, ale u mnie ciągle nie działa:)
 

spec556

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 99
  • Thanked: 6 times
  • Model: Tiguan II
  • Wersja: Highline
  • Silnik: 1.5 TSI 7-DSG
  • Napęd: FWD
  • Skąd: GD
Odp: Car-Net / We Connect - opinie
« Odpowiedź #76 dnia: 2019/03/29 14:43 »
Panowie,
u mnie też dziś nie działa, infolinia okazała się bezużyteczna.
Myślę, że nie ma sensu stosować się do ich zaleceń, usuwać konto i zakładać od nowa.
Zastanawia mnie co jest tego przyczyną czy to wada oprogramowania samochodu, czy wada systemu car-net?
Ktoś już wcześniej pisał, żę funkcjonalności samoistnie wróciły po paru dniach.
Może warto zrobić restart komputera w samochodzie, tylko jak to zrobić - może ktoś coś doradzi?
Odłączał ktoś klemę przy akumulatorze?
Może ktoś ma jakieś sprytne rady ;)
« Ostatnia zmiana: 2019/03/29 15:30 wysłana przez spec556 »
 

rk

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1068
  • Thanked: 105 times
  • Model: Tiguan II
  • Wersja: HL+R-Line
  • Silnik: 2.0 TSI 220KM
  • Skąd: ZS
Odp: Car-Net / We Connect - opinie
« Odpowiedź #77 dnia: 2019/03/29 17:49 »
Olać - wróci samo do działania. Zacząłbym się martwić, jakby nie działało miesiąc:) Stawiam na problemy w backendzie z konfiguracją usług. Jak się mocno spinasz to ASO jest w stanie najczęściej to usługi ożywić, jak pojawisz się u nich z autem.
 

adam998

  • Potrafi się przywitać ;-)
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Model: Tiguan II
  • Wersja: R-Line
  • Silnik: 1.5 TSI/150KM
  • Napęd: FWD
  • Skąd: PO
Odp: Car-Net / We Connect - opinie
« Odpowiedź #78 dnia: 2019/03/31 12:17 »
Też mi nie działają te usługi skonfigurowane musi być dobrze gdyż w dzień konfiguracji wszystko działało. Teraz działa mi tylko przesyłanie danych adresowych lub wytyczonych trasa do auta....po odpaleniu pojawia się komunikat nowe cele online i odbiera to co zrobiłem na stronie internetowej CAR-Net....czyli jest ok ale nie działa pobieranie raportu o stanie auta nie działa pobieranie danych o spalaniu itd. Zauważyłem ze w samochodzie w menu zarzadzanie usługami car-net nie ma Security & Service a wcześniej w dzień konfiguracji było. Możecie sprawdzić jak jest u Was ?
 

iks

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 273
  • Thanked: 2 times
  • Model: Tiguan II Allspace
  • Wersja: Highline
  • Silnik: 2.0 TDI / 190KM
  • Skąd: WS
Odp: Car-Net / We Connect - opinie
« Odpowiedź #79 dnia: 2019/04/12 16:17 »
Czy Car-Net korzysta z internetu udostępnionego z telefonu tylko w formie WLAN, czy można mu udostępnić internet po USB albo Bluetooth?
 

MrBlacker

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1598
  • Thanked: 148 times
  • Model: Tiguan II Allspace
  • Wersja: Highline + Offroad
  • Silnik: 2.0 TSI 180KM
  • Napęd: 4x4
Odp: Car-Net / We Connect - opinie
« Odpowiedź #80 dnia: 2019/04/12 16:22 »
Korzysta z hot-spota WLAN. Nie tylko z telefonu, ale też z każdego innego - publicznego czy prywatnego.
 

TMP

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 449
  • Thanked: 93 times
  • Model: Tiguan II
  • Wersja: HL Offroad
  • Silnik: 2.0 TSI 180KM
  • Napęd: 4x4
Odp: Car-Net / We Connect - opinie
« Odpowiedź #81 dnia: 2019/04/12 16:40 »
Mając Discover Pro z instalacją telefoniczną biznes możesz udostępnić Internet (wraz z całą kartą SIM) poprzez RSAP, ale obecnie coraz trudniej jest znaleźć obsługujące ten profil telefony. Samsungi to potrafią, ale tylko te z jednym slotem SIM.

W pozostałych przypadkach pozostaje Wi-Fi, z hotspota w telefonie lub z VW Carsticka/modemu USB udostępniającego internet po WLAN.
 

iks

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 273
  • Thanked: 2 times
  • Model: Tiguan II Allspace
  • Wersja: Highline
  • Silnik: 2.0 TDI / 190KM
  • Skąd: WS
Odp: Car-Net / We Connect - opinie
« Odpowiedź #82 dnia: 2019/04/12 18:19 »
No dobrze to podsumowując:


- App-Connect np Android Auto tylko po kablu USB
- telefon (zestaw głośnomówiący) tylko po Bluetooth
- Car-Net tylko przez WLAN


zgadza się?
 

Snooper

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 420
  • Thanked: 20 times
  • Model: Tiguan II Allspace
  • Wersja: Highline + R-line (zew)
  • Silnik: 2.0 TDI 190 km
Odp: Car-Net / We Connect - opinie
« Odpowiedź #83 dnia: 2019/04/13 11:12 »
W pozostałych przypadkach pozostaje Wi-Fi, z hotspota w telefonie lub z VW Carsticka/

VW carstic dziala tylko ze zwykłym Media, przynajmniej tak bylo napisane jeszcze na starym sklepie VW (i taka informacje otrzymalem w salonie)
- jest to chyba sam modem usb

@iks wydaje mi sie ze dokladnie tak : )
 

TMP

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 449
  • Thanked: 93 times
  • Model: Tiguan II
  • Wersja: HL Offroad
  • Silnik: 2.0 TSI 180KM
  • Napęd: 4x4
Odp: Car-Net / We Connect - opinie
« Odpowiedź #84 dnia: 2019/04/13 12:17 »
Zgadza się, Car-Stick oficjalnie działa tylko z DM. Ale już modem USB Huawei potrafiący udostępniać internet poprzez WiFi będzie działać i z DM i z DP.
Oprócz RSAP przy instalacji telefonicznej Business mamy też slot SIM bezpośrednio w sterowniku DP.

Podsumowując:
- App-Connect (Android Auto/Apple Carplay) tylko po kablu USB,
- telefon (zestaw głośnomówiący) tylko po Bluetooth HFP,
- Car-net przez hotspot WLAN (w tym modem USB z funkcją WiFi), Car-Stick (DM), Bluetooth RSAP (DP+Business), kartę SIM (DP+Business).
 

spec556

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 99
  • Thanked: 6 times
  • Model: Tiguan II
  • Wersja: Highline
  • Silnik: 1.5 TSI 7-DSG
  • Napęd: FWD
  • Skąd: GD
Odp: Car-Net / We Connect - opinie
« Odpowiedź #85 dnia: 2019/04/21 07:59 »
Powrócił u mnie problem z pakietem S&S Plus. Od 10 dni nie działa, nie lokalizuje, nie aktualizuje
Na infolinii polecono mi  - usunąć auto z Car-Netu oraz zrestartować DP.
Nie chcę popełnić jakiejś gapy i stracić aktywnych pakietów.
Może ktoś już to przechodził i zechciałby napisać krok po kroku...

 

Faza_1000

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 30
  • Thanked: 1 times
  • Model: Tiguan II
  • Wersja: HL
  • Silnik: 2.0TSI 230KM
  • Skąd: DW
Odp: Car-Net / We Connect - opinie
« Odpowiedź #86 dnia: 2019/04/21 15:19 »
Ja usunąłem auto z car net jak kazali na infolinii. I teraz nie da się aktywować ani S&S ani G&I.
 

spec556

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 99
  • Thanked: 6 times
  • Model: Tiguan II
  • Wersja: Highline
  • Silnik: 1.5 TSI 7-DSG
  • Napęd: FWD
  • Skąd: GD
Odp: Car-Net / We Connect - opinie
« Odpowiedź #87 dnia: 2019/04/21 19:18 »
Ja usunąłem auto z car net jak kazali na infolinii. I teraz nie da się aktywować ani S&S ani G&I.

Właśnie usunąłem auto z car-net oraz zrestartowałem ustawienia car-net w samochodzie.
Ponowna instalacja i dodanie pojazdu przebiegło bez problemu - jednak usługa lokalizacji, oraz zaktualizowanie informacji o pojezdzie nie działa.
Na stronie carnet chciałem wymusić uzyskanie informacji o pojezdzie jednak nie udało się nawiązać połączenia.

« Ostatnia zmiana: 2019/04/21 21:31 wysłana przez spec556 »
 

Faza_1000

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 30
  • Thanked: 1 times
  • Model: Tiguan II
  • Wersja: HL
  • Silnik: 2.0TSI 230KM
  • Skąd: DW
Odp: Car-Net / We Connect - opinie
« Odpowiedź #88 dnia: 2019/04/22 00:26 »
U mnie aktywacja nie działa. Jak wpisuje kod aktywacyjny to wyskakuje okienko z napisem "Transmisja danych niedostępna. Spróbuj ponownie później." i tak od dwóch dni. Internet udostępniam jak zwykle z mojego telefonu. Próbowałem też z innych telefonów i nic. Ktos wie co z tym zrobić?
 

arekp

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1429
  • Thanked: 178 times
  • Model: BMW X5
  • Wersja: 45e M-sport
  • Silnik: 3.0 R6 394KM
  • Napęd: 4x4
Odp: Car-Net / We Connect - opinie
« Odpowiedź #89 dnia: 2019/04/22 07:09 »
Na infolinii polecono mi  - usunąć auto z Car-Netu oraz zrestartować DP.
zrestartowałem ustawienia car-net w samochodzie.

Zrestartować DP, to znaczy: przy włączonym DP przytrzymać przycisk włączenia DP aż się wyłączy do zegara i nadal trzymać, aby po chwili usłyszeć "cyknięcie" po którym można poznać, że restart nastąpił. Przycisk można wtedy puścić.

I teraz nie da się aktywować ani S&S ani G&I.
Internet udostępniam jak zwykle z mojego telefonu.

Czy czasem przy S&S nie ma wbudowanej karty i jest ono niezależne od G&I ?

Czy widzisz ikonkę "on-line", która mówi że auto ma dostęp do sieci?