Autor Wątek: Car-Net / We Connect - opinie  (Przeczytany 92566 razy)

Kabe

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1097
  • Thanked: 129 times
  • Model: Tiguan II
  • Silnik: 1,4 TSI 150KM ACT
  • Napęd: FWD
  • Skąd: WE
Odp: Car-Net / We Connect - opinie
« Odpowiedź #150 dnia: 2019/07/12 21:16 »
Advertisement
Potwierdzam. 
U mnie trwale problem rozwiązało skasowanie aplikacji i instalacja jej od nowa. Wtedy odpytał o wszystkie wymagane zgody, logowanie palcem. Według mnie problemem jest brak jakiejś zgody po aktualizacji aplikacji, tyle że o nią nie pytał.
 

Darayavahus

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 170
  • Thanked: 6 times
  • Model: Tiguan II Allspace
  • Wersja: R-Line
  • Silnik: DFHA - TDI 190KM
  • Skąd: GD
Odp: Car-Net / We Connect - opinie
« Odpowiedź #151 dnia: 2019/07/15 11:43 »
Jakoś automagicznie zaczął mnie prosić o odcisk, nic nie robiłem. Chyba wczesne wersje apki są jeszcze trochę dziurawe.
 

iks

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 273
  • Thanked: 2 times
  • Model: Tiguan II Allspace
  • Wersja: Highline
  • Silnik: 2.0 TDI / 190KM
  • Skąd: WS
Odp: Car-Net / We Connect - opinie
« Odpowiedź #152 dnia: 2019/07/27 13:15 »
Miałem w aplikacji Car-Net do uruchomienia Spotify (kilka miesięcy gratis) teraz w tej nowej We Connect widzę Apple Music. Czy rozumiem, że Spotify mi już przepadło czy mogę jeszcze jakoś do tego dotrzeć?
 

MrBlacker

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1598
  • Thanked: 148 times
  • Model: Tiguan II Allspace
  • Wersja: Highline + Offroad
  • Silnik: 2.0 TSI 180KM
  • Napęd: 4x4
Odp: Car-Net / We Connect - opinie
« Odpowiedź #153 dnia: 2019/07/28 10:35 »
Od początku maiłem możliwość aktywacji Apple Music, przed zmianą na We Connect również. Obecnie jest opcja do 6 miesięcy gratis, wcześniej chyba było mniej.
Nigdy nie aktywowałem, bo mam wykupiony abonament rodzinny, a tutaj jest tylko opcja abonamentu indywidualnego.
Nigdy też nie widziałem w aplikacji żadnej opcji dla Spotify. Na pewno miałeś taką opcję w tej aplikacji?
 

arekp

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1427
  • Thanked: 177 times
  • Model: BMW X5
  • Wersja: 45e M-sport
  • Silnik: 3.0 R6 394KM
  • Napęd: 4x4
Odp: Car-Net / We Connect - opinie
« Odpowiedź #154 dnia: 2019/07/28 11:27 »
Też nigdy nie widziałem takie opcji w aplikacjach VW - ani dla Spotify, jak i dla Apple Music.
 

iks

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 273
  • Thanked: 2 times
  • Model: Tiguan II Allspace
  • Wersja: Highline
  • Silnik: 2.0 TDI / 190KM
  • Skąd: WS
Odp: Car-Net / We Connect - opinie
« Odpowiedź #155 dnia: 2019/07/28 13:18 »
Tak, na 100% miałem Spotify, może Apple Music pojawiło się już przed zmianą na We Connect - nie wiem bo z miesiąc nie wchodziłem na aplikację Car-Net.
 

arekp

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1427
  • Thanked: 177 times
  • Model: BMW X5
  • Wersja: 45e M-sport
  • Silnik: 3.0 R6 394KM
  • Napęd: 4x4
Odp: Car-Net / We Connect - opinie
« Odpowiedź #156 dnia: 2019/07/28 15:04 »
U mnie w WeConnect niewiele o aucie widać. W poprzedniej multum parametrów.


EDIT: jeśli ktoś podobnie jak ja, bezskutecznie szukałby tej 6-miesięcznej oferty Apple Music, to "być posiadaczem Volkswagena od roku modelowego 2018"


Więcej na: https://www.volkswagen.pl/pl/specials/apple-music.html
 

iks

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 273
  • Thanked: 2 times
  • Model: Tiguan II Allspace
  • Wersja: Highline
  • Silnik: 2.0 TDI / 190KM
  • Skąd: WS
Odp: Car-Net / We Connect - opinie
« Odpowiedź #157 dnia: 2019/07/28 17:21 »
Jak skorzystać z tego Apple Music? Mam Androida, zainstalowałem aplikację Apple Music. Próbuję wejść przez We Connect. Pojawia się wykorzystaj kod podarunkowy tylko, że nie mogę kliknąć Zrealizuj. Czy mam normalnie założyć konto i później gdzieś wpisać ten kod? Tylko skąd wziąć Apple ID?

 

arekp

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1427
  • Thanked: 177 times
  • Model: BMW X5
  • Wersja: 45e M-sport
  • Silnik: 3.0 R6 394KM
  • Napęd: 4x4
Odp: Car-Net / We Connect - opinie
« Odpowiedź #158 dnia: 2019/07/28 17:23 »
 

MrBlacker

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1598
  • Thanked: 148 times
  • Model: Tiguan II Allspace
  • Wersja: Highline + Offroad
  • Silnik: 2.0 TSI 180KM
  • Napęd: 4x4
Odp: Car-Net / We Connect - opinie
« Odpowiedź #159 dnia: 2019/07/28 18:06 »
@iks:
  • Zakładasz konto Apple ID
  • Instalujesz iTunes jeśli korzystasz z Windows PC
  • Logujesz się w przeglądarce na We Connect i aktywujesz promocję
  • Po automatycznym przejściu na stronę Apple przekieruje Cię do aplikacji iTunes z już wygenerowanych kodem. Zatwierdzasz. (Wydaje mi się, że będziesz też musiał do konta Apple ID podłączyć kartę, bo po okresie promocyjnym subskrypcja będzie automatycznie przedłużana co kolejny miesiąc. Ale to nie jest problemem, bo możesz ją wyłączyć w dowolnej chwili bez utraty okresu promocyjnego.
  • Po aktywacji instalujesz aplikację Apple Music na swoim Androidzie i logujesz się na stworzone konto. Będziesz też mógł korzystać z tego na każdym innym urządzeniu Apple oraz PC.
  • Cieszysz się całkiem pokaźną biblioteką muzyczną
Korzystam z całą rodzinką (4 osoby) od wielu miesięcy i jest spoko.
Z tego co wyczytałem to obecna promocja daje 6 miesięcy gratis dla subskrypcji indywidualnej albo 3 miesiące gratis dla subskrypcji rodzinnej (do 6 kont).
 

iks

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 273
  • Thanked: 2 times
  • Model: Tiguan II Allspace
  • Wersja: Highline
  • Silnik: 2.0 TDI / 190KM
  • Skąd: WS
Odp: Car-Net / We Connect - opinie
« Odpowiedź #160 dnia: 2019/07/28 19:12 »
Mętlik straszny :-) Wygenerowało mi jakiś kod na 4 miesiące nie 6 miesięcy. A jak się wejdzie w ustawienia to jest info, że subskrybcja wygasa 28.10 więc tak naprawdę 3 miesiące :-) Poza tym zjadło mi z karty 3 x po 3zł. :-)
 

MrBlacker

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1598
  • Thanked: 148 times
  • Model: Tiguan II Allspace
  • Wersja: Highline + Offroad
  • Silnik: 2.0 TSI 180KM
  • Napęd: 4x4
Odp: Car-Net / We Connect - opinie
« Odpowiedź #161 dnia: 2019/07/28 19:29 »
Coś chyba za dużo kombinowałeś. Może wybrałeś wersję rodzinną. Ta kasa to za weryfikację karty i powinna powinna Ci wrócić na konto.
Zadzwoń na infolinię Apple i niech Ci to weryfikują. Zwrócą Ci kasę i może skorygują subskrypcję.
 

iks

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 273
  • Thanked: 2 times
  • Model: Tiguan II Allspace
  • Wersja: Highline
  • Silnik: 2.0 TDI / 190KM
  • Skąd: WS
Odp: Car-Net / We Connect - opinie
« Odpowiedź #162 dnia: 2019/07/28 21:27 »
@MrBlacker rozumiem, że z telefonu odtwarzam po Bluetooth czy jest jakaś inna opcja?
 

MrBlacker

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1598
  • Thanked: 148 times
  • Model: Tiguan II Allspace
  • Wersja: Highline + Offroad
  • Silnik: 2.0 TSI 180KM
  • Napęd: 4x4
Car-Net / We Connect - opinie
« Odpowiedź #163 dnia: 2019/07/28 22:19 »
Przez Audio BT bez problemów.
Również z iPhone’a przez CarPlay po kabelku.
Z Androida też przez Android Auto po kabelku, ale nie wiem czy Apple Music jest obsługiwane w AA.
« Ostatnia zmiana: 2019/07/29 08:15 wysłana przez MrBlacker »
 

iks

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 273
  • Thanked: 2 times
  • Model: Tiguan II Allspace
  • Wersja: Highline
  • Silnik: 2.0 TDI / 190KM
  • Skąd: WS
Odp: Car-Net / We Connect - opinie
« Odpowiedź #164 dnia: 2019/07/29 17:56 »
Coś chyba za dużo kombinowałeś. Może wybrałeś wersję rodzinną. Ta kasa to za weryfikację karty i powinna powinna Ci wrócić na konto.
Zadzwoń na infolinię Apple i niech Ci to weryfikują. Zwrócą Ci kasę i może skorygują subskrypcję.


No i Pani z infolinii Apple nie potrafiła pomóc odsyła do VW a mam ostatecznie 4 miesiące gratis :-(


PS. Doczytałem, że oferta dotyczy indywidualnych subskrybentów a samochód w leasingu na firmę więc tu jest pewnie pies pogrzebany.
« Ostatnia zmiana: 2019/07/30 08:57 wysłana przez iks »