Car-Net - odnowienie pakietu

Zaczęty przez Kabe, 2019/02/18 17:56

Poprzedni wątek - Następny wątek

MrBlacker

S&S tańszy od G&I?
Czy może S&S wymusza również zakup G&I?

Kabe

Cytat: MrBlacker w 2019/07/31 15:36
S&S tańszy od G&I?
Czy może S&S wymusza również zakup G&I?
Też miałem o to pytać, dziwne

arekp

Pierwsze to jest Guide & Inform Basic. Wnioskuję więc, że S&S też w wersji Basic - i możliwe, że trzeba je kupić niezależnie, ale jako że nie mam S&S to nie mam jak sprawdzić.

rk

Ceny w moim wypadku są za wersję Plus dla obu rozwiązań (S&S i G&I).  S&S Basic jest ważne 10 lat od zakupu, później jak wygaśnie działa tylko telefon alarmowy. Trzeba je (G&I i S&S) kupić niezależnie - zakresy usług się praktycznie nie pokrywają.

G&I jest w wersji Plus ponieważ mam DP. Nie wiem czy w wypadku wersji Basic jest inna cena, @arekp może sprawdzić w portalu

arekp

Ceny się pokrywają dla G&I z tymi co podałeś - pisałem też o nich wcześniej.

Niestety, ich system szwankuje i mam problem żeby zrealizować zamówienie na odnowienie - chyba, że to problem związany z faktem, że przebywam obecnie poza Polską

rk


arekp

Kolejny poziom wiedzy do podzielenia się.

Podczas przedłużania ważności pakietu G&I i wyborze opcji przelewem, otrzymałem numer konta do przelewu w DE.

arekp

Kolejny poziom wiedzy:

- jeśli nie odnowimy pakietu, a auto wcześniej miało go aktywnego, to wszystko zaczyna wariować - wraz z restartami systemu co ~2 minuty

- jeśli wybraliście jedną metodę płatności podczas zamawiania odnowienia, a później zdecydujecie się ją zmienić, to najpierw czeka Was kilka dni oczekiwania na anulowanie tego zamówienia, gdyż musi to wykonać oddział w DE


W związku z oczekiwaniem na anulowanie zamówienia z formą płatności "przelew" i możliwość zamówienia z płatnością kartą, pakiet mi wygasł i zaczęły się problemy z użytkowaniem całego systemu Infotainment - cała jednostka się resetuje, co oznacza również przerwanie połaczeń głosowych prowadzonych przez BT.

Po niedzieli jadę do serwisu, niech sobie to zdiagnozują i wyślą do centrali zanim odnowię pakiet (i mam nadzieję, że wszystko wróci do normy).

asta

weź nie strasz, bo ja nie mam zamiaru tego odnawiać, może trzy razy skorzystałem

arekp

Cytat: asta w 2019/08/16 00:12
weź nie strasz, bo ja nie mam zamiaru tego odnawiać, może trzy razy skorzystałem

To zrobisz deaktywację usługi w Infotainment :)

Ja nie zrobiłem deaktywacji, bo usługi chcę opłacić. Tyle, ze muszą mieć jakiś błąd w obsłudze usług nieaktywnych po pobraniu ich statusu on-line - mam wrażenie, że system wpada w jakąś pętlę i resetuje się z tego powodu.

Teraz gdy łaskawie wycofali zamówienie z opcją opłacenia przelewem, mógłbym "machnąć kartą" i mieć problem z głowy, ale wolę im to zgłosić i niech poprawią na przyszłość.

już_nie_passat


Cześć,
Skończył mi się fabryczny okres korzystana z usługi Guide&Inform.
Chciałem przedłużyć. Na infolinii uzyskałem informację, że to można zrobić tylko on-line. OK, mam konto to się zalogowałem, wrzuciłem do koszyka przedłużenie umowy (o dwa lata za jedyne 590zł - okazja !). Chcę podać dane do faktury - nie da się.
Jest tylko możliwość podania danych jak dla osoby fizycznej. Dodam, że ustawieniach konta jest ustawione "użytkowanie komercyjne". Dzwonię na infolinię - przepraszamy, tak nie powinno być, prosimy o przesłanie zrzutów ekranów.
Przesłałem ekrany - minął tydzień, żadnego odzewu. Ale wchodzę na stronę i próbuję. Hurra - można podać dane do faktury.
Wpisałem wszystko, klikam DALEJ - wyskakuje komunikat ".... nie można zweryfikować numeru indentyfikacyjnego ..." klikam SPRAWDŹ PONOWNIE - wyskakuje ".. nie udało się wprowadzić adresu do rachunku ...". Zgłosiłem ponownie usterkę do VW. Próbuję od kilku dni nadal nie działa. Byle sklepy/sklepiki internetowe (z całym szacunkiem) nie mają z tym problemu a wielki VW nie ogarnia prostego serwisu. 

arekp

Nie czytasz forum ;-) Pisałem o przebojach z odnowienia tej usługi tutaj -> https://vag-forum.pl/index.php?topic=567.msg9619


Jeśli chodzi zaś o weryfikację NIPu i innych danych do faktury, to najpierw musisz przejść do Ustawienia / Konto użytkownika / Dane osobowe, kliknąć przycisk ustawić tam poprawne dane. Później w koszyku numer NIP trzeba podać w formacie PLxxxxxxxxx - zakładam jednocześnie, że Twój numer NIP jest weryfikowalny we VIES do transakcji wewnątrzwspólnotowych.

już_nie_passat


[size=78%]Wszystkie dane poprawnie wprowadzone, sprawdzone po kilka razy. NIP z PL'ką.[/size]
Firma istniejąca ponad 20 lat. I tylko w VW ma problem z weryfikacją.
Chyba, że używają spisu firm Generalnej Guberni - tam rzeczywiście tej firmy nie ma.
Próbowałem jeszcze raz dzisiaj - nadal nie działa.

arekp

Miałem podobny problem jak Ty, "nieprawidłowy NIP" i poprawienie ich we wskazanym wyżej miejscu, a później użycie ich + NIP przy koszyku rozwiązało problem.

już_nie_passat

No dobra, może trochę emocjonalnie pojechałem.
Wziąłem dwa głębokie oddechy i spróbowałem w.g. Twoich wskazówek.
W ustawieniach konta WeConnect w zakładce "dane osobowe" nie ma nic na temat danych firmy, są tylko dane osobiste (imię, nazwisko, kraj, język).
"Ustawienia konta" - adres e-mail
"Zarządzanie pojazdem" - obrazek autka
"Ustawienia osobiste" - mam ustawione użytkowanie komercyjne, od dawna.
Nie widzę noc co może odnosić się do danych firmy, które podaję przy próbie zakupu.
Gdzie jeszcze szukać. Czy Tobie udało się skutecznie uzyskać fakturę VAT ?