Ja po utworzeniu konta w Car-Net i próbie połączenia z nim samochodu ( wpisywanie kodu) otrzymywałem na wyświetlaczu TiGa ciągle błąd niedostępności serwera. Znowu trochę czasu straciłem na szukaniu błędu po swojej stronie ( może router, może internet), od nowa zakładałem konto tym razem w infotainment... w końcu zgłsiłem błàd bez chodzenia do ASO na infolinię Car-Netu. Miła obsługa i prosili o opisanie sytuacji w emailu i załączenie zdjęcia komunikatu z infotainment, to zgłoszą do DE.
24h i.... działa. Czyli coś u siebie w ustawieniach uaktywnili. Oczywiście lampka przy przyciskach alarmowych w podsufitce od razu zaświeciła się na zielono 😄
Wszystkie opcje w Car-Net działają poza .... kłódką. Ciągle otwarta. I znowu zgłosiłem. Na razie minęło 12h, więc czekam