Autor Wątek: Car-Net - odnowienie pakietu  (Przeczytany 8597 razy)

WOLF

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 207
  • Thanked: 11 times
  • Model: Tiguan II
  • Wersja: Highline
  • Silnik: 1,4 Tsi ACT CZEA
  • Napęd: FWD
  • Skąd: GDAŃSK
Odp: Car-Net - odnowienie pakietu
« Odpowiedź #30 dnia: 2019/08/30 06:29 »
Advertisement
Sprawdziłem i u mnie to samo tylko dane osobowe (fizyczne ) bez opcji wpisu danych firmy
 

arekp

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 935
  • Thanked: 97 times
  • Model: Tiguan II
  • Wersja: Highline + Off-road
  • Silnik: 2.0 TSI / 180KM
  • Skąd: ZS
Odp: Car-Net - odnowienie pakietu
« Odpowiedź #31 dnia: 2019/08/30 08:48 »
Czy Tobie udało się skutecznie uzyskać fakturę VAT ?

Ciężko to nazwać skutecznie, gdyż przez ciągłe rozjazdy + opisywany wyżej problem który chciałem zgłosić do ASO, nie dokonałem płatności ... ale otrzymałem coś w postaci pro-formy, na której widzę zaprezentowaną kwotę netto + 0 PLN VAT w ramach transakcji wewnątrzwspólnotowej oraz mój numer NIP jest poprawnie zweryfikowany.

Zobacz jeszcze jedno miejsce które przestawiłem zanim mi przyjął dane.

Ustawienia -> Konto użytkownika -> Ustawienia osobiste i parametr "Sposób korzystania", który zmieniłem na "Użytkowanie komercyjne".


Oraz we wskazanym wcześniej miejscu do zarządzania danymi osobistymi, wprowadzałem dwa adresy, jeden zdefiniowany jako Business, drugi jako Billing - u mnie oba takie same, na dane adresowe firmy.


Zapomniałem jeszcze, pozmianie tych danych adresowych, trzeba w sekcji Dane osobowe użyć linka z opisem "Zsynchronizuj dane z kontem użytkownika w serwisie Volkswagen" żeby wymusić synchronizację danych między systemami.
 

już_nie_passat

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 95
  • Thanked: 4 times
  • Model: Tiguan II
  • Wersja: Highline
  • Silnik: TDI 190KM
  • Skąd: KT
Odp: Car-Net - odnowienie pakietu
« Odpowiedź #32 dnia: 2019/08/30 10:04 »

Na razie zgłosiłem do support'u, potwierdzili, że nad tym pracują.
Zaczekam co odpowiedzą.
Nawet jeżeli coś jest nie tak w danych na koncie (chociaż nadal nie widzę co) to komunikaty powinny być jasne.
Skąd ja mam wiedzieć co jest nie tak widząc "... nie udało się zweryfikować danych ….".
To jest po prostu, źle, bardzo źle napisany soft.
 

już_nie_passat

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 95
  • Thanked: 4 times
  • Model: Tiguan II
  • Wersja: Highline
  • Silnik: TDI 190KM
  • Skąd: KT
Odp: Car-Net - odnowienie pakietu
« Odpowiedź #33 dnia: 2019/09/19 18:45 »
Czy komuś udało się skutecznie zakupić przedłużenie usługi Guide&inform ??
Już nie ważne czy z fakturą czy bez.


Ja nadal nie mogę kupić. Sprawa ciągnie się od 15 sierpnia czyli już 5 tygodni. Dzwonię co kilka dni i słyszę w kółko to samo "...dział techniczny otrzymał zgłoszenie, nie mam na razie żadnej odpowiedzi". Ile można ..... ręce opadają.
To jest kolejny argument, aby w przyszłości trzymać się z daleka od VW. Co najmniej na odległość kija.







 

arekp

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 935
  • Thanked: 97 times
  • Model: Tiguan II
  • Wersja: Highline + Off-road
  • Silnik: 2.0 TSI / 180KM
  • Skąd: ZS
Odp: Car-Net - odnowienie pakietu
« Odpowiedź #34 dnia: 2019/09/25 17:00 »
@już_nie_passat tak, ja. Bez problemu wprowadzony NIP, z karty sciagnelo mi kwote netto (0% VAT jako, ze fakturowac bedzie VW DE).
 

Charls

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 700
  • Thanked: 23 times
  • Model: 5N2
  • Wersja: R-line
  • Silnik: TDI / 210hp
  • Napęd: 4x4
  • Skąd: PL
Odp: Car-Net - odnowienie pakietu
« Odpowiedź #35 dnia: 2019/12/27 22:35 »
W związku z oczekiwaniem na anulowanie zamówienia z formą płatności "przelew" i możliwość zamówienia z płatnością kartą, pakiet mi wygasł i zaczęły się problemy z użytkowaniem całego systemu Infotainment - cała jednostka się resetuje, co oznacza również przerwanie połaczeń głosowych prowadzonych przez BT.

Po niedzieli jadę do serwisu, niech sobie to zdiagnozują i wyślą do centrali zanim odnowię pakiet (i mam nadzieję, że wszystko wróci do normy).
Wszystko wróciło do normy samo czy po ingerencji VW? Wiadomo co było powodem? To anulowanie płatności? Pytam z ciekawości bo u mnie po skończeniu pakietu nic się nie kiełbasiło. Z ciekawości zalogowałem się na swoje konto



 

arekp

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 935
  • Thanked: 97 times
  • Model: Tiguan II
  • Wersja: Highline + Off-road
  • Silnik: 2.0 TSI / 180KM
  • Skąd: ZS
Odp: Car-Net - odnowienie pakietu
« Odpowiedź #36 dnia: 2019/12/27 23:44 »
@Charls nie miałem czasu czekać, aż serwis znajdzie czas, w dogodnym dla mnie czasie ;-) ... i w końcu odnowiłem pakiet przed ruszeniem w kolejna trasę. Po odnowieniu pakietu, wszystko natychmiastowo wróciło do normy.

Co do braku problemów u Ciebie, to pamiętaj że mamy inne generacje aut, więc i pewnie inne systemy.

Tak czy siak, aktualizacja firmware też jest u mnie wykonana - serwis wykonał ją na podstawie przekazanego filmu, gdzie jednostka przestaje reagować na dotyk, a po chwili się sama resetuje.
 
The following users thanked this post: Charls

Hirek

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Model: Tiguan II
  • Wersja: Highline
  • Silnik: 1.4 TSI/150
  • Napęd: FWD
  • Skąd: Mazowieckie
Odp: Car-Net - odnowienie pakietu
« Odpowiedź #37 dnia: 2020/02/03 12:48 »
Tak czy siak, aktualizacja firmware też jest u mnie wykonana - serwis wykonał ją na podstawie przekazanego filmu, gdzie jednostka przestaje reagować na dotyk, a po chwili się sama resetuje.[/quote

No to teraz wyjasniła mi się sprawa bo miałem dokładnie to samo. Zgłosiłem sprawę resetującej sie jednostki do ASO i wymieniono mi ją na nową w ramach gwarancji. Dziwne, że nawet Poznan nie znał tematu tylko klepnął wymianę. Plus jest taki, że mam teraz znacznie lepszą jakość mapy na AID coś jakby w HD:-). Pewnie nowszą jednostkę mi zamontowano. Teraz po nowej rejestracji w usłudze wyskakuje mi komunikat "CarNet Error" ale dopiero wykupiłem przedłużenie i mam je w trakcie realizacji. Mam nadzieję, że jak pójdzie zatwierdzenie to wszystko będzie chulać. Długo czekałeś na aktywację po zakupie przedłużenia?
 

Hirek

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Model: Tiguan II
  • Wersja: Highline
  • Silnik: 1.4 TSI/150
  • Napęd: FWD
  • Skąd: Mazowieckie
Odp: Car-Net - odnowienie pakietu
« Odpowiedź #38 dnia: 2020/02/03 12:50 »
No to teraz wyjasniła mi się sprawa bo miałem dokładnie to samo. Zgłosiłem sprawę resetującej sie jednostki do ASO i wymieniono mi ją na nową w ramach gwarancji. Dziwne, że nawet Poznan nie znał tematu tylko klepnął wymianę. Plus jest taki, że mam teraz znacznie lepszą jakość mapy na AID coś jakby w HD:-). Pewnie nowszą jednostkę mi zamontowano. Teraz po nowej rejestracji w usłudze wyskakuje mi komunikat "CarNet Error" ale dopiero wykupiłem przedłużenie i mam je w trakcie realizacji. Mam nadzieję, że jak pójdzie zatwierdzenie to wszystko będzie chulać. Długo czekałeś na aktywację po zakupie przedłużenia?[/size]