Autor Wątek: Car-Net / We Connect - opinie  (Przeczytany 92449 razy)

Snooper

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 420
  • Thanked: 20 times
  • Model: Tiguan II Allspace
  • Wersja: Highline + R-line (zew)
  • Silnik: 2.0 TDI 190 km
Odp: Car-Net / We Connect - opinie
« Odpowiedź #135 dnia: 2019/05/21 21:02 »
Advertisement
Dziś wysłałem monit do Car-net zobaczymy, czy pokierują mnie tak jak @spec556 Szczerze, to do serwisu z taką pierdołą nie chce mi się jeździć, ale z drugiej strony po to, to jest żeby działało!
 

arekp

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1426
  • Thanked: 177 times
  • Model: BMW X5
  • Wersja: 45e M-sport
  • Silnik: 3.0 R6 394KM
  • Napęd: 4x4
Odp: Car-Net / We Connect - opinie
« Odpowiedź #136 dnia: 2019/05/21 22:14 »
Czy ktoś już zbliża się do 3 lat i ma ofertę na przedłużenie dostępu do "car-net guide & inform basic" po 3 latach?

Przedłużyłeś? Zastanawiam się czy wchodzi w grę negocjowanie ceny :D
 

Kabe

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1097
  • Thanked: 129 times
  • Model: Tiguan II
  • Silnik: 1,4 TSI 150KM ACT
  • Napęd: FWD
  • Skąd: WE
Odp: Car-Net / We Connect - opinie
« Odpowiedź #137 dnia: 2019/05/23 08:34 »
Czy ktoś już zbliża się do 3 lat i ma ofertę na przedłużenie dostępu do "car-net guide & inform basic" po 3 latach?

Przedłużyłeś? Zastanawiam się czy wchodzi w grę negocjowanie ceny :D
U mnie dopiero w lutym minął 2 rok,  przedłużenie czeka mnie za jakieś pół roku :)
Ale tak zamierzam przedłużyć.
 

spec556

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 99
  • Thanked: 6 times
  • Model: Tiguan II
  • Wersja: Highline
  • Silnik: 1.5 TSI 7-DSG
  • Napęd: FWD
  • Skąd: GD
Odp: Car-Net / We Connect - opinie
« Odpowiedź #138 dnia: 2019/06/07 13:28 »
Jak z działaniem Routera i Car-netu w Was?
U mnie od paru dni znowu nic nie działa.


Poprzednio serwis coś mi zaktualizował na chwilę ruszyło ale ogólnie masakra - nie ma co się okłaywać!
Auto sprawne, czeka na odbiór usług ale nic nie dzała jak należy.
Czy ktoś wie co jest tego powodem?

 

rk

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1068
  • Thanked: 105 times
  • Model: Tiguan II
  • Wersja: HL+R-Line
  • Silnik: 2.0 TSI 220KM
  • Skąd: ZS
Odp: Car-Net / We Connect - opinie
« Odpowiedź #139 dnia: 2019/06/07 14:57 »
Bajzel w VW. Fakt jest faktem, że z czasem jest u mnie coraz lepiej (mniej przerw). Ale przez 3 lata nie doprowadzono tego systemu do stanu, że awarie są mało widoczne. Jest spora szansa, że przy usterce samochodu nie zadziała infolinia do wzywania lawety;)
 

Snooper

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 420
  • Thanked: 20 times
  • Model: Tiguan II Allspace
  • Wersja: Highline + R-line (zew)
  • Silnik: 2.0 TDI 190 km
Odp: Car-Net / We Connect - opinie
« Odpowiedź #140 dnia: 2019/06/20 13:59 »
Uwaga uwaga, dziś dostałem odpowiedź od carnet support w sprawie awari S&S Moj email byl z 21 maja : ) carnet zas odzyl sam z siebie 13 czerwca - przysylajac mi raport o stanie pojazdu ; )



Cytuj
informujemy, iż otrzymaliśmy odpowiedź od naszego działu technicznego w Niemczech w sprawie niedogodności dotyczącej działania pakietu „Security & Service". Wynika z niej, iż przyczyną nieprawidłowości była zmiana w połączeniu pojazdu z siecią telefonii komórkowej. Z przyjemnością informujemy, że przyczyna incydentu została wyeliminowana.[/size]Zapraszamy do ponownego korzystania z usług „Security & Service". W przypadku, jeśli nie będą one działały zgodnie z oczekiwaniami, prosimy o ponowny kontakt.Przepraszamy za wszelkie niedogodności spowodowane awarią.
 

rk

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1068
  • Thanked: 105 times
  • Model: Tiguan II
  • Wersja: HL+R-Line
  • Silnik: 2.0 TSI 220KM
  • Skąd: ZS
Odp: Car-Net / We Connect - opinie
« Odpowiedź #141 dnia: 2019/07/09 14:53 »
Dzisiaj pojawiła się (mój telefon sam ją podmienił) apka zastępująca Car-Net o nazwie We Connect. Zmian niewiele (głównie grafika), jest już wsparcie dla smartphonu jako klucza oraz są informacje drogowe widoczne na mapie (trzeba włączyć, informacje z Google nie TomToma). Oprócz tego jest całkiem przyjemne okienko podsumowania informacji o pojeździe (wszystko w jednym miejscu).

Portal na stronie WWW przeszedł mały lifting.

Po uruchomieniu apki miałem problemy z logowaniem, musiałem zrestartować hasło.
 

Darayavahus

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 170
  • Thanked: 6 times
  • Model: Tiguan II Allspace
  • Wersja: R-Line
  • Silnik: DFHA - TDI 190KM
  • Skąd: GD
Odp: Car-Net / We Connect - opinie
« Odpowiedź #142 dnia: 2019/07/10 15:41 »
Taką zmianę zauważyłem dzisiaj. Niestety to już chyba u VW będzie nową świecką tradycją że za każdą zmianą idzie oszczędność. Tym razem pożegnaliśmy logowanie się za pomocą odcisków palców. Nie wiem czy dzięki temu u VW zostają jakieś euro w kieszeni ale dla mnie jest to duży krok wstecz. Poza tym funkcjonalność ta sama tylko trochę inaczej wszystko poukładane.


I niestety nadal nie mam opcji otwierania i zamykania samochodu z poziomu aplikacji:(
 

rk

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1068
  • Thanked: 105 times
  • Model: Tiguan II
  • Wersja: HL+R-Line
  • Silnik: 2.0 TSI 220KM
  • Skąd: ZS
Odp: Car-Net / We Connect - opinie
« Odpowiedź #143 dnia: 2019/07/10 17:13 »
U mnie działa odblokowywanie z poziomu odcisku palca, ale nie pierwsze logowanie. Co do otwierania - wydawało mi się, że to już było w starej aplikacji (chyba ktoś o tym pisał) - niestety dostępne tylko dla aut od pewnego momentu produkcji.


W Niemczech pojawiły się możliwości płacenia za parking, dostaw paczek do samochodów itp. Jest też możliwość w naszej wersji synchronizacji celów, ale nie testowałem czy to jest zapewnienie, że cele w samochodzie są identyczne z tymi w apce (kiedyś mogły być w aucie duplikaty, można było tu albo tu usuwać i się nie synchronizowało).
 

Darayavahus

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 170
  • Thanked: 6 times
  • Model: Tiguan II Allspace
  • Wersja: R-Line
  • Silnik: DFHA - TDI 190KM
  • Skąd: GD
Odp: Car-Net / We Connect - opinie
« Odpowiedź #144 dnia: 2019/07/11 09:48 »
jest już wsparcie dla smartphonu jako klucza
I to w naszych Tiguanach u nas działa? Testowałeś?
 

rk

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1068
  • Thanked: 105 times
  • Model: Tiguan II
  • Wersja: HL+R-Line
  • Silnik: 2.0 TSI 220KM
  • Skąd: ZS
Odp: Car-Net / We Connect - opinie
« Odpowiedź #145 dnia: 2019/07/11 10:05 »
Nie działa, pewnie będzie się pojawiało w nowych modelach i to z ograniczeniami (np. Audi ma to na rynek niemiecki ale gama na rynek polski nie jest tak szeroka).
 

Darayavahus

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 170
  • Thanked: 6 times
  • Model: Tiguan II Allspace
  • Wersja: R-Line
  • Silnik: DFHA - TDI 190KM
  • Skąd: GD
Odp: Car-Net / We Connect - opinie
« Odpowiedź #146 dnia: 2019/07/12 13:04 »
U mnie działa odblokowywanie z poziomu odcisku palca, ale nie pierwsze logowanie.

No ja nie mam takiej opcji. Mało tego, mam wrażenie, że VW ID nie pamięta mojego hasła. Ilekroć coś mi się resetowało przy starej aplikacji i nie mogłem się zalogować odciskiem to nie przyjmowało mi hasła, w końcu musiałem je zresetować i tak za każdym razem. A hasło zawsze ustawiam to samo...

Szkoda że VW nie dodaje funkcjonalności po czasie. Takie coś jak otwieranie z aplikacji czy Predictive ACC to są raczej rzeczy zaszyte w sofcie a nie można za nie nawet dopłacić. Dla odmiany Eleon wymienia w starych Teslach procesory żeby można było włączyć więcej autonomiczności i robi to za darmo (o ile ktoś wcześniej kupił jakiś pakiet).
 

MrBlacker

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1598
  • Thanked: 148 times
  • Model: Tiguan II Allspace
  • Wersja: Highline + Offroad
  • Silnik: 2.0 TSI 180KM
  • Napęd: 4x4
Odp: Car-Net / We Connect - opinie
« Odpowiedź #147 dnia: 2019/07/12 13:17 »
U mnie na iOS też jest możliwość TouchID - w sekcji Konto -> Ustawienia.
Pierwsze logowanie bez, później każde już tylko palcem.

Może coś źle szukasz? Ja też na początku nie mogłem tego znaleźć. ;)
 

Snooper

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 420
  • Thanked: 20 times
  • Model: Tiguan II Allspace
  • Wersja: Highline + R-line (zew)
  • Silnik: 2.0 TDI 190 km
Odp: Car-Net / We Connect - opinie
« Odpowiedź #148 dnia: 2019/07/12 19:57 »
Ktoś pisal na forum, ze odblokowywanie jest juz w autach z produkcji z 2019 roku.


Po aktualizacji lepiej to wyglada, odcisk palca wydaje sie byc jednak zapusalem haslo i na razie nie mam jak sprawdzic
 

TMP

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 449
  • Thanked: 93 times
  • Model: Tiguan II
  • Wersja: HL Offroad
  • Silnik: 2.0 TSI 180KM
  • Napęd: 4x4
Odp: Car-Net / We Connect - opinie
« Odpowiedź #149 dnia: 2019/07/12 21:02 »
Również miałem problem z każdorazową koniecznością wpisywania hasła w We Connect, ale właśnie rozwiązałem go metodą (o ile dobrze pamiętam) @Kabe stosowaną z VW Connect, czyli wyczyszczeniem danych aplikacji i jej ponowną konfiguracją. Jednym z ostatnich kroków konfiguracji jest wyrażenie zgody na logowanie przez odcisk palca.

Przy ustawieniach jak w załączonym zrzucie ekranu teraz aplikacja nie wymaga logowania jeśli zostanie ponownie otwarta w ciągu 15 minut, a po tym czasie prosi o odcisk palca. Zapewne po kilku/kilkunastu dniach i tak poprosi o hasło, tak jak poprzednia wersja.

Co do samej aplikacji to dla posiadaczy samego Guide & Inform zmian w funkcjonalności nie widzę - część funkcji jest lepiej widoczna, a część wprost przeciwnie, np. generowanie informacji o przeglądach. Udało mi się też przypadkowo usunąć wszystkie cele z aplikacji - przy usuwaniu pojedynczych celów postanowiłem "zatwierdzić" linkiem "usuń" położonym przy nagłówku informującym o ilości zdefiniowanych celów zamiast przez "synchronizuj".