Nie ma co podgrzewać atmosfery, bądź mnie zniechęcać, choc oczywiście każdy może wyrazić swoje zdanie.
Tu nie chodzi o zniechęcanie, a stwierdzenie faktów. Zgodnie z prawem przedmiot umowy opisuje konfiguracja/zamówienie/rezerwacja (która powinieneś otrzymać przed podpisaniem umowy).
To od niej powinieneś zacząć i upewnić się ze masz tam wymieniony car net (gdy wybierasz DM z automatu powinien sie zaczytac tez car net, ale jeśli wystąpił błąd i lub ktoś przy zamawianiu do produkcji nie wybrał odpowiedniego kodu, auto został tak wyprodukowane. Jeśli serwery nie wiedza o tym ze masz mieć CN, nie przydziela Ci dostępu).
Jeśli konfiguracja nie zawiera CN, sprzedawca Ci może powiedzieć do widzenia i wszystko odbywa się w świetle prawa, jedynie zostaje Ci droga sądowa i próbowanie udowodnienia ze tak oczywistych rzeczy nie sprawdzałeś, ewentualnie dobra wola sprzedawcy i jakaś rekompensata.
Natomiast jeśli konfiguracja zawiera CN, powinieneś złożyć po prostu reklamacje, w niej zażądać rekompensaty (zgodnie z przytoczonym cytatem przez Ciebie jest to rzecz raczej nie do naprawy). Zawsze istnieje szansa ze sprzedawca zapomni odpisać w terminie i wtedy zgodnie z prawem reklamacja uznana
Przed wizyta w ASO przygotuj się merytorycznie z papierów jakie podpisałeś i z kodeksu cywilnego, nie raz zacytowanie paragrafu w towarzystwie dyrektora salonu otwiera wiele drzwi